2021-06-14, 20:38
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Ja det er klart at det er sentralt at både håndverkere og Letvik måtte være borte.
Den steinen langs gangveien kan hvem som helst flytte så den tror jeg ikke var avgjørende.

Det kan også ha vært p.g.a. valpen.
Hun fikk valp like før forsvinningen, 2-3 uker før forsvinningen, og dette kan endre rutiner i forhold til at barnebarna kommer oftere innom osv.
Citera
2021-06-14, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Hun fikk valp like før forsvinningen, 2-3 uker før forsvinningen, og dette kan endre rutiner i forhold til at barnebarna kommer oftere innom osv.

Jeg tror nok at politiet har noe konkret i tankene men som de foreløpig ikke har avslørt.
Citera
2021-06-14, 20:42
Medlem
Citat:
Ja, det er visst et ømt punkt for TT og TH dette med bevisstgjøringen av hans personlighet.
Sigmund Freud ? Nå skjønner jeg hvorfor spørsmålene om seksuallivet ble stilt. Psykoanalyse !
Citera
2021-06-14, 20:43
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Jeg tror nok at politiet har noe konkret i tankene men som de foreløpig ikke har avslørt.

Ja, de sitter jo på flere opplysninger. Vi har bare et lite utdrag av hele forløpet.
Citera
2021-06-14, 20:46
Medlem
Citat:

TH virket ikke spesielt begeistret for valpen.
Han omtalte den konsekvent som "den bikkja" i avhør.
Citera
2021-06-14, 20:49
Medlem
Citat:
At jeg har glemt av at også Kihle har sagt det samme som Holden, er ikke det samme som å lyve.
Jeg skreiv at det bare var advokaten som hadde sagt at barna støttet TH, og ikke barna selv. Det var det som var konteksten. At også Kihle har sagt det samme som Holden, spiller ingen rolle. Fortsatt har ikke barna uttalt seg i media, men bare via advokat. Som sagt tviler jeg på at sønnen tror at TH er uskyldig. Jeg skjønner at dere i TT er desperate. Det siste nå er å så tvil om folks troverdighet. Samme skyts så vi for ikke så lenge siden ble rettet mot Minnimus, der det ble påstått at hun farte med usannheter. Vi ser et TT som er desperate etterhvert som det kommer fram det ene og det andre.

Jeg er ikke desperat, og vet heller ikke hva det innebærer i denne saken. Det må i tilfelle være etter å få saken løst, fortest mulig.

Trodde du ærlig talt at det kun var Holden som hadde sagt at barna støttet TH? Du vet vel godt at barna uttaler seg via sin egen bistandsadvokat. Hvorfor skrev du det var lenge siden de hadde uttalt seg gjennom sin advokat, når man nylig fikk en uttalelse?

Hvorfor sjekker du ikke at det du skriver stemmer, før du sprer mange usanne påstander her i tråden?
Citera
2021-06-14, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrido
Men tänk om han ändå är oskyldig
I Norge er det helt normalt å bli dømt for drap du ikke har begått

Moen saken https://no.m.wikipedia.org/wiki/Moen-saken
Liland saken saken https://no.m.wikipedia.org/wiki/Lilandsaken
Torgersen saken https://no.m.wikipedia.org/wiki/Torgersen-saken
Kristiansen saken https://no.m.wikipedia.org/wiki/Viggo_Kristiansen
Citera
2021-06-14, 20:51
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
TH virket ikke spesielt begeistret for valpen.
Han omtalte den konsekvent som "den bikkja" i avhør.

Ja, han var nok ikke så glad for den tror jeg. Hunden ble omplassert rett etter forsvinningen av AEF.
Jeg har skrevet tidligere om den hunden, og at den kanskje har satt i gang noe i huet på TH. Hvis TH satt å drakk 40% Whiskey f.eks. og hunden søyt og søyt, beit i stykker ting som fjernkontroll og ledninger, og pisset på gulvet, og til slutt fikk TH nok. Dette sammen med at AE ville ut av forholdet.
Det kan hende at AE kjøpte hunden for å starte et nytt liv i Gjøvik.
Citera
2021-06-14, 20:53
Medlem
Citat:
De vurdere å snakke med de som fikk høre om Hvalen TH og hans milliarder fra RU 2017/2018 ?
Citera
2021-06-14, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
De vurdere å snakke med de som fikk høre om Hvalen TH og hans milliarder fra RU 2017/2018 ?

???
Citera
2021-06-14, 21:00
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Jeg er ikke desperat, og vet heller ikke hva det innebærer i denne saken. Det må i tilfelle være etter å få saken løst, fortest mulig.

Trodde du ærlig talt at det kun var Holden som hadde sagt at barna støttet TH? Du vet vel godt at barna uttaler seg via sin egen bistandsadvokat. Hvorfor skrev du det var lenge siden de hadde uttalt seg gjennom sin advokat, når man nylig fikk en uttalelse?

Hvorfor sjekker du ikke at det du skriver stemmer, før du sprer mange usanne påstander her i tråden?

Fordi uttalelsen jeg sikter til er gammel og utdatert.
Kom gjerne med link hvis du mener at barna nylig har sagt at de tror at TH er uskyldig. Men som sagt, så er det advokaten som sier dette, og ikke barna selv gjennom video på TV.
Tror ikke at sønnen mener at TH er uskyldig.
Citera
2021-06-14, 21:04
Medlem
Citat:
Fordi uttalelsen jeg sikter til er gammel og utdatert.
Kom gjerne med link hvis du mener at barna nylig har sagt at de tror at TH er uskyldig. Men som sagt, så er det advokaten som sier dette, og ikke barna selv gjennom video på TV.
Tror ikke at sønnen mener at TH er uskyldig.

Det er litt spesielt at de som hoppet på Bolonys teori om at sønnen var GM nå hevder at barna sier at TH er uskyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in