2021-06-17, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Om M och KD väljer att agera stödpartier åt regeringen, ja, då kommer den att sitta kvar. Båda partier har dock lovat att ta varje tillfälle i akt att fälla regeringen. Kommer Ulf Kristersson och Ebba Busch-Thor visa sig vara fastighetsägarnas och storfinansens lydiga små horor som vanligt? Antagligen. Men lasta inte Vänsterpartiet för det!
Jag tror också att ”fri invandring/ingen välfärd” U.K kommer fega ut.
Det sista globalisterna vill är att V och SD skall komma överens, då kan det ju hända igen att dom samarbetar och hota dom 6 globalistpartierns makt i mitten.
Jag har påpekat det förr och gör det igen.
V och SD tycker lika i många frågor, om dom skulle samarbeta med sina typ 25% sv väljarnas röster kan dom påverka svensk politik.
Citera
2021-06-17, 11:33
Bannlyst
Vad tycker Miljöpartiets väljare om att dom vill införa marknadshyror 🤷🏻‍♂️🤮
Citera
2021-06-17, 11:34
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Häxan på Aftonskiten är väldigt förbannad! Sjukt roligt!

Vad har hon skrivit? (Även om jag inte tycker hon är en häxa).
Citera
2021-06-17, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghrister.Clenning
Jag tror också att ”fri invandring/ingen välfärd” U.K kommer fega ut.
Det sista globalisterna vill är att V och SD skall komma överens, då kan det ju hända igen att dom samarbetar och hota dom 6 globalistpartierns makt i mitten.
Jag har påpekat det förr och gör det igen.
V och SD tycker lika i många frågor, om dom skulle samarbeta med sina typ 25% sv väljarnas röster kan dom påverka svensk politik.

Håller fullständigt med, så länge de partierna kan komma överens på något sätt om just invandring tror jag att det skulle bli ett grymt bra samarbete. Eller om de bara samarbeterar inom andra frågor.
Citera
2021-06-17, 11:36
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Du tror verkligen att vänsterpartiet står på arbetarnas sida?
V är ett globalsitiskt parti, precis som övriga partier i riksdagen. De gör vad deras herrar säger åt dem att göra, nu handlar det om att införa marknadshyror. Riksdagen lyder och sätter upp en pjäs där pöbeln ska luras att tro på en "oenighet". LAS kommer hanteras på samma sätt.

Sade V:s herrar åt dem att försöka få till stånd en misstroendeomröstning om regeringen? Det tror jag faktiskt inte att herrarna gjorde. Det känns som om du har en del förutfattade meningar som saknar stöd i verkligheten.
Citera
2021-06-17, 11:36
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Vad har hon skrivit? (Även om jag inte tycker hon är en häxa).

Aftonskitens Webbtv. Hon stod och skriker med hes röst. V makes no sense. bla bla bla. Hon var rödare i ansiktet än S partiets logga.
Citera
2021-06-17, 11:37
Avstängd
triptykens avatar
How it started:
Citat:
Ursprungligen postat av Justinai
V håller pressträff kl 10. Ser fram emot att få höra hur V vek sig ännu en gång!
How its going:
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Du är långtifrån den enda flashbackskribenter som nu fått äta upp sina ord. Nooshi är en fighter. Vänsterpartiet står på alla hyresgästers sida.
Citera
2021-06-17, 11:38
Medlem
HejaFinlands avatar
S kommer ju bara försöka förhala detta så att det blir för tätt inpå valet oavsett om de sviker C eller V. Det är Vs problem, Löfven kommer att gå med på en massa otydligheter som skjuter upp det avgörande beslutet.

Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Om det inte finns något stöd från M & KD då är det ju lönlöst. Då försöker ju enbart SD visa sig tuffa. Får se om SD räddar M & KD nu och inte startar något. Då får SD skulden pga M & KD.

Ja och det tjänar de på.
Citera
2021-06-17, 11:39
Medlem
Citat:
Aftonskitens Webbtv. Hon stod och skriker med hes röst. V makes no sense. bla bla bla. Hon var rödare i ansiktet än S partiets logga.

Smutsig är hon.
Citera
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Häxan på Aftonskiten är väldigt förbannad! Sjukt roligt!

Fan vad hon undergräver den politiska process där ett parti står upp för sina väljare.
Citera
Medlem
Hoppas SD redan idag går ut med att dom kommer fälla regeringen.
Citera
2021-06-17, 11:40
Avstängd
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Vad tycker Miljöpartiets väljare om att dom vill införa marknadshyror 🤷🏻‍♂️🤮

Dom har legat och dallrat runt spärren toklänge nu, och deras gamla partiledare har hoppat av på grund av högerpolitik... det går inte toppen direkt för MP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in