2021-06-17, 11:46
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _mtini_
Ja det var riktigt snyggt vridet!
Hon må vara nervös men hon sköter sig riktigt bra!

Om nu bara M/KD/SD snackar ihop sig så har Åkesson tagit Morgans plats innan november.

När Löfven kommer ut och gråter att det är Vänsterns fel kan han dra åt helvete, ingen bryr sig vad han säger!

Hur har hon skött sig bra, har hon verkställt sina hot nu är tidsfristen har gått ut?
Citera
2021-06-17, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Sade V:s herrar åt dem att försöka få till stånd en misstroendeomröstning om regeringen? Det tror jag faktiskt inte att herrarna gjorde. Det känns som om du har en del förutfattade meningar som saknar stöd i verkligheten.
Globalisterna vill ha marknadshyror i Sverige, svenska riksdagen sa "absolut". Denna gången fick V i uppdrag att spela "goda" och låtsas vara emot förslaget och hota med misstroendeomröstning. Inget kommer hända och förslaget röstas igenom.

Se till vad som i slutändan görs, inte vad som sägs. Som sagt, LAS kommer hanteras på samma sätt.
Citera
2021-06-17, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Hur har hon skött sig bra, har hon verkställt sina hot nu är tidsfristen har gått ut?
Jimmie på Morgans plats är nog räddningen för Sverige hoppas du har rätt Känns som jag måst åka till bolaget och bunkra
Citera
2021-06-17, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Innerst inne är nog vänsterledaren väldigt lättad över att stödet från M och Kd uteblir. Nu kan hon bränna av sitt lösskott och framstå som handlingskraftig utan att få skulden för ett nyval.

ND har precis skjutit skarpt. Vad är det du inte begriper?
Citera
2021-06-17, 11:49
Medlem
Citat:
Och hur ska det gå med fortsatt massinvandring om Mp åker ur riksdagen? Hon riskerar att få skulden för ett nyval vars resultat kan resultera i en rakt motsatt utveckling än den vänsters väljare normalt uppskattar.

Det här med okontrollerad massinvandrig är M/S/MP-politik, inte V. Inte så att just V inte vill ha invandring också, men det är knappast deras kärnfråga.
Citera
2021-06-17, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
ND har precis skjutit skarpt. Vad är det du inte begriper?
Jag begriper att M inte kan fälla regeringen i en fråga där man håller med regeringen. Sånt fulspel ser väljarna igenom och uppskattar inte. Alltså vet ND att M med all säkerhet backar.
Citera
2021-06-17, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Hon har tydliga svar, hon svamlar inte utan är konstruktiv utan att låta bitter.
Hon är tydlig med vänsterns position och vad dom tänker göra hur och när.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _mtini_
Ja det var riktigt snyggt vridet!
Hon må vara nervös men hon sköter sig riktigt bra!

Om nu bara M/KD/SD snackar ihop sig så har Åkesson tagit Morgans plats innan november.

När Löfven kommer ut och gråter att det är Vänsterns fel kan han dra åt helvete, ingen bryr sig vad han säger!

Vaddå sköter sig bra? Det här är en riktigt kalkonrulle. Jag missunnar inte alls V en plats i solen och inte heller att den nya partiledaren får profilera sig men i denna fråga, vid denna tidpunkt. Haha, det är ju löjligt. V skämmer ut sig. Det var länge sen jag hade förtroende för detta gnällparti men det här är sånt bottennapp. Pinsamt bara! *Skämskudde fram*
Citera
Bannlyst
Flashback tycker tydligen det är viktigare att diskutera om en tjej som nekades arbetsintervju p.g.a sina läppar än en regeringskris och eventuellt omval 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️✌️
Citera
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Jag begriper att M inte kan fälla regeringen i en fråga där man håller med regeringen. Sånt fulspel ser väljarna igenom och uppskattar inte. Alltså vet ND att M med all säkerhet backar.

Ja men då ska väl inte M stå och försöka vara gang gang fast de inte är det?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Shwp
Det här med okontrollerad massinvandrig är M/S/MP-politik, inte V. Inte så att just V inte vill ha invandring också, men det är knappast deras kärnfråga.
Är det därför deras svans slår folk på käften som motsätter sig massinvandringen?
Citera
2021-06-17, 11:52
Avslutad
Citat:

ND har skjutit skapt, nu får vi se om de andra skjuter lösplugg. Det är så enkelt förstår du gosse lille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in