Citat:
Ursprungligen postat av
seberto
Vadå slippa munskydd. Finns det fortfarande folk som inte begripit att de inte hjälper. Lär dig skillnaden på prefixen nano och mikro. Lite som att gunnebostängsel skulle skydda mot luftgevärskulor. Har aldrig funnits någon pandemi. Ni som tror det är otroligt lättlurade och auktoritetsstyrda. Fucking sinnessjukt att folk sprutar in toxiner i sig. Katastrofen är i antågande.
Ibland blir jag road av inlägg. Inte de av troll, utan de av personer som verkligen är helt fel ute, dvs besserwissers utan personkännedom. Då brukar jag snabbt söka i deras historik, för om vi haft samma åsikt om något, blir jag orolig. Men när jag för din del äntligen hittade inlägg långt bak i tiden, som inte gäller vaccinet, så var det en tråd om Tom Hanks, där du ihärdigt hävdar att han är borta från världen eftersom han ör pedofil, och en annan tråd där du skriver att Will Smith är transa.
Var de åsikterna lika vetenskapligt grundade, som de du har här, när du försöker skrämma folk från att använda vaccin? Vad driver dig, egentligen?