2021-06-17, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5t1ck
Tog du till dig det på 3 s?

Vilka hundratals gruppers underlag tog du del av?

Herregud, spela inte dummare än du är. Förstår att du har kognitiva utmaningar men försök att ta dig igenom åtminstone ett par abstracts på listan innan du börjar ordbajsa. Du kanske kan be någon vuxen att läsa högt för dig?
2021-06-17, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Vadå slippa munskydd. Finns det fortfarande folk som inte begripit att de inte hjälper. Lär dig skillnaden på prefixen nano och mikro. Lite som att gunnebostängsel skulle skydda mot luftgevärskulor. Har aldrig funnits någon pandemi. Ni som tror det är otroligt lättlurade och auktoritetsstyrda. Fucking sinnessjukt att folk sprutar in toxiner i sig. Katastrofen är i antågande.
Ibland blir jag road av inlägg. Inte de av troll, utan de av personer som verkligen är helt fel ute, dvs besserwissers utan personkännedom. Då brukar jag snabbt söka i deras historik, för om vi haft samma åsikt om något, blir jag orolig. Men när jag för din del äntligen hittade inlägg långt bak i tiden, som inte gäller vaccinet, så var det en tråd om Tom Hanks, där du ihärdigt hävdar att han är borta från världen eftersom han ör pedofil, och en annan tråd där du skriver att Will Smith är transa.

Var de åsikterna lika vetenskapligt grundade, som de du har här, när du försöker skrämma folk från att använda vaccin? Vad driver dig, egentligen?
2021-06-17, 23:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sossetrollet
Utöver ömhet och värme vid injektionsstället, som jag fick även efter första dosen, hade jag en del huvud-, nack- och ledvärk igår kväll. Men det har gått över till idag.

Hade ont i axeln första dygnet nu känns det som en förkylning med lätt huvudvärk och stelhet i nacken.
Nästan så jag ångrar att jag tog vaccinet då det oroar mig. En del säger att andra dosen är värre men kanske vissa får reaktion direkt och klarar andra dosen bättre.
Hoppas det går över snart. Imorgon är det 48 timmar sedan första dosen.
2021-06-17, 23:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Bitchute ha ha. Foliehattarnas favoritsida.
Har du ingen seriösare länk?

Ok, upplys oss okunniga vem kan vi lita på! Aftonbladet? Expressen? Public service med sina experter med direkta kopplingar till läkemedelsindustrin? DN? Anders Tegnell? Ska vi lita på MSM nu när den nya "deltavarianten" har kommit? Ser du verkligen inte att MSM medvetet skapar en hysteri? Men upplys oss gärna vem vi kan lita på, du som vet! Istället för att lägga all vikt på källan så skulle jag vilja uppmana dig att bli bättre att lita på din egen känsla och intuition. Vad säger din magkänsla?
Senast redigerad av RobRoys 2021-06-18 kl. 00:11.
2021-06-18, 02:21
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Ha ha du fattar alltså inte poängen?

Så inga virus i dina fjärtar och du är bortgjord.
2021-06-18, 02:52
Avslutad
Nu på MSM:

Citat:
BREAKING - In just the first 4 months of this year more people have died from the COVID jab according to VAERS than all other vaccines administered in the US since mid 1997

https://t.me/QNewsOfficialTV/29085
2021-06-18, 05:46
Medlem
Ok, jag har några frågor a la foliehatt men är helt seriös & vill ha svar.

Jag läste någonstans att kroppens eget försvar mot virus likt covid stängs ned efter att man fått vaccinet. Istället arbetar vaccinet mot viruset som en sommarvikarie. Stämmer detta?

Blir man inte väldigt beroende av att fortsätta med vaccinet då även i fortsättningen?

Du kan ju inte bråka & sätta dig på tvären mot staten, du behöver ju påfyllning om 6 månader. I annat fall så lär du bli sjuk som fan då kroppen saknar förmåga att försvara sig själv.

Det låter som något man sett på film men är det inte ett jävligt simpelt sätt att hålla ordning på en bråkig befolkning?
2021-06-18, 06:53
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Nu är jag besprutad med första sticket av Pfizer.
Efter sticket så har jag känt mig lite trött i huvudet någon timme och sen ont vid stickstället.

Min sambo fick sitt andra stick samma dag och har legat i soffan nästan hela dagen med trötthet, svettningar och ont i huvudet och ont i armen vid stickstället. Hon hade liknande symtom vid första sprutan också men då var det lite värre av allt.

Vi har båda haft smittan men då som en enkel förkylning. Vi testade oss och fick båda positiva svar.
2021-06-18, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjugondeapril
Ok, jag har några frågor a la foliehatt men är helt seriös & vill ha svar.

Jag läste någonstans att kroppens eget försvar mot virus likt covid stängs ned efter att man fått vaccinet. Istället arbetar vaccinet mot viruset som en sommarvikarie. Stämmer detta?

Blir man inte väldigt beroende av att fortsätta med vaccinet då även i fortsättningen?

Du kan ju inte bråka & sätta dig på tvären mot staten, du behöver ju påfyllning om 6 månader. I annat fall så lär du bli sjuk som fan då kroppen saknar förmåga att försvara sig själv.

Det låter som något man sett på film men är det inte ett jävligt simpelt sätt att hålla ordning på en bråkig befolkning?
Allt är möjligt. Vissa har argumenterat att tar du vaccinet så kommer inte immunförsvaret reagera på mutationer. Och istället behöver en ny spruta för varje mutation. Samtidigt är de en bra kassako att låta folk tro fler behövs.

Deagle puplicerade befolkningstatistik från 2017. Där befolkningen i väst minskar med typ 2/3 delar till 2025.

Så jag skulle inte vara förvånad om folk börjar dö på riktigt snart.
2021-06-18, 10:36
Medlem
Kakksakkers avatar
4st BA piloter, unga, dog alla på en vecka?

https://www.thegatewaypundit.com/2021/06/four-healthy-british-airways-pilots-die-one-week-airline-says-no-link-covid-19-vaccine/
2021-06-18, 11:33
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakksakker
4st BA piloter, unga, dog alla på en vecka?

https://www.thegatewaypundit.com/2021/06/four-healthy-british-airways-pilots-die-one-week-airline-says-no-link-covid-19-vaccine/
Hur dog de?
2021-06-18, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Så inga virus i dina fjärtar och du är bortgjord.
Poängen är att kan stora partiklar tränga igenom hålen så kan mindre också göra det såklart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in