2021-06-13, 23:12
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Nu har han ju inte vaccinerats. Så vad undrar du över?

Hur vet du han inte har vaccinerats?
Citera
2021-06-13, 23:17
Medlem
Aristaeuss avatar
Vi kan väl tyvärr fastslå att han aldrig lirar en fotbollsmatch till?
Fin karriär, familj, pengar på banken och en ny chans på livet.
Det bör väl räcka för en lycklig framtid.
Citera
2021-06-13, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Ok men jag hävdar fortfarande att man inte kan väcka döda till liv igen, medvetslös är inte detsamma som att vara död.

Nu menas ju dock död som i just.. död. Gone. Om ingen gör något så kommer du fortsätta vara just död. Ingen värre typ av död, utan exakt lika mkt död. Inte medvetslös. Utan d.ö.d. Men nuförtiden, säkert senaste 50åren (här får någon gärna slänga in korrekt årtal, men länge iaf) så brukar man faktiskt återuppliva de som är döda.

Du kan själv vara delaktig i din vård och om du inte vill återupplivas, för att du exempelvis inte tror på de (vilket är rätt coolt ändå att kunna förneka år 2021?), så kan du försöka begära att du inte vill ÅTERUPPLIVAS. Tala med din läkare. Tyvärr är det alltid läkaren som bestämmer ang återupplivningsförsök men jag tror diskussionen ändå skulle vara nyttig för dig.
Citera
2021-06-13, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aristaeus
Vi kan väl tyvärr fastslå att han aldrig lirar en fotbollsmatch till?
Fin karriär, familj, pengar på banken och en ny chans på livet.
Det bör väl räcka för en lycklig framtid.

Japp,han har gjort sin sista match
Citera
2021-06-13, 23:24
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Men ditt jävla särbarn, att du måste få detta till någon vaccinkonspiration.

Att idrottsmän får hjärtinfarkter under tävling och träning har hänt många, många gånger förut. Kan hända 16-åringar som 40-åringar.
Medfödda hjärtfel kan vara lätta att missa, en dag smäller det bara till. Har själv sett en ung kille dö av samma sätt under en idrottstävling.

Du kanske borde läsa på skillnaden mellan hjärtstopp och hjärtinfarkt, särbarn.
Citera
2021-06-13, 23:27
Medlem
Frontlinjens avatar
Mina tankar rör sig kring möjligheten att han tagit något prestationshöjande. Doping.

Det förekommer inte bara inom cykelsporten....
Citera
2021-06-13, 23:38
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Hur vet du han inte har vaccinerats?

Officiella källor.
Citera
2021-06-13, 23:44
Medlem
Kan ha missat att det postats innan, men Eriksens chef Moratta (klubbdirektör i Inter) säger att Eriksen varken haft covid eller vaccinerats. Dessutom säger kardiologen Sharma, som jobbade i Tottenham när Eriksen spelade där, att de gjorde årliga hälsoundersökningar på Eriksen mellan 2013 och 2019 när han spelade där, och allt såg perfekt ut utan tecken på underliggande hjärtfel.

Artikel för ref.:
https://www.reuters.com/lifestyle/sports/eriksens-former-cardiologist-says-he-had-no-history-heart-concerns-2021-06-13/
Senast redigerad av justanam 2021-06-13 kl. 23:50.
Citera
2021-06-13, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Hur i hela fridens namn kan du veta det?

Det har bekräftats från officiella källor. att han ej är vaccinerad. Även om han skulle varit vaccinerad så är det föga troligt att det rör sig om en biverkning då hjärtstopp, som jag förstår det, inte har rapporterats som en biverkning till följd av vaccinering. Jag tror personligen Eriksen har ett medfött hjärtfel vilket hänt en del fotbollsspelare förr.
Citera
2021-06-13, 23:49
Medlem
Mycket OT i tråden nu,ni som vill diskutera doping vaccin etc. gör det i andra trådar-tack.
Citera
2021-06-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Jag är skeptisk till officiella källor. Det kan säkert vara som du säger, men det jag vänder mig emot är att det är förbjudet att ens fråga om han var vaccinerad.

Då får man höra att man är foliehatt, plattjordare, ser gröna tefat.. 5G-motståndare och gud vet allt.

Vaccinsekten är inte att leka med.

Beter man sig som en foliehatt så blir man också bemött som en sådan. Självklart är det inte förbjudet att fråga om han är vaccinerad men i dagsläget är det inte relevant för hans hälsotillstånd (eller den här tråden) då det inte finns något som tyder på att hjärtstoppet orsakats av vaccinering. Tids nog får vi svar från Rikshospitalet i Köpenhamn (om du litar på vad de säger).
Citera
2021-06-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justanam
Kan ha missat att det postats innan, men Eriksens chef Moratta (klubbdirektör i Inter) säger att Eriksen varken haft covid eller vaccinerats. Dessutom säger klubbläkaren som gjorde hälsoundersökningar på Eriksen när han spelade i Tottenham att de gjorde grundlig hälsokontroll varje år mellan 2013 och 2019 utan att någon gång se något tecken på hjärtfel.

Artikel för ref.:
https://www.reuters.com/lifestyle/sports/eriksens-former-cardiologist-says-he-had-no-history-heart-concerns-2021-06-13/
Det har postats flera gånger tidigare. Men många av hattarna köper inte detta då de fantiserar om att fotbollslaget och dess ledning värvats som en del av en statsunderstödd mörkläggning, i syfte att inte framställa vaccin i dåligt dager.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in