2021-06-18, 01:22
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Jag förstår, eftersom du inte vill se den stora bilden kommer du heller inte förstå den lilla, och det är också därför ni inte förstår dem som kritiserar valresultatet. Allt hänger ihop och det är det ni inte vill se. MSM och etablissemanget är högst delaktiga i valfusket, uppenbarligen.

Jag skrev: "All rapportering från valnatten finns kvar. Du måste bara anstränga dig lite" och har nu gett dig 18 timmar rapportering. Som jag säger, du får anstränga dig lite! Men det är väl mer bekvämt att klaga på att all rapportering är borta istället för att gå igenom 18 timmar som helt uppenbart inte är censurerat.
2021-06-18, 01:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Jag skrev: "All rapportering från valnatten finns kvar. Du måste bara anstränga dig lite" och har nu gett dig 18 timmar rapportering. Som jag säger, du får anstränga dig lite! Men det är väl mer bekvämt att klaga på att all rapportering är borta istället för att gå igenom 18 timmar som helt uppenbart inte är censurerat.

Jag tvivlar på att du själv har gått igenom de där 18 timmarna och att du ens har rätt kompetens för att avgöra vad som är vad där.

Leta dammkorn du så engagerar jag mig med de stora frågorna! Bra.
2021-06-18, 01:31
Medlem
Citat:
Jag förstår, eftersom du inte vill se den stora bilden kommer du heller inte förstå den lilla, och det är också därför ni inte förstår dem som kritiserar valresultatet. Allt hänger ihop och det är det ni inte vill se. MSM och etablissemanget är högst delaktiga i valfusket, uppenbarligen.
Den här tråden har till 90% haft länkar till "alternativ" media och dessa har när vi granskat dem visat sig vara skräp. Du får fria tyglar, länka till källa, MSM eller alternativ, som visar på att alla swingstater slutade räknade samtidigt under valnatten. Ta Wisconsin som exempel, när slutade de räkna under valnatten?
2021-06-18, 01:32
Medlem
Citat:
Jag tvivlar på att du själv har gått igenom de där 18 timmarna och att du ens har rätt kompetens för att avgöra vad som är vad där.

Du har bevisbördan.
2021-06-18, 01:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Den här tråden har till 90% haft länkar till "alternativ" media och dessa har när vi granskat dem visat sig vara skräp. Du får fria tyglar, länka till källa, MSM eller alternativ, som visar på att alla swingstater slutade räknade samtidigt under valnatten. Ta Wisconsin som exempel, när slutade de räkna under valnatten?

Verkligen övertygande! Vi inväntar och ser resultat från AZ istället, så tar vi det därifrån
2021-06-18, 01:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Du har bevisbördan.

Korruptionen är redan bevisad men den kan man aldrig förstå genom att inte se helheten. Jag eller någon annan kan inte tänka åt dig.
2021-06-18, 01:41
Medlem
Citat:
Verkligen övertygande! Vi inväntar och ser resultat från AZ istället, så tar vi det därifrån
Varför backar du nu? Du gav dig in i en diskussion med påståendet att Wisconsin (swingstaterna) slutade räkna mitt under valnatten och påstår att MSM förtrycker information om det. Jag ber dig om en källa från alternativ media istället, men då vill du prata om något annat? Slutade Wisconsin räkna eller inte?
2021-06-18, 01:42
Medlem
Citat:
Korruptionen är redan bevisad men den kan man aldrig förstå genom att inte se helheten. Jag eller någon annan kan inte tänka åt dig.
Helheten hittills är att du påstår saker som du sen inte kan backa upp. Slutade swingstarerna räkna samtidigt?
2021-06-18, 01:50
Medlem
siisters avatar
Citat:

Jag säger att swingstaterna inte slutade räkna kl 10:30 pm. Jag behöver inte gå igenom allt det du inbillar dig är censurerat. Vill du överbevisa mig är det bara att sätta igång att kolla. Eller vill du hellre låtsas se censur överallt?
2021-06-18, 01:59
Avslutad
Citat:

Ok så du kan inte backa upp det du påstår. Bra. Låt oss hoppa på något annat, var är Frankfurtservern? Du vet den med bevis av bibliska proportioner. Den som bevisar det största valfusket någonsin. Den som har bevis att Trump vann alla stater.

Vad ska ni med en värdelös audit som inte kommer att bevisa någonting när ni har denna server? Offrade ni 5 Special Ops soldater för ingenting?
2021-06-18, 05:17
Avslutad
Någon är uppenbarligen nervös över vad auditen kommer att resultera i.

Arizona Forensic Audit Update with Representative Mark Finchem, June 16, 2021
https://www.bitchute.com/video/YMOTuE58uUas/

Korruption eh? Även Sidney Powell konstaterar att valet stals av den korrupta Biden-administrationen.

Update from Patriot Lawyer Sidney Powell: Deplatformed, Audit Updates #PanicInDC
https://www.bitchute.com/video/4WIq4qXbsEUt/
Senast redigerad av RobRoys 2021-06-18 kl. 05:42.
2021-06-18, 06:33
Medlem
Citat:
Någon är uppenbarligen nervös över vad auditen kommer att resultera i.

Arizona Forensic Audit Update with Representative Mark Finchem, June 16, 2021
https://www.bitchute.com/video/YMOTuE58uUas/

Korruption eh? Även Sidney Powell konstaterar att valet stals av den korrupta Biden-administrationen.

Update from Patriot Lawyer Sidney Powell: Deplatformed, Audit Updates #PanicInDC
https://www.bitchute.com/video/4WIq4qXbsEUt/

Sidney Powell, som själv sagt att det hon säger orimligt kan tas för sanning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in