2021-06-14, 03:56
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Vi vet bland annat att vaccinet kan orsaka hjärtmuskelinflammation, vilket kan leda till hjärtstopp.

Det finns nog även andra sätt som vaccinets spikproteiner kan skada hjärtat på.
Han hade inte fått vaccinet.

Var Miklos Feher första personen att få vaccinet 2004 när han var 25 år?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mikl%C3%B3s_Feh%C3%A9r
Citera
2021-06-14, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faleralera
Går det att se någon repris på när det skedde i TV4:s sändning? Någon med klipp?

Jag tyckte Granqvist skötte det galant, men hade varit intressant att återse det.

Här finns ett klipp, lite dålig kvalite men sevärt ändå. Jag hade dock velat se längre än de fem minuterna som visas:

https://www.dailymotion.com/video/x81x5wx
Citera
2021-06-14, 04:01
Medlem
Antagligen hypertrofisk kardiomyopati. Det som talar emot är väl att han inte var screenad för detta vilket bör vara det normala inom elitfotbollen?
Citera
2021-06-14, 04:54
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoneg
Antagligen hypertrofisk kardiomyopati. Det som talar emot är väl att han inte var screenad för detta vilket bör vara det normala inom elitfotbollen?

Det tror jag med är den mest troliga anledningen.

Har varit mycket surr om vaccinet i denna tråd men det kan väl avföras om han inte är vaccinerad. Finns nog ett skäl till att man inte vaccinerar ett klubblag värt miljarder med ett nytt obeprövat läkemedel. Likväl som väl ingen i vår regering är vaccinerad. Anledningarna är såklart ingen vet något om biverkningarna på längre sikt,
Citera
2021-06-14, 05:34
Medlem
Blondinss avatar
Har han inte dött ännu?
Citera
2021-06-14, 06:19
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Vi vet bland annat att vaccinet kan orsaka hjärtmuskelinflammation, vilket kan leda till hjärtstopp.

Det finns nog även andra sätt som vaccinets spikproteiner kan skada hjärtat på.
Det vet vi inte alls det.
Citera
2021-06-14, 06:20
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Vaccinerna skapar alltså spikproteiner som kan ta sig ut i blodomloppet och skada endotelcellerna (det innersta lagret av blodkärlen).

Det kan ske på många ställen i kroppen, som hjärnan, lungorna och hjärtat.
Nej, det gör de inte.
Citera
2021-06-14, 07:10
Medlem
Finns det ngn film som pågår längre än detta?
Om inte: ni som såg live, bröts sändningen där?

(Tecknade prenumeration på cmore för att kunna se hela matchen i efterhand men där ligger enbart den del av matchen som spelades efter uppehållet. )

Ps, Kan alla vaccinkonspiratoriker hålla sig till konspirationsforumet istället för att fylla den här tråden med trams, tack?
Citera
2021-06-14, 07:10
Medlem
korrektamund0s avatar
Danmarks landslagsläkare bekräftar att Eriksen fick hjärtstopp och att de lyckades få igång hjärtat med "en defib", vilket man får tro skall vara defibrilator? Shit vad läskigt. Vad hände, liksom?
Citera
2021-06-14, 07:17
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Det tror jag med är den mest troliga anledningen.

Har varit mycket surr om vaccinet i denna tråd men det kan väl avföras om han inte är vaccinerad. Finns nog ett skäl till att man inte vaccinerar ett klubblag värt miljarder med ett nytt obeprövat läkemedel. Likväl som väl ingen i vår regering är vaccinerad. Anledningarna är såklart ingen vet något om biverkningarna på längre sikt,
Och du tror på riktigt att spelarna inte bestämmer själva om de vaccineras eller inte?

Stefan Löfven är vaccinerad sen länge också.
Citera
2021-06-14, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Vem är det och hur vet du det?
Det undrade jag också(hänger inte med om vilka som är kändisar i dagens Sverige) så därför öppnade jag tråden för att få ett hum om vem personen är.
Och dessutom en akut medicinsk situation på ett plan(som jag läste som flygplan)
Men det var fotbollsplan och en dansk fotbollsspelare. Hoppas han piggnar till.

(Visste ej om att det är fotbolls EM )
Citera
2021-06-14, 07:30
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LurkerJempa
Finns det ngn film som pågår längre än detta?
Om inte: ni som såg live, bröts sändningen där?

(Tecknade prenumeration på cmore för att kunna se hela matchen i efterhand men där ligger enbart den del av matchen som spelades efter uppehållet. )

Ps, Kan alla vaccinkonspiratoriker hålla sig till konspirationsforumet istället för att fylla den här tråden med trams, tack?

Om jag minns rätt såg man att dom började med HLR för att sedan gå över till en utzoomad bild från kortsidan, man såg fortfarande men det var för långt ifrån och svårt att uppfatta vad som hände då danskarna bildade en mur runt. Sen såg man när dom bar ur honom och man hade inte en jävla aning hur det gått, tv4 valde ju att dra igång repriser av halv åtta hos mig så man fick söka uppdateringar på egen hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in