2021-06-18, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Tack för detta!

Var själv inne på Mr Koll nyss och hittade lite mer info där. Kan konstatera att tanten ger mig rassevibbar också.
Föga förvånande då rasism och främlingsfientlighet ofta verkar simultant med kvinnoförakt vilket Yvonne redan gett klara uttryck för. Snacka om att göra bort sig ytterligare ett par tusen steg

Hon har även dömts för trafikbrott, troligtvis aggressiv i trafiken och rent generellt också. Luktar psykopat om tanten.
Citera
2021-06-18, 01:53
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
alltid exakt samma typ av selfie bilder som dyker upp i de här artiklarna. det är alltid kvinn9r och alltid snett-uppifrån selfies, tyder på narcissistiska personlighetsdrag.
Är det narcissistiskt att vilja ta en fin bild på sig själv? Isåfall är nog var och varannan människa en odiagnostiserad narcissist.
Hur vill du själv se ut på foto? Som en byfåne eller?
Citera
2021-06-18, 02:00
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Är det narcissistiskt att vilja ta en fin bild på sig själv? Isåfall är nog var och varannan människa en odiagnostiserad narcissist.
Nejdå, men om man har ankläppar och bedömts för trafikbrott så är man kanske inte speciellt intressant?
Citera
2021-06-18, 02:09
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Att kalla henne narcissistisk är oberättigat.

Däremot borde Ronja givetvis inte skickat med en så oprofessionell bild med en arbetsansökan.

Företaget borde verkligen inte ha svarat som de gjorde, för det är också oprofessionellt i sig.
Citera
2021-06-18, 02:09
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Nejdå, men om man har ankläppar och bedömts för trafikbrott så är man kanske inte speciellt intressant?
Ronja är inte dömd för något. Det är Yvonne Fager som åtalats och dömts för ett flertal brott. Alltså ägaren till den städfirma där Ronja sökte anställning.

Nej, det är fullt möjligt att fillers inte uppfattas som något vackert eller särskilt intressant sett hos allmänheten.

Men hur är detta relevant i fråga om ett jobb som lokalvårdare? Varför är det viktigt att vara snygg när man städar människors hem? Hel och ren kan jag förstå men en liten struntdetalj som hur en människas läppar är formade blir ju bara löjligt att hänga upp sig på.
Citera
2021-06-18, 02:10
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:

Tja kärringen skulle ju själv inte få jobb nånstans då hon har fått ett straff värt 6 månader i fängelse.
Citera
2021-06-18, 02:15
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Tja kärringen skulle ju själv inte få jobb nånstans då hon har fått ett straff värt 6 månader i fängelse.
Inlägget ovan säger motsatsen, vad gäller?
Citera
2021-06-18, 02:18
Medlem
Citat:
Inlägget ovan säger motsatsen, vad gäller?

Med kärringen menar jag ägaren av städfirman.
Citera
2021-06-18, 02:18
Medlem
Men hur jävla svårt kan det vara?

-Jag vill se ut som ett sprutluder för jag tror det är bra för mina barns framtid att deras far har IQ 75 och knaprar anabola.

-OK men vi vill inte anställa dig för det har uppenbarligen brunnit i hhuvudet på dig redan när du var barn.
Citera
2021-06-18, 02:22
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:

Grejen är att sociala media matar oss med bilden att vi ska vara samma inför alla. Man lägger upp samma skit och man tror att mormor, flickvän, kompis, arbetsgivare alla ska ha samma info om en. Men det funkar ju inte så. Det är sjukt med social media så. Man luras att inte anpassa sig efter den man umgås med. Man är van att de på jobbet vet allt om familjen och att mormor ser sexiga foton på en. Egentligen sinnessjukt.

Därför tror jag denna tjej trodde det var OK att skicka en instagrambild till arbetsgivare. Det är såklart inte OK. En bild till dem ska se seriös ut, inte sexig. Men hon är väl van att ta samma bilder till allt. Hon skickar säkert halvnaket till mormor med.

Det är normalt att vi visar olika sidor till olika personer. Men folk som är födda på Facebook och insta har lurats att man ska vara samma inför alla. Man gör fan inte duckface och har sugblick till en arbetsgivare om man inte tror att man ska kunna ligga sig till jobbet, och det hoppas jag hon inte trodde.

Sedan var det sjukt skrivet av arbetsgivaren, men hon behövde höra det.
Citera
2021-06-18, 02:26
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Grejen är att sociala media matar oss med bilden att vi ska vara samma inför alla. Man lägger upp samma skit och man tror att mormor, flickvän, kompis, arbetsgivare alla ska ha samma info om en. Men det funkar ju inte så. Det är sjukt med social media så. Man luras att inte anpassa sig efter den man umgås med. Man är van att de på jobbet vet allt om familjen och att mormor ser sexiga foton på en. Egentligen sinnessjukt.

Därför tror jag denna tjej trodde det var OK att skicka en instagrambild till arbetsgivare. Det är såklart inte OK. En bild till dem ska se seriös ut, inte sexig. Men hon är väl van att ta samma bilder till allt. Hon skickar säkert halvnaket till mormor med.

Det är normalt att vi visar olika sidor till olika personer. Men folk som är födda på Facebook och insta har lurats att man ska vara samma inför alla. Man gör fan inte duckface och har sugblick till en arbetsgivare om man inte tror att man ska kunna ligga sig till jobbet, och det hoppas jag hon inte trodde.

Sedan var det sjukt skrivet av arbetsgivaren, men hon behövde höra det.
Briljant! Jag har aldrig tänkt på det på det viset förut, men det stämmer tamejtusan.
Citera
2021-06-18, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny-JanObama
Men hur jävla svårt kan det vara?

-Jag vill se ut som ett sprutluder för jag tror det är bra för mina barns framtid att deras far har IQ 75 och knaprar anabola.

-OK men vi vill inte anställa dig för det har uppenbarligen brunnit i hhuvudet på dig redan när du var barn.

Vem pratar du om? Det är ägaren som har en dom för mordhot värd 6 månader på sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in