Citat:
Ursprungligen postat av
Realkapital
Jag har hört att tunga droger förebygger Covid-19 lika väl som vaccin. Bäst effekt intravenöst. Ge det ett försök. Det finns nummer till apotekare i FUP på sida 3 i tråden.
Förortsgängen hade antagligen inte funnits från början om de inte haft pengar att tjäna på droghandel, och de hade inte haft några vapen om de inte haft pengar från droghandel att bekosta dem med. Har svårt att tro att de är kompetenta nog att ägna sig åt annan antisocial skit som gett så stora inkomster. De här killarna har dragit in kapital åt semi-terroristerna i norra Hisingen som köper vapen för dem till att bedriva sina gängkrig och vendettor. Oavsett vad man tycker om avkriminalisering för eget bruk så är detta ett okomplicerat faktum.
IV är inte min grej, men jag har lyckats hålla mig frisk fast jag jobbar och rör mig på krogar dagligen, så visst kanske droger har gjort så att jag hållit mig frisk.
Gäng har alltid funnits och hade det inte funnits några droger så hade luffarna gjort något annat för och dra in snabba pengar, rån, inbrott utpressning mm. Självklart drar dom in pengar på drogförsäljningen så dom kan köpa vapen, men det kan även jag köpa för en halv månadslön, man behöver inte sälja droger för och kunna köpa vapen.
Vad jag vill ha sagt är att dom inte skjuter ihjäl varandra för och ta över någons drogförsäljning, då kan dom lika gärna skvallra till polisen istället för och riskera livstid.
Dom mördar varandra för hämnd och andra skitsaker.