2021-06-19, 21:04
Medlem
noll.con.trolls avatar
Träffar en kille som verkar gilla att bli dominerad, men han verkar samtidigt vara ganska dominant och stark i sig själv. Även lite misstänksam pga att han verkar fundera över mina motiv till att jag träffar honom.

Skulle vilja ge honom en fin natt som han inte glömmer <3

Tips och förslag? Hur dominerar man en man som är lite på sin vakt och ser efter sina egna intressen? Hur kan jag få honom att känna sig trygg i leken, flytta fokus från det han verkar tro att jag försöker dvs utnyttja eller lura honom?

Detta är något jag kämpar med just nu. Vill göra allt för att visa att jag bryr mig om honom genuint, inom ramen för det vi håller på med. Samtidigt är det svårt för mig att veta vad han vill ha.. även om jag har koll detaljer som han gillar så känner jag att jag mer behöver få ihop det till en helhet.
Citera
2021-06-19, 21:40
Medlem
Borasare1980s avatar
Jag antar att du är kvinna? Hade det varit omvända roller hade det varit väldigt farligt nära våldtäkt att på ett taffligt sätt dominera och sedan övertyga offret att allt gjordes med kärlek. Ska man ha sånna lekar är det nog rätt viktigt att snacka igenom tydliga spelregler först med safety words och inte komma med obehagliga överraskningar. Men eftersom du är kvinna och utför detta på en man så kanske det anses fritt fram att ta för sig. Jag fick en gång en handtralla av en tjej som ryckte och slet så hårt att ollonsträngen brast på mig men hon tyckte ändå jag skulle vara glad och nöjd för hon hade ju goda intentioner vilket är det enda som räknas uppenbarligen.
Citera
2021-06-19, 22:02
Medlem
note-its avatar
Ta med en vännina nästa gång ni träffas.
Citera
2021-06-19, 22:32
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Sätt dig på hans ansikte och säg att syre kostar pengar.
Citera
2021-06-19, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Träffar en kille som verkar gilla att bli dominerad, men han verkar samtidigt vara ganska dominant och stark i sig själv. Även lite misstänksam pga att han verkar fundera över mina motiv till att jag träffar honom.

Skulle vilja ge honom en fin natt som han inte glömmer <3

Tips och förslag? Hur dominerar man en man som är lite på sin vakt och ser efter sina egna intressen? Hur kan jag få honom att känna sig trygg i leken, flytta fokus från det han verkar tro att jag försöker dvs utnyttja eller lura honom?

Detta är något jag kämpar med just nu. Vill göra allt för att visa att jag bryr mig om honom genuint, inom ramen för det vi håller på med. Samtidigt är det svårt för mig att veta vad han vill ha.. även om jag har koll detaljer som han gillar så känner jag att jag mer behöver få ihop det till en helhet.

Om vi backar bandet, ni verkar inte haft sex än? och då är frågan varför skulle han tro att du lurar honom elr utnyttja honom?..
om han är på sin vakt men lyckas hitta lugn med dig så känner han sig trygg ju då finns det möjligheter till dina drömmar såklart
Lycka till låter kul
Citera
2021-06-19, 22:49
Medlem
Idumeas avatar
Ehh, tråkigt svar, men prata med honom? Du säger att du vet detaljer om vad han gillar, använd dig av dem. Tror att det är omöjligt för flashback att hjälpa dig i den här situationen.

Håller dock med Kalas-Kuken, nästan alla män som gillar fitta gillar att man sitter på deras ansikte.
Citera
2021-06-19, 23:08
Medlem
Håller helt med. Facesitting är vad han behöver. Gör honom riktigt kåt, ligg ovanpå honom. Du är naken, kysser honom medan du håller hans händer nedtryckta mot madrassen. När du känner att han börjar få svårt att ligga still av kåthet flyttar du dig uppåt och ersätter dina handflator med knäna så att hans händer är låsta och din fitta är framför hans ansikte.

Om han verkar vilja slicka dig då kan du ju alltid sätta en handflata i hans panna och trycka tillbaka huvudet mot sängen och låta honom be riktigt snällt om att få slicka dig. Sedan släpper du inte loss honom förrän du får komma minst en gång i hans mun.

Lektion två för honom .... ja, säg till när du är klar så här långt så kommer den. Lycka till!
Citera
2021-06-20, 08:20
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joyxer90
Om vi backar bandet, ni verkar inte haft sex än? och då är frågan varför skulle han tro att du lurar honom elr utnyttja honom?..
om han är på sin vakt men lyckas hitta lugn med dig så känner han sig trygg ju då finns det möjligheter till dina drömmar såklart
Lycka till låter kul

Tack.
Citera
2021-06-20, 13:43
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borasare1980
Jag antar att du är kvinna? Hade det varit omvända roller hade det varit väldigt farligt nära våldtäkt att på ett taffligt sätt dominera och sedan övertyga offret att allt gjordes med kärlek. Ska man ha sånna lekar är det nog rätt viktigt att snacka igenom tydliga spelregler först med safety words och inte komma med obehagliga överraskningar. Men eftersom du är kvinna och utför detta på en man så kanske det anses fritt fram att ta för sig. Jag fick en gång en handtralla av en tjej som ryckte och slet så hårt att ollonsträngen brast på mig men hon tyckte ändå jag skulle vara glad och nöjd för hon hade ju goda intentioner vilket är det enda som räknas uppenbarligen.

Sånna problem har jag inte...
Citera
2021-06-20, 13:48
Medlem
Obekvamstamnings avatar
Ge honom något lugnande, eller aspackad och ta sen fram en strap.
Citera
2021-06-20, 14:05
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obekvamstamning

OK 🙂
Citera
2021-06-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obekvamstamning

Bra idé! Och bråkar han finns ju alltid handklovar. Nä, skämt åsido ... om han gillar dominans kommer han alla gånger att tända på det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in