2021-06-13, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Lorentsen virker ikke til å være den skarpeste kniven. Blir litt som med z.
Forstår ikke selv den enkleste ting.

Takk! Etter å ha lest noen av dine innlegg, så tar jeg det som et kompliment.
Citera
2021-06-13, 20:24
Medlem
Citat:
Kanskje det hjelper hvis man betaler 10 millioner.
Den som utførte selv drapet er nok ikke noen person med mye empati og sympati.
Det kan være folk ala Saturdarah mc, eller kriminelle fra Bosnia/Serbia.
TH kjenner kanskje ikke slike folk sånn direkte, men det gjør broren til R Utengen.
Det så vi på hans FB-venneliste før at han rakk å skjule den. Så det betyr at han sitter å følger med her.
Det var grovt kriminelle på den listen. Flere av dem var kjente fra media, bl.a &!hrf*d som hadde drept en politimann på et utested. Flere var kjente fra A-gjeng, Young Guns og andre fraksjoner.
Det hjelper ingen ting, så lenge politiet tror TH fikk vite om GM via RU. Mens det i virkeligheten var GM som fikk vite om TH via RU.
========================
% = t
& = b
! = a
* = o
# = e
+ = i

Namnet maskat.

/Mod
Senast redigerad av Chantre 2023-08-15 kl. 18:28.
Citera
2021-06-13, 20:31
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Det hjelper ingen ting, så lenge politiet tror TH fikk vite om GM via RU. Mens det i virkeligheten var GM som fikk vite om TH via RU.

Tror du at det var slik?
Citera
2021-06-13, 21:09
Medlem
Citat:
Tror du at det var slik?
Ja fordi pengene var hos TH
Citera
2021-06-13, 21:27
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Ja fordi pengene var hos TH

Samme som motivet. Det var også hos Tom Hagen i Sloraveien, sammen med pengene. Motivet var skilsmisse, og at AEF måtte stoppes.
Senast redigerad av Skaanseth 2021-06-13 kl. 21:37.
Citera
2021-06-13, 21:43
Avslutad
Citat:
Samme som motivet. Det var også hos Tom Hagen i Sloraveien 4, sammen med pengene. Motivet var skilsmisse, og at AE måtte stoppes.
Slik jeg ser det, så ville ikke TH miste kona, så løsningen var neppe å drepe henne.
Jeg synes det høres ut som et loco-motiv, det du foreslår, men så er du jo bra sløv også, så det hjelper neppe å forklare det til deg.
Citera
2021-06-13, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Slik jeg ser det, så ville ikke TH miste kona, så løsningen var neppe å drepe henne.
Jeg synes det høres ut som et loco-motiv, det du foreslår, men så er du jo bra sløv også, så det hjelper neppe å forklare det til deg.

Apropos sløv og loco

Det hjelper da ikke om TH ikke ville miste kona, hvis AE vil skilles så står hun fritt til det.
Citera
2021-06-13, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Apropos sløv og loco

Det hjelper da ikke om TH ikke ville miste kona, hvis AE vil skilles så står hun fritt til det.
Han kunne f.eks. lokke med 10 millioner - er det ikke penger dere tror hun ville ha?
Citera
2021-06-13, 22:35
Medlem
Citat:
Han kunne f.eks. lokke med 10 millioner - er det ikke penger dere tror hun ville ha?

Det er vel litt sent det nå.
Citera
2021-06-13, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Jeg tror det er andre enn Hellsculls som vrir på sannheten. Her er et utdrag fra datteras brev:

I etterkant av avhørene snakket jeg med min søster som kunne fortelle at politiet i hennes avhør bekreftet at JEG hadde sagt at min far hadde oppfordret oss barna til å kalle mamma «XXXXXXX».

Dette er selvfølgelig ikke tilfellet. Sannheten er stikk motsatt. På gjennomlesningen ba jeg om å få høre opptak av den aktuelle påstanden og det er umulig at politiet misforstår meg. Det vil si at politiet med overlegg har løyet om hva jeg har sagt og manipulert oss i avhør.

Men ifølge alle privatdetektivene på Politilaget så driver ikke politiet med slike ting lengre... Stian Elle in disguise
Citera
2021-06-13, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er vel litt sent det nå.
TH er forretningsmann, så han hadde nok ikke gitt seg så lett, hvis han hadde fått sjansen. Men TH fikk jo aldri vite om de angivelige skilsmisseplanene som AEH hadde.
Samtidig er det verdt å nevne at ingen av disse vitnene ("Maiken" og "foreningen"/ifølge boken Lørenskog Mysteriet) trodde at AEH levde i et voldelig ekteskap.
Citera
2021-06-13, 22:51
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:

Motivet er de fleste her enige om, også politiet.
Det er spennende med forklaringer og synspunkter fra den ene og den andre, men ikke fra deg.
Bortforklaringer er det nok av her i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in