2021-06-19, 12:44
Medlem
Hej! Ikväll ska jag på krök med 4 fula killar och 1 snygg tjej. Jag kommer vara den snyggaste killen där ikväll. Är bara typ 6-6,5 poängare dock men ändå. Tjejen är en 6:a. Hur ska jag göra för att få ligga med henne ikväll ? Bor nära där vi ska vara. Hon är nybliven singel morsa . Hon jobbar som undersköterska förresten om de kan hjälpa .
Nån som kan komma med tips för mig ikväll ?
Hur ska jag göra för att få ligga med hon.
Aldrig träffat hon förut
Citera
2021-06-19, 12:47
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2021-06-19, 12:48
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Ikväll ska jag på krök med 4 fula killar och 1 snygg tjej. Jag kommer vara den snyggaste killen där ikväll. Är bara typ 6-6,5 poängare dock men ändå. Tjejen är en 6:a. Hur ska jag göra för att få ligga med henne ikväll ? Bor nära där vi ska vara. Hon är nybliven singel morsa . Hon jobbar som undersköterska förresten om de kan hjälpa .
Aldrig träffat hon förut

Om du lär dig att säga henne istället för hon så kanske dina chanser ökar lite.

I övrigt så hoppas jag att du lyckas.
Citera
2021-06-19, 13:10
Medlem
Borasare1980s avatar
Tveksamt om hon vill ligga med nån överhuvudtaget om hon är väldigt nybliven morsa. Och även om du lyckas tjata till dig ett ligg så är det tveksamt om du själv får ut nåt av att ligga med nån som nyss varit rejält uttöjd. Risk du sabbar din egen självkänsla och blir impotent. Hoppa över tills tjejen haft gott om tid att göra knipövningar.
Citera
2021-06-19, 13:21
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FladderFarfar
Om du lär dig att säga henne istället för hon så kanske dina chanser ökar lite.

I övrigt så hoppas jag att du lyckas.

Det är uppenbart en bondläpp som författat trådstart, då får man lov att vara snäller även om man givetvis blir lite frustrerad.
Citera
2021-06-19, 14:01
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borasare1980
Tveksamt om hon vill ligga med nån överhuvudtaget om hon är väldigt nybliven morsa. Och även om du lyckas tjata till dig ett ligg så är det tveksamt om du själv får ut nåt av att ligga med nån som nyss varit rejält uttöjd. Risk du sabbar din egen självkänsla och blir impotent. Hoppa över tills tjejen haft gott om tid att göra knipövningar.
Tveksamt att hon vill ligga? Varför går hon då ut med 5 killar?
Citera
2021-06-19, 14:05
Medlem
Borasare1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Tveksamt att hon vill ligga? Varför går hon då ut med 5 killar?
Hon kanske är alkis och vill bli bjuden på mycket sprit?
Citera
2021-06-19, 14:08
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Ge henne all din uppmärksamhet, börja sakta men säkert (när alkoholen slår till) röra henne mer och mer på lämpliga ställen som axeln och armen. Läs av hur hon reagerar, skriker hennes kropp nej, gå vidare; annars bara fortsätt tills det blir en kyss eller något.
Citera
2021-06-19, 15:31
Medlem
Har du autism?
Citera
2021-06-19, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Aldrig träffat hon förut

hon kanske ser dig som den fulaste killen av dom 5 å så blir det ingen ligg för dig
Citera
2021-06-19, 17:56
Medlem
CompressorVanes avatar
Singelmorsor ska undvikas som pesten!
Spring!! Det är inte värt det.
Citera
2021-06-19, 19:41
Medlem
megacoolmans avatar
Singelmorsor är det ofta nåt psykiskt fel på. Dock inte alla.
Se iaf upp om hon har tre barn med tre olika pappor.

Sup dina kompisar under bordet så du ör den enda vettiga kvar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in