2021-06-16, 14:48
Medlem
Verkar vara få svar som rör biverkningar någon upplevt.

Själv märker jag en viss hormonpåverkan. Dvs menscykeln ändrar sig lite. Det är ganska vanligt. Tydligen gäller det också de som fått Covid19
2021-06-16, 14:53
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Det är media som uppehåller lögnen men inte ens det fattar du. Vad fattar du egentligen? Har scamen med pcr gått dig helt förbi? Har statistiken på VAERS gått dig helt förbi? Ja allt har gått dig förbi då du är en foliehatt som rapar upp allt som sägs i tv och skrivs i tidningarna. Herregud så efterblivet folk det finns.

Scam med PCR? Är du en av dem som tror på ”alternativa fakta” om hur PCR fungerar? Det är bara lättlurade får som gör det. PCR är mycket specifikt och fungerar utmärkt.
VAERS statistik innebär inte att det finns en självklar koppling till vaccinet. Det är en förhastad och felaktig slutsats.
Sätt dig in i riktig vetenskap och anklaga inte dina meningsmotståndare för att rapa upp allt som sägs i media. Som jag ser det är det du som luras av alternativmedia och rapar upp det du läser där.
2021-06-16, 16:05
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
Allt du skriver är fel. Alla studier jag tittat på som är på listan har självklart namn på de som gjort studien. Varför skulle de inte ha det? Om du har svårt att hitta så föreslår jag en grundkurs i googlande.
Jag talade om de som står bakom sidan Ivmmeta. Det är de som propagerar för Ivermectin, de olika vetenskapsrapporterna är rörande eniga om att det behövs mer studier för att veta om ivermectin ens har någon effekt annat än synnerligen marginella (och dessa forskare kan du lätt se namnen på då de finns i rapporterna). Kanske du ska läsa inläggen i sin helhet INNAN du svarar?
2021-06-16, 17:08
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Lustigt att du säger det. 2019 hade jag fyra förkylningar. 2020 med FFP3-munskydd på allmänna platser inte en enda. Hittills 2021 med munskydd på allmänna platser inte en enda.
Givetvis funkar munskydd! Varför skulle de annars användas inom bla vården.

Stollar som raljerar om munblöja är bara lågbegåvade….
2021-06-16, 18:26
Medlem
TheCrystalShips avatar
Jag har fått två doser, första var Astra och andra Pfizer. Klart starkare biverkningar av Astras vaccin, dagen efter hög feber (39, och jag har 36 något i vanliga fall), frossa, sängliggande helt enkelt. Ömt och kliande vid sticket. Efter Pfizer endast lätt håglöshet och ömhet dagen efter, men fullt kapabel att arbeta. Stor skillnad. Vet inte om andra som har fått denna kombo har liknande erfarenhet?
2021-06-16, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Vadå slippa munskydd. Finns det fortfarande folk som inte begripit att de inte hjälper. Lär dig skillnaden på prefixen nano och mikro. Lite som att gunnebostängsel skulle skydda mot luftgevärskulor. Har aldrig funnits någon pandemi. Ni som tror det är otroligt lättlurade och auktoritetsstyrda. Fucking sinnessjukt att folk sprutar in toxiner i sig. Katastrofen är i antågande.

Folk är folk, dom följer strömmen och tror på allt som SVT och Aftonbladet förmedlar, inget nytt förr kallades dom pöbel. Skall bli intressant att följa utvecklingen, dom jag känner som vaxat sig har inte haft några större biverkningar, och själv har jag inga, inte varit ens förkyld på flera år ovaxad som man är och kommer att förbli såvida man inte tvångsvaxas 😁
2021-06-16, 19:28
Avslutad
Är väldigt öm i armen efter Moderna vaccin men så blev jag även efter stelkramp sprutan.
Känns dock värre och värre i armen, gör ont att peta där, nu ca 30 timmar har gått.
Ingen feber ännu iaf.
2021-06-16, 19:43
Medlem
TaxenSixtens avatar
Tog andra sprutan nyligen. Efter ca fem minuter blev jag alldeles het i ansiktet och hjärtat rusade. Blev också darrig. Första sprutan hände inget. Pulsen 99. Blev undersökt av läkare och fick vila där en halvtimme.
Mindre ont i armen denna gång.
2021-06-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Tog andra sprutan nyligen. Efter ca fem minuter blev jag alldeles het i ansiktet och hjärtat rusade. Blev också darrig. Första sprutan hände inget. Pulsen 99. Blev undersökt av läkare och fick vila där en halvtimme.

Liknande min Dos 1
Röd i ansiktet. Puls 120 fick ligga kvar 1tim.

Dos 2 igår. inga konstigheter då.
Idag feberfrossa ont i pannan.
Nu nojig och måste testa mig för covod imorgon om det inte går över enligt fhm.
2021-06-16, 20:07
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Scam med PCR? Är du en av dem som tror på ”alternativa fakta” om hur PCR fungerar? Det är bara lättlurade får som gör det. PCR är mycket specifikt och fungerar utmärkt.
VAERS statistik innebär inte att det finns en självklar koppling till vaccinet. Det är en förhastad och felaktig slutsats.
Sätt dig in i riktig vetenskap och anklaga inte dina meningsmotståndare för att rapa upp allt som sägs i media. Som jag ser det är det du som luras av alternativmedia och rapar upp det du läser där.
Nej pcr ger falskt positivt över 25 cykler och det har man utnyttjat. Herregud läs på och skriv inte massa strunt du gör bara bort dig själv.
2021-06-16, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Jag talade om de som står bakom sidan Ivmmeta. Det är de som propagerar för Ivermectin, de olika vetenskapsrapporterna är rörande eniga om att det behövs mer studier för att veta om ivermectin ens har någon effekt annat än synnerligen marginella (och dessa forskare kan du lätt se namnen på då de finns i rapporterna). Kanske du ska läsa inläggen i sin helhet INNAN du svarar?

Jag misstänkte att det var ivmmeta-sidan du avsåg. Ville bara få det bekräftat och nu framstår du som ännu mer korkad än någonsin. Sidan är en enkel lista med relevanta studier så det är helt ointressant vem som gjort listan. En lista är en lista. Du avslöjar dig när du svamlar om marginella effekter. I princip varenda studie visar på extremt god effekt. Så god effekt att det absolut inte finns någon som helst behov av fler och större studier. Sluta nu att larva dig och sätt dig och läs på.
2021-06-16, 21:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Moderna? Jag blev het i ansiktet och pulsen rusade, sex timmar efter sprutan...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in