Citat:
Ursprungligen postat av
Lucas49
Men varför var det då ingen som upplyste Trump om detta i så fall. Trump var ju elefanten i glashuset när han aktivt lade sig i, skickade sina politiska hejdukar, och megaringde så man till slut slutade svara, allt i sina försök att påverka valresultaten i delstat efter delstat där han så fett förlorade. Skit samma, nu är Trump borta och Biden vald president och det faktumet lär ju inte gå att rucka på.
Vi tolkar detta annorlunda. Jag uppfattar att Trump med en Presidents kraft ville ge alla chansen att öppna upp, vara ärliga och visa upp fusk eller vem som egentligen vunnit. Detta gör man ju inte genom att fuska som Biden utan genom att vända på alla stenar eller be ansvarig göra detta, många Republikaner. Tärningarna hade ju redan kastats, alla visste om fusket, ingen gjorde något åt saken.
Nu kommer Boomerangen. Vad som kommer ske nu vet nog ingen. Jag har
gissat vad jag tror..
Till syven och sist är detta ett test av det amerikanska systemet. Kan sanningen komma upp och igenom de lögner och fusk som utförts eller är systemet passe.
Jag tror Amerikanska systemet överlever och förbättras. Detta kommer hända tror jag härnäst:
2021/2022 Republikaner tar över Senaten
2022 Republikaner tar över Kongress
2022 Biden impeachas
2023 Trump återtar Presidenposten
2024 Trump & DeSantis vinner nära på alla stater i en jordskredsseger.