2021-06-17, 14:35
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Fan vad folk hoppar på den där tjejen. Gissar att de flesta påhopp är från killar.
Jag gissar också att de killar som står bakom påhoppen inte själva är modeller för Armani klädkollektion.

Så hur hade det kännas om ni blev sågade på ert utseende? typ "du ser ut som ett kioskmongo, sorry men vi tänker inte jobba med en så ful jävel som dig"

Jävligt vidrigt skrivet av den där arbetsgivaren och den typen av luffarföretag är inget man vill ha och göra med.
För det första var det en kvinna som skrev dissmailet. För det andra är kvinnor alltid värre än män mot andra kvinnor när det kommer till taskiga kommentarer.
Citera
2021-06-17, 14:41
Medlem
StigHelmutts avatar
Haha klockrent svar, arbetsgivaren är ju en stjärna! Fler såna som vågar säga som det är!
Citat:
Dessutom är det bara läpparna man ser, blir oseriöst då det blir svårt att ta in helhetsbilden när någon hela tiden putar med läpparna.”

– Jag är i chock. Bilden jag skickade med är en helt vanlig bild. Det är inget urringat, det är bara en helt vanlig bild. Jag ser helt normal ut, säger Ronja"

Men det blåsta bimbot fattar inte ens att det ser patetiskt ut att ha ett uppblåst cykeldäck mitt i ansiktet.
-tror det rör sig om URRINGNING, hur (upp)blåst får man va...?

Ingen arbetsgivare vill väl heller att hon överanstränger sig och dör under arbetstid -tänk om giftet läcker ut/spricker liksom
Senast redigerad av StigHelmutt 2021-06-17 kl. 14:48.
Citera
2021-06-17, 14:42
Medlem
NoMoreTears77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Det får kanske någon förälder att vakna upp som kan förklara för sina döttrar att med det utseendet så finns det bara jobb i porrbranshen.

Anställer inga med ankläppar eller synliga tatueringar eller personer som jag misstänker att de skall skaffa något dylikt.
Du har helt fel, faktiskt. Hela sjukvården flödar över av kvinnor som har exakt de attributen, som denna tjej har. Då menar jag inte bara undersköterskor. Ingen bryr sig! Hur jobbet sköts är däremot a och o.
Citera
2021-06-17, 14:46
Medlem
StigHelmutts avatar
Bara undrar:

Hur ser läpparna ut när dom sluta spruta in giftet?

Att anställa en sån, är ju som att ha en desperat herionberoende askungen hemma hos folk

"-HJÄLP!! hjälp, läpparna minskar,,,,, kommer hänga som en ap-röv mitt i nyllet om några dagar,,, kanske bäst jag snattar kundens guldklocka så jag kan spruta in nytt denna vecka också.."
en evighetskarusell har bara börjat
Funkar ju inte i längden, det fattar väl vem som helst
Citera
2021-06-17, 14:47
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hon har inget att anmäla för. Utseende omfattas inte av diskrimineringslagen.

Exakt.
+ att hon har valt det själv . . .
Citera
2021-06-17, 14:49
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phumin
En av hennes bilder på FB, inte bara1 tatuering och inte bara läppar som är förstorade
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10159646891985016&set=ecnf.677110015

Fyfan vilken rugguggla. Består ju i princip bara av plast.
Citera
2021-06-17, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Undrar vad det var för ord som autokorrigerades?

Jag gissar på

Haha, stämmer
Citera
2021-06-17, 14:55
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Fyfan vilken rugguggla. Består ju i princip bara av plast.

Tänk själv vilka gangster-boyzz hon umgås med förmodligen också

Klokt val att inte släppa in denna "ankare-anka" i företaget
Citera
2021-06-17, 14:59
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnirp
https://www.aftonbladet.se/minekonomi/a/OQwm9A/ronja-24-nekades-jobbintervju--pa-grund-av-sina-lappar

Är det här diskriminering i någon form, eller har en arbetsgivare rätt att bestämma hur en anställd ska se ut? Jag tycker att gör man kroppsmodifikationer, så får man stå sitt kast om arbetsgivaren inte vill ha en på grund av kroppsmodifikationerna. Vissa kroppsmodifikationer signalerar inte direkt förtroende och anknäbbar är en sån sak (enligt mig).

Jag hade inte heller anställt någon som ser ut som en seriefigur. Men det skulle jag förståss aldrig sagt, utam skyllt på något annat. Borgarnas regeringsperiod, kanske. Eller att jag blivit för fet för att anställa folk. Vad som helst. Man jag skulle aldrig uppge att det är något fel på den arbetssöaknde, hur uppenbart det än är.
Citera
2021-06-17, 15:02
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Kan tänka mig att fler resonerar som du och att många i tråden sitter och runkar åt den typen av tjejer.

Vilket bekräftar det jag alltid trott, bland dom som gapar högst från högern finns vårt samhälles största PK-hjon.

När blev jag höger? Och vad har ens politikiska åsikt med detta att göra?
Citera
2021-06-17, 15:02
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoMoreTears77
Du har helt fel, faktiskt. Hela sjukvården flödar över av kvinnor som har exakt de attributen, som denna tjej har. Då menar jag inte bara undersköterskor. Ingen bryr sig! Hur jobbet sköts är däremot a och o.

Knappast flödar av dem!
Inte helt lätt att göra sig av med dem när de efter några år vill ha kuksugarläppar och se ut som fnask.
Citera
2021-06-17, 15:06
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny-JanObama
Det man kan diskutera på alla nivåer av meningskontruktioner, grammatik och stavning är detta:

Är detta ett spruluder eller inte?
Chansen att hon inte är ett sprutluder är försumbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in