2021-06-14, 17:14
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jobb på Odenplan, idag, 5 min oklippt: "han har knappar med sig också, det här är bra"...

Oklippt från Odenplan 13e juni

https://www.youtube.com/watch?v=OYhzNZ5iT4I

Den där hemmagjorda skylten som den första foliehatten hade med sig - där det bland annat är en bild på en ansiktsmask med vad foliehattarna tror är mikroskopiska maskar/parasiter inuti (vilket egentligen är fibrer) har redan blivit debunkat "Why you should NOT be worried about microscopic worms (Morgellons) in your Face Mask": https://www.youtube.com/watch?v=erE45Nfa6No
Senast redigerad av Kackotopi 2021-06-14 kl. 17:21. Anledning: *mikroskopiska maskar
Citera
2021-06-14, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
SJÄLKLART följer jag med i Samnytt och Fria Tider och annan alternativmedia. Jag gillar Håkan för han laddar upp videor hela tiden och är kort och koncis. Håkan är 60+ och det kan ju för ungdomar(?) kanske verka som lyteskomik? Ska så gamla verkligen vara på YT?

Det roliga är att se om han är full eller inte. Ju fullare han är desto skojigare freakshow blir det. Det är kul att han hånar och häcklar andra samtidigt som han är sjukt lättkränkt själv. Kul att han sitter och flashar sitt halvkilo med guld och sina 20k i kontanter som han alltid bär mer sig samtidigt som kronkalle har följt honom i flera år. Det är både kul och tragiskt att se hur han bedrar sina följare. Hur han har betalat 73 miljoner i skatt genom åren samtidigt som han lever som en lodis. Mytomaner är helt enkelt skoj att betrakta så länge man har förstånd nog att se igenom fasaden. Om man är 20 eller 80 är helt ovidkommande.
Citera
2021-06-14, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Det roliga är att se om han är full eller inte. Ju fullare han är desto skojigare freakshow blir det. Det är kul att han hånar och häcklar andra samtidigt som han är sjukt lättkränkt själv. Kul att han sitter och flashar sitt halvkilo med guld och sina 20k i kontanter som han alltid bär mer sig samtidigt som kronkalle har följt honom i flera år. Det är både kul och tragiskt att se hur han bedrar sina följare. Hur han har betalat 73 miljoner i skatt genom åren samtidigt som han lever som en lodis. Mytomaner är helt enkelt skoj att betrakta så länge man har förstånd nog att se igenom fasaden. Om man är 20 eller 80 är helt ovidkommande.
Har DU en kanal på YT? Sitter DU som dig själv framför en kamera och bjuder på dina personliga tankar? Jag skulle ALDRIG klara att göra det Håkan gör. Så lätt att hata och kritisera. Jag har inte hört talas om vare sig guld, kontanter eller 73 miljoner i skatt. Är det ngt som Håkan babblar om när han är på krogen där han bor? Det framgår inte i det jag ser av honom på YT!
Citera
2021-06-14, 18:11
Medlem
Citat:
Det är ju frivilligt om man vill skicka pengar! Nästan varenda YT:are "tigger" pengar och man kan ju inte donera till alla man följer. Jag missar aldrig ett inlägg från Håkan för det är alltid korta inlägg och intressant. Jag håller inte med om allt han säger men det vore ju meningslöst att följa ngn som man tycker exakt likadant som.

Citat:
Har DU en kanal på YT? Sitter DU som dig själv framför en kamera och bjuder på dina personliga tankar? Jag skulle ALDRIG klara att göra det Håkan gör. Så lätt att hata och kritisera. Jag har inte hört talas om vare sig guld, kontanter eller 73 miljoner i skatt. Är det ngt som Håkan babblar om när han är på krogen där han bor? Det framgår inte i det jag ser av honom på YT!

Det är uppenbart att du missat en hel del av Håkans videos. Och nej, jag har ingen YT-kanal för att jag helt enkelt inte känner något behov av det. Jag har däremot ett behov av att slå hål på folks lögner oavsett om man är höger eller vänster, heter Håkan eller Ali-Baba, är 20 eller 80 år. Ljuger man för egen vinning så ska man få höra det, och det handlar inte om hat.
Citera
2021-06-14, 18:26
Medlem
Citat:
Det är uppenbart att du missat en hel del av Håkans videos. Och nej, jag har ingen YT-kanal för att jag helt enkelt inte känner något behov av det. Jag har däremot ett behov av att slå hål på folks lögner oavsett om man är höger eller vänster, heter Håkan eller Ali-Baba, är 20 eller 80 år. Ljuger man för egen vinning så ska man få höra det, och det handlar inte om hat.
På vilket sätt ljuger Håkan för egen vinning? Du menar att han "tigger" pengar eller? Närmast ALLA YT:are jag följer "tigger" pengar eller gör reklam för sin merchandise! Inga konstigheter. Händer vid enstaka tillfällen att jag svischar en liten slant till ngn men har aldrig gjort det till just Håkan.
Citera
2021-06-14, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Blir allt mer Innehållslöst och som mest presenterars andras konspirationsteorier/material.
Läser andras nyheter innantill.

Vilket pladder som helst håller igång swishflödet en tydligen.

Tänk på att det räcker med några hundra som skänker en hundralapp i månaden.
Ex, 200 st × 100 kr = 20.000 kr.
Många bäckar små!
Inte konstigt det är tävling om lärjungarnas generositet.
Speciellt om swishgåvor är ens enda inkomstkälla.
Då behövs ständiga påminnelser om att det minsann kostar att leva som frihetskämpande orakel.

Exakt!
Sen allt gnäll om vad synd är om han.
Allt hat han utsätts för.
Som att någon påpekar att han inte bytt tröja på länge,
I något forum då är hela sekten igång och gnäller om vad hemska alla är mot Varseljesus.
Märks att dem är livrädda om sina tiggeripengar
Citera
2021-06-14, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Sätt på ljudet! 😂
Skulle jag lyssna på DIG om du skapade en YT-kanal? Kanske om du var intressant. Själv skulle jag ALDRIG klara att visa mig så öppet och få ta emot så MYCKET SKIT som Håkan får göra och som sannolikt alla YT:are får mer eller mindre! Finns superpopulära YT:are med miljoner följare men jag är 110% säker på att de får skit 24/7. Så lätt att "trolla" och bre ut sig fast man själv aldrig skulle våga visa sitt nylle.
Citera
2021-06-14, 20:23
Medlem
Citat:
Skulle jag lyssna på DIG om du skapade en YT-kanal? Kanske om du var intressant. Själv skulle jag ALDRIG klara att visa mig så öppet och få ta emot så MYCKET SKIT som Håkan får göra och som sannolikt alla YT:are får mer eller mindre! Finns superpopulära YT:are med miljoner följare men jag är 110% säker på att de får skit 24/7. Så lätt att "trolla" och bre ut sig fast man själv aldrig skulle våga visa sitt nylle.

Nej, så sett är han modig och stark. Så scenvanan ska han ha beröm för. Jag vågar stå för mina åsikter, och jag talar gärna om politik. Men att ge sig in i detta kommentarsfältet skulle jag aldrig göra. Ok, man får ge klappar på axeln, skriva ”sköt om dig” och vara vänlig. Men när man kommer med konstruktiv kritik utan det minsta trollande och blir anklagad för att vara vänstertroll av både presentatören och fansen, så är det mindre givande.
Citera
2021-06-14, 20:27
Medlem
Citat:
Om du tycker att innehållet är intressant så kan du läsa samnytt och fria tider så kommer du får nyheterna snabbare. Det tar ju massor av tid för Håkan att göra sin research (läsa blaskorna), spela in videon, klippa in intro och sen ladda upp vilket måste övervakas eftersom det så ofta avbryts när HB kör.

Själv följer jag enkom Håkan för att det är en kul cirkus. Ungefär som att det är kul med skäggiga damen, världens starkaste man som böjer enorma järnbalkar och sen kör kast med liten dvärg. Helt enkelt en kul show och lika spännande varje gång att se vad för nya galenskaper som dyker upp.

Exakt!
Är circkus! med en full pajas som berättar sagor.😂
Senast redigerad av Ritva2 2021-06-14 kl. 20:32. Anledning: Stavfel
Citera
2021-06-14, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skubzundstuds
Nej, så sett är han modig och stark. Så scenvanan ska han ha beröm för. Jag vågar stå för mina åsikter, och jag talar gärna om politik. Men att ge sig in i detta kommentarsfältet skulle jag aldrig göra. Ok, man får ge klappar på axeln, skriva ”sköt om dig” och vara vänlig. Men när man kommer med konstruktiv kritik utan det minsta trollande och blir anklagad för att vara vänstertroll av både presentatören och fansen, så är det mindre givande.
Så du menar att du kommit med sund "konstruktiv kritik" i kommentarsfältet och inte fått ett bra gensvar? Ja så kan det ju kanske vara när "fansen" råder. Vad tänker Håkan? Har han varit nedlåtande mot dig? Jag tror Håkan är en sådan som det går att resonera med men han kanske inte har ork och tid att svara på alla inlägg?
Citera
2021-06-14, 20:32
Medlem
Citat:
Jag skulle ALDRIG klara att göra det Håkan gör.

Inte jag heller, men det är nog mest för att jag inte tror att 5G är dödligt, att vaccin innehåller nanobotar, att corona är en plan av Bill Gates för att utrota stora delar av jordens befolkning, att man kan utvinna ström ur en magnet och en kapsyl och alla andra vansinnigheter han för fram.
Citera
2021-06-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Skit ska skit ha!
Undrar vem som trollar här?
Ja man undrar. Jag heter ju inte "maratonmaniker" kan jag medge! Har du ditt rätta namn i "nicket"? Jag gömmer mig bakom min anonymitet MEN jag kastar inte skit hejvilt omkring mig. Finns MÅNGA YT:are T EX som jag inte gillar men det jag gör när jag ogillar en video är att jag stänger ner den DIREKT och så ser jag ngt annat. Jag tragglar mig inte igenom en avskydd video och talar om för skaparen att jag hatar videon, hen och alla hens släktingar och husdjur!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in