2021-06-15, 19:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Mange ord, men lite oppklarende om hva jeg skal ha løyet om.
Når det gjelder din Nevropati og det der, så sa du selv at dette var noe som hadde kommet etter at du hadde vært sammen med en psykopat.
Konteksten her var at jeg mente at du også burde kunne se at TH var psykopat når du selv hadde blitt utsatt for en.
Narsissisme er forøvrig en gren innen psykopati. Antisosial/dysosial er en annen.
Du får sitere meg da, for hvis jeg har skrevet dette, så har jeg løyet. Dessverre for deg, så har jeg ikke løyet om noe som helst. Jeg vet hva jeg skrev, og nå utfordrer jeg deg til å finne det. Da får du se hvem som har rett og hvem som tar feil. Dette blir ikke lett for deg
Citera
2021-06-15, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Du har til stadighet brukt "Nullet", selv om du vet at det kan være en trådsannhet. Er ikke det litt uredelig?
Og nå kan du kanskje svare på det jeg har spurt deg om tidligere:
Hvor har du det fra at AEH var på flyttefot?

Litt uredelig er en kraftig underdrivelse!
Citera
2021-06-15, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Det er hevet over en hver tvil at politiet hadde samme problem som NRK og en rekke personer her i tråden.

(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Du får lese boka. Så ser du hvordan kranglete Hagen er og hvor frekt han svarer..Det er tydelig at han har en skjult formål å manipulere og demonstrere sin overlegenhet.
Citera
2021-06-15, 20:10
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Du får sitere meg da, for hvis jeg har skrevet dette, så har jeg løyet. Dessverre for deg, så har jeg ikke løyet om noe som helst. Jeg vet hva jeg skrev, og nå utfordrer jeg deg til å finne det. Da får du se hvem som har rett og hvem som tar feil. Dette blir ikke lett for deg

Jeg har aldri sagt at du har løyet.
Du har bl.a. skrevet: "at jeg ikke skjønte at min ektefelle var narsissist før jeg ble syk (Revmatisk sykdom)"
Hvis jeg har tolket dette feil, og tolket det som at du ble syk som følge av din sykdom, så har jeg tolket feil, eller at du har formulert deg feil. Det du mente var kanskje at når du trengte hjelp som mest, så så du hva du hadde med å gjøre?
Uansett, så har du vært sammen med en psykopat (narsissist), og vet hva dette er, så da bør du kjenne igjen alle tegnene.
Alle psykopater er jo forskjellige som alle andre folk, men dette med empatiløshet, manipulasjon, og at de til stadighet stakkarsliggjør seg selv er jo ting som går igjen, og som vi også ser hos TH.
Citera
2021-06-15, 20:11
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Det er hevet over en hver tvil at politiet hadde samme problem som NRK og en rekke personer her i tråden.

(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Så...du har altså ikke tilgang til politiets avhørsprotokoller..
Citera
2021-06-15, 20:22
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Det vet nok familien. Hvorfor formidler du det samme som dattera helt klart og tydelig skrev i brevet var løgn og manipulering?

Ja, det vet nok familien, men det er deg jeg spør nå, og ikke familien.
Hvilken grunn har du for å mene at politiet har løyet og manipulert for barna i avhør?
Citera
2021-06-15, 20:27
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Hun?
Minnimus?
Som var den "sikre" kilden på at MB ringte AEH for å få TEHs kontonummer?
Påstanden var feil.
Jfr den nye boken, ringte MB til AEH for å få vite hvor mange timer AEH hadde arbeidet.

Spiller vel ingen rolle. MB (lønn) ringte til AEF angående lønn, og dette visste MM.
At det har blitt en misforståelse, at lønnen gjaldt AEFs lønn og ikke TEHs lønn, betyr ikke at MM ikke er en troverdig kilde, selv om du prøver å vri det til det.
Senast redigerad av Skaanseth 2021-06-15 kl. 20:58.
Citera
2021-06-15, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iristo01
Du får lese boka. Så ser du hvordan kranglete Hagen er og hvor frekt han svarer..Det er tydelig at han har en skjult formål å manipulere og demonstrere sin overlegenhet.
Hvorfor tror du det som står i boka er sant ? Han er ikke slik i NRK avhøret.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-06-15 kl. 20:51.
Citera
2021-06-15, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iristo01

Vel verdt 250 spenn, beste investeringa på lenge. Akkurat ferdig med "3 dager med krangling". Her snakker vi olympisk mester.
Etterfulgt av "En lokal operasjon". Det kan jo like gjerne være han selv han beskriver, det fikk jeg umiddelbart følelsen av.. . "Demonstrere sin overlegenhet."?
Citera
2021-06-15, 20:50
Medlem
Citat:
Så...du har altså ikke tilgang til politiets avhørsprotokoller..
Du trenger både lydopptakene og avhørsrapportene for å se at de har gjort samme feil som NRK. Så det får du aldri.
Citera
2021-06-15, 20:54
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Du trenger både lydopptakene og avhørsrapportene for å se at de har gjort samme feil som NRK. Så det får du aldri.

Men du har ikke tilgang på noen av delene?
Citera
2021-06-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ja, det vet nok familien, men det er deg jeg spør nå, og ikke familien.
Hvilken grunn har du for å mene at politiet har løyet og manipulert for barna i avhør?

Jeg har akkurat den samme kilden som deg, og det er dattera. Hun konfronterte politiet med feilen de hadde gjort, og fikk opptaket av avhøret avspilt for å feie all tvil til side.

Men du oppfatter merkelig nok innholdet i brevet, stikk motsatt av det dattera skriver, selv om det er henne som er kilden din. Og du fortsetter å formidle videre det dattera skrev var løgn og manipulering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in