Citat:
Ursprungligen postat av
noll.con.troll
Träffar en kille som verkar gilla att bli dominerad, men han verkar samtidigt vara ganska dominant och stark i sig själv. Även lite misstänksam pga att han verkar fundera över mina motiv till att jag träffar honom.
Skulle vilja ge honom en fin natt som han inte glömmer <3
Tips och förslag? Hur dominerar man en man som är lite på sin vakt och ser efter sina egna intressen? Hur kan jag få honom att känna sig trygg i leken, flytta fokus från det han verkar tro att jag försöker dvs utnyttja eller lura honom?
Detta är något jag kämpar med just nu. Vill göra allt för att visa att jag bryr mig om honom genuint, inom ramen för det vi håller på med. Samtidigt är det svårt för mig att veta vad han vill ha.. även om jag har koll detaljer som han gillar så känner jag att jag mer behöver få ihop det till en helhet.
Om vi backar bandet, ni verkar inte haft sex än? och då är frågan varför skulle han tro att du lurar honom elr utnyttja honom?..
om han är på sin vakt men lyckas hitta lugn med dig så känner han sig trygg ju då finns det möjligheter till dina drömmar såklart
Lycka till låter kul