2021-06-16, 16:42
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
I NRK avhøret sies det at han tok to kopper kaffe. Kan det være noe muffens med det ? Og hva med stolen han sitter i, er det ikke noe rart med den ? Virker som han har sittet i den før ?

TH framstiller alt annerledes i det NRK-intervjuet.
Han sa at "jeg satt her, og hu Lisbeths satt i den stolen der og leste sitt, før vi..., før jeg dro.".
Men i politiavhør har han sagt at de hadde hvert sitt oppholdsrom, hvert sitt soverom, og hvert sitt bad.
De levde et parallelt liv, og ikke et samliv, men TH forsøker å pynte på det.
Citera
2021-06-16, 16:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Du trenger ikke å være så sint. Du virker jo helt krakilsk.
Se det ja, ny sløyfe! Nei, jeg har ingen forventninger i forhold til å nå frem til deg, derfor blir jeg heller ikke sint.
Jeg ler faktisk mye av deg, men da føler jeg at jeg må skjerpe meg, for du er jo egentlig ikke morsom. Det er patetisk å vri og vende på ting slik du gjør.
Jeg synes saken er mer enn interessant. Den engasjerer meg mer enn det som er bra for meg. Saken skremmer vettet av meg, med tanke på at hvem som helst, kunne ha kommet i den situasjonen Hagen-familien har kommet i. Kanskje jeg ikke ville være like interessant for media, siden jeg hverken er kjendis eller milliardær, men jeg ser uansett at rettsikkerheten ikke fungerer slik den burde.
Citera
2021-06-16, 16:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Selvsagt er det slik. SH har lest alle saksdokumentene. Han har taushetsplikt, men flere brukere her i tråden later som de ikke skjønner dette.
Ja, det finnes flere eksempler på at det skapes en forestilling på at SH allerede er igang med sitt arbeid, nemlig å forsvare sin klient. Men sånn er det ikke, forutsetningen for å få innsyn i saksdokumentene var at han måtte holde munn.
Citera
2021-06-16, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Se det ja, ny sløyfe! Nei, jeg har ingen forventninger i forhold til å nå frem til deg, derfor blir jeg heller ikke sint.
Jeg ler faktisk mye av deg, men da føler jeg at jeg må skjerpe meg, for du er jo egentlig ikke morsom. Det er patetisk å vri og vende på ting slik du gjør.
Jeg synes saken er mer enn interessant. Den engasjerer meg mer enn det som er bra for meg. Saken skremmer vettet av meg, med tanke på at hvem som helst, kunne ha kommet i den situasjonen Hagen-familien har kommet i. Kanskje jeg ikke ville være like interessant for media, siden jeg hverken er kjendis eller milliardær, men jeg ser uansett at rettsikkerheten ikke fungerer slik den burde.

Og nå tror Skaanseth at du er sint. Igjen. Dette er gjennomgående for denne brukeren. "Hvorfor er du så sint?".
Denne brukeren bør ikke få mer oppmerksomhet. Har forlengst forklart at jeg ikke ønsker å diskutere med hen.
På grunn av stadige løgner og manipuleringer. Stadig nye forsøk på å trekke meg inn i diskusjonene.
Jeg overser trollingen, flere bør vurdere å gjøre det samme.
Citera
2021-06-16, 17:19
Medlem
Citat:
TH framstiller alt annerledes i det NRK-intervjuet.
Han sa at "jeg satt her, og hu Lisbeths satt i den stolen der og leste sitt, før vi..., før jeg dro.".
Men i politiavhør har han sagt at de hadde hvert sitt oppholdsrom, hvert sitt soverom, og hvert sitt bad.
De levde et parallelt liv, og ikke et samliv, men TH forsøker å pynte på det.
Når skal du forstå at det politiet har skrevet at han har sagt ikke er det samme som han har sagt i opptakene. Politiet hadde like vanskelig for å skrive det han sa, som det NRK hadde. Han sier ikke en ting i NRK avhøret og noe helt annet i politi avhøret, det er bare rapportene fra avhørene som er feilskrevet akkurat som NRKs teksting er feilskrevet. Prøv selv å skrive ned det han sier, så skjønner du alt.
Citera
2021-06-16, 17:30
Medlem
Citat:
Hele denne ideen at TH har leid en leiemorder. Passer ikke med at hun ble kvalt i huset. Hva slags leiemorder er det ? Kan aldri huske å ha hørt om noen leiemorder som bruker den metoden ?
Ta en titt , google på besa mafia
Citera
2021-06-16, 17:32
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Når skal du forstå at det politiet har skrevet at han har sagt ikke er det samme som han har sagt i opptakene. Politiet hadde like vanskelig for å skrive det han sa, som det NRK hadde. Han sier ikke en ting i NRK avhøret og noe helt annet i politi avhøret, det er bare rapportene fra avhørene som er feilskrevet akkurat som NRKs teksting er feilskrevet. Prøv selv å skrive ned det han sier, så skjønner du alt.

At når TH sier at de bruker å sitter i samme rom, så skriver politiet at TH har sagt at de har hvert sitt oppholdsrom, hvert sitt bad, og hvert sitt soverom?
Det skjønner du også at ikke kan stemme.
Citera
2021-06-16, 18:05
Medlem
Citat:
At når TH sier at de bruker å sitter i samme rom, så skriver politiet at TH har sagt at de har hvert sitt oppholdsrom, hvert sitt bad, og hvert sitt soverom?
Det skjønner du også at ikke kan stemme.
På samme måte som politiet og mange andre så skriver du at TH sier ting han ikke sier.

Hvor i NRK avhøret sier TH at de bruker å sitte i samme rom ? Hvor fra 00:00 til 13:00 sier han det ?

https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/202010/NNFA02103120

TH satt i sin stol i hjørnet ved vinduet ut mot terrassen 00:20 og 02:30 å drakk kaffe og leste avisen før han dro på jobb.

AEH satt i sin stol i TV rommet å leste 01:54 og 02:39 når TH dro på jobb.

Jeg vet ikke hvorfor, men uten fungerende spoleknapp på opptaksutstyret, har du ikke en sjans å skjønne hva som virkelig blir sagt.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-06-16 kl. 18:51.
Citera
2021-06-16, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest

Hvilket vett?
Citera
2021-06-16, 19:39
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
På samme måte som politiet og mange andre så skriver du at TH sier ting han ikke sier.

Hvor i NRK avhøret sier TH at de bruker å sitte i samme rom ? Hvor fra 00:00 til 13:00 sier han det ?

https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/202010/NNFA02103120

TH satt i sin stol i hjørnet ved vinduet ut mot terrassen 00:20 og 02:30 å drakk kaffe og leste avisen før han dro på jobb.

AEH satt i sin stol i TV rommet å leste 01:54 og 02:39 når TH dro på jobb.

Jeg vet ikke hvorfor, men uten fungerende spoleknapp på opptaksutstyret, har du ikke en sjans å skjønne hva som virkelig blir sagt.

Du har rett. Det er muligens to forskjellige rom.
Her har jeg muligens tatt feil.
Grunnen til at jeg muligens har tatt feil her, er at vi kan se at TH setter seg ned i stolen i det hjørnet der han kan se ned mot vannet. I neste klipp sier han at "Lisbeth satt i den stolen der", og peker.
Dermed oppfattet jeg det som at det er samme rom.
Men uansett så stemmer det jo ikke at de har hatt et godt ekteskap slik han sier, hvis de levde slik at de hadde hvert sitt soverom, toalett, og oppholdsrom.

TH sliter veldig med å prate i det NRK intervjuet. Han begynner på ord, stopper og bytter ut med et annet ord. Dette skjer hele tiden. Hvis du spiller av videoen i youtube, og reduserer hastigheten, så får du med deg alle disse ordene som han begynner på. Dette gjøres ved å trykke på tannhjulsymbolet nede til høyre på avspilleren. Det er tydelig at han sliter voldsomt. Er ikke så greit når det er tre kameraer som peker mot han, og en NRK-journalist med et gjennomtrengende blikk som sitter og studerer han.
https://www.youtube.com/watch?v=DBRAXWXRKTQ
Senast redigerad av Skaanseth 2021-06-16 kl. 19:54.
Citera
2021-06-16, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av iristo01
Ta en titt , google på besa mafia

Tror ikke TH hadde hatt tillit til disse folkene.

Stort sett svindel over hele linja kan det se ut som.

https://k7bulletin.no/internetts-morke-dyp/

"En annen type side av mørkenettet er de som selger leiemordstjenester, som Hitman Network og C’thulhu. Hvor ekte der er, er derimot usikkert. En av disse sidene, Besa Albanian Mafia, ble gjennom hacking av flere mailer avslørt å være falsk."

https://www.tv2.no/a/11947681/

"I 2020 forsket professor og hackerekspert Tom Holt og hans student Ariel Roddy ved Michigan State University på leiemordsidene på både det åpne og det mørke nettet.

Det skulle vise seg at samtlige nettsteder er laget av svindlere som utnytter anonymiteten de får på nettet og under bitcoin-transaksjoner.

Ifølge*BBC*har personer tidligere blitt drept takket være aktiviteter på det mørke nettet, men ingen av drapene skal beviselig ha blitt bestilt via leiemordnettsteder."
Citera
2021-06-16, 19:49
Avslutad
Citat:
Du har rett. Det er muligens to forskjellige rom.
Her har jeg muligens tatt feil.
Grunnen til at jeg muligens har tatt feil her, er at vi kan se at TH setter seg ned i stolen i den hjørnet der han kan se ned mot vannet. I neste klipp sier han at "Lisbeth satt i den stolen der", og peker.
Dermed oppfattet jeg det som at det er samme rom.
Men uansett så stemmer det jo ikke at de har hatt et godt ekteskap slik han sier, hvis de levde slik at de hadde hvert sitt soverom, toalett, og oppholdsrom.

TH sliter veldig med å prate i det NRK intervjuet. Han begynner på ord, stopper og bytter ut med et annet ord. Dette skjer hele tiden. Hvis du spiller av videoen i youtube, og reduserer hastigheten, så får du med deg alle disse ordene som han begynner på. Dette gjøres ved å trykke på tannhjulsymbolet nede til høyre på avspilleren. Det er tydelig at han sliter voldsomt. Er ikke så greit når det er tre kameraer som peker mot han, og en NRK-journalist med et gjennomtrengende blikk som sitter og studerer han.
https://www.youtube.com/watch?v=DBRAXWXRKTQ
Citat:
Hvis du spiller av videoen i youtube, og reduserer hastigheten, så får du med deg alle disse ordene som han begynner på. Dette gjøres ved å trykke på tannhjulsymbolet nede til høyre på avspilleren. Det er tydelig at han sliter voldsomt.
Det er ikke rart han sliter med å snakke, når du har skrudd ned hastigheten på videoen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in