Citat:
Ursprungligen postat av
HasseTass
Ner över 110 idag, stärkande ord, memes och youtub filmer är önskvärt.
Så länge det är aktier är det enda sura att du kunde handlat dem billigare nu. Jag själv satt med fingret på avtryckaren att lossa mina amerikanska mt för att få dem billigare i eu efter Jpoo men lät bli. Fan.
Backar runt 20 idag, men jag har mindre att förlora tyvärr.
Jag har inte hittat några roliga memes och är för trött för att producera idag, men tesen står lika stabilt som tidigare. Du kan göra som JustinTrudeau med flera när man har en dålig dag och kolla på the total eclipse of Parans för att se att andra har det jävligare.
Om ståltesen skiter sig lovar jag att tatuera in Parans kurva på ettårsgrafen som en trampstamp över röven och posta fotobevis.
Annars hör på den här konserten med
Imperiet. Bra sikt.
Nu verkar ju tramset på Nasdaq få en renässans men jag är inte orolig i det långa loppet. Men jag rör som sagt inte optioner och cert.
Nu är jag far out här, men har inte dollarprintandet orsakat inflation, viket känns betydligt hårdare i länder där gruvor ligger. Det är därför det blir commierevolutioner i shitholeland och folk till slut säger fuck you pay me till kineserna som numera är köpare av alla commodities efterssm de både är och har uttalat målet att vara världens fabrik. Tiden då de kunde vara market maker är förbi.
Det är därför de försöker kolonisera Afrika. Där de kan göra som det vill. Men Afrika har en del hinder som fick den vite mannen att bara ge upp projektet.
Man kan se dollarprintandet som en strategisk manöver eftesom allt prisas i dollar.
Dollarn stärktes för övrigt som fan idag, orsak oklar. Antagligen pga "cleanest dirty shirt". Jag gillar CAD och JPY. Triple-C
Zneekah: Jag känner att jag lider av syrabrist och din idé är bra. Det saknades en twirl i min double whammy.
Ska kontakta min syradude under semestern för mikrodosering.
För er som railbirdar tråden utan att skriva är det nu när vi lider ni ska köpa, inte när vi är glada.