Citat:
Ursprungligen postat av
ParMobil
För de som begåvats med åtminstone medelmåttig intelligens är livet som vanligt.
För de stackare som inte förstår bättre och vägrar vaccin är det nog fortfarande lite småtråkigt
Jag hävdar motsatsen...
För oss som är normalbegåvade och som inte inte rakar pungen så är livet precis som vanligt.
Vi kramas, skakar hand, bär inte mask, tänker inte vaccinera oss, umgås i stora sällskap och det kommer ingen politiker kunna förbjuda. Semestern bokades för 6 månader sedan..
Så var det inte i början av pandemin eftersom propagandan var effektiv.. men när väl fakta började aggregeras och man kunde själv dra slutsatser utifrån tillgängliga data gällande dödlighet blev det ganska snabbt klart att det inte handlar om något mördarvirus.
Censur, tvång, vaccinationspass a´la Kinesiska "Social Scoring System", förtäckta hot, Shillen på FB mm gör att jag inte kommer foga mig eller ta er Keminjektion.. och jag kommer komma tillbaka till detta inlägg när ni kommer med andra svepskäl till varför det är dags för dos 3, 4, 5, 6, 7, 8 .. för det kommer inte dröja länge.
Ni kan fara åt helvete med er politik.. för det är precis vad detta handlar om.