Citat:
Ursprungligen postat av
loal
Hur ska C överleva på att inte ta ställning till om de ska vara på vänsterpartiets sida eller SD:s sida? Nämn mig ett alternativ som kan gå igenom utan vänsterpartiets eller SD:s inflytande? Men det kan du givetvis inte eftersom du vet att ett sånt alternativ inte finns.
Hur har dom klarat sig denna period utan att befatta sig med tokvänstern V eller stollevänstern SD.
Borde vara omöjligt i din förvirrade värld.
Citat:
Ursprungligen postat av
loal
Det finns ingen allmän definition på vad SD är på höger-vänsterskalan eftersom folk är oeniga. Så säg mig varför din uppfattning är mer rätt än alla andra människor och experters definition av var SD ligger på skalan? Är det inte rimligt att man ligger till mitten om man varken är råhöger eller råvänster?
Sovjet, Nordkorea och vänsterparitet är iaf till vänster. De få som förnekar det kan vi ignorera.
SD för en politik som står nära dessa. Därför är SD ett vänsterparti vare sig du vill det eller inte.
SD är ett parti som snarare vill höja bidragen än minska. Därför är dom ett vänsterparti. Ett tydligt sådant. Dom vill att Sverige rör sig mer mot Nordkorea.
Och just här är det tydligt. Dom vill ha Sovjetiska köer.
Citat:
Ursprungligen postat av
loal
Du vet inte hur mandaten ser ut vilket är det sorgliga. Du tror annie lööf ska sitta i en regering med mittenpartier. Tillåt mig garva.
Det är en halmgubbe. Jag tror alla läsare ser framför sig en misslyckad debattör som tar till halmgubbar och ägnar sig åt enfaldigt byfåne-flabb.
Berätta istället hur UK tar sig genom riksdagen. Vilka partier behöver han stöd ifrån för att bli accepterad?
Vad sägs om att du listar dom.