2021-06-19, 12:40
Medlem
Typiskt Feminist Sverige där det är förbjudet att vara feminin som tjej/kvinna.
Hade hon sett ut som ett sjukt ras aka Mp supporter hade det nog inte varit något problem.
Fan va jag skrattar mej glad vi inte bor i Sverige och jag INTE är gift med en Svensk.
Sverige rasar och är mycket sjukare än ni kan se.
Soviet 2.0
Citera
2021-06-19, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missconspiracy
Hon grät först ut i Pink Room på facebook för att sedan få stöttning av trettielva andra ankfittor som tipsade henne om att höra av sig till Expressen.

Pink Room 😂 Efterblivna feminazis favvogrupp. Vill man glutta på vidriga brudar så finns dom alla samlade där. Dom gillar att piska upp drev. Det är såna brudar man lätt ger en käftsmäll utan ha dåligt samvete efteråt.
Citera
2021-06-19, 13:02
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
I lagens mening är det inte diskriminering.

Diskriminering hade det varit om hon blivit nekad pga religion, etnisk tillhörighet, kön, ålder, funktionsnedsättning, sexuell läggning eller könsöverskridande identitet. Utseende som man dessutom orsakat själv tillhör inget av dessa.
Det är fortfarande diskriminering och negativ särbehandling det handlar om, även om det inte finns inskrivet i den blå boken.

Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Swoosh.

Jaaaa tydligen.

Hade en äcklig jävel på förra jobbet som hade ankläppar.
Helt utfryst.
Ingen vill ha med sånt folk att göra.
Hatare. Är du möjligen nazze också?
Citera
2021-06-19, 13:09
Medlem
Stackars lilla vän. "Jag är i chock" Nej, då vet du inte vad chock är. "Anledningen till att jag gjorde fillers var att jag hade komplex för att de var små" "sen kommer en arbetsgivare och klankar på dem, det ger mig komplex igen" Lilla vännen, gå till en psykolog istället då du har uppenbara problem. Men grattis iaf till nån minut i mediebruset.
Citera
2021-06-19, 13:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Det är fortfarande diskriminering och negativ särbehandling det handlar om, även om det inte finns inskrivet i den blå boken.

Hatare. Är du möjligen nazze också?
Men "diskriminering och negativ särbehandling" är inget absolut, det är enbart juridiska termer.
Citera
2021-06-19, 13:13
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsoder
Stackars lilla vän. "Jag är i chock" Nej, då vet du inte vad chock är. "Anledningen till att jag gjorde fillers var att jag hade komplex för att de var små" "sen kommer en arbetsgivare och klankar på dem, det ger mig komplex igen" Lilla vännen, gå till en psykolog istället då du har uppenbara problem. Men grattis iaf till nån minut i mediebruset.

Det belyser just att dessa attribut säger något om personens psykiska stabilitet och det är något som mycket väl kan påverka hur personen fungerar i jobbet.
Citera
2021-06-19, 13:20
Medlem
Hon utövar ju en fetish offentligt. Då får man räkna med att man inte är välkommen i alla sammanhang.
Citera
2021-06-19, 13:44
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Inser du att det är Företagaren och inte den arbetssökande han talar om?
Japp, jag skulle inte anställa någon av dem. Dock skulle jag hålla orsakerna för mig själv för att inte skapa storm i ett vattenglas.
Citera
2021-06-19, 13:48
Medlem
mystikernsmystiks avatar
RONJA kanske va så jävla ful att det hade skadat jobbets image. Inget konstigt med det. Ronja får leta kukar att suga helt enkelt med hennes läppar. Hon har ju redan börjat bygga sin firma
Citera
2021-06-19, 13:55
Medlem
bomhulls avatar
Visst är ankläppar extremt oattraktivt och ger ett dåligt intryck men inte fan behöver någon formulera sig så . Det räcker att skriva :tack för visat intresse .Vi har haft många kompetenta sökande till denna tjänst och vi har nu valt att gå vidare med andra sökande i denna rekryteringsprocess.
Lycka till
Hälsningar xxx xxxxx
Citera
2021-06-19, 14:00
Medlem
Studsbolls avatar
Jag hade inte anställt henne. Man måste få välja de kvalifikationer och egenskaper man vill, men självklart får man inte säga det till personen i fråga.
Citera
2021-06-19, 14:00
Medlem
Gold94s avatar
Det är sorgligt att läsa hur många i den här tråden som går efter utseendet hos människor.
Det är en ung kvinna ni trampar på och kalĺar hora, luder, WT mm.
Man skäms ju förfan över hur vuxna människor här i tråden beter sig!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in