2021-06-13, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
Det stämmer.

Chief Cardiologist of Inter confirms that Eriksen took the vaccine:

https://is2.4chan.org/pol/1623584930089.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
https://www.reuters.com/lifestyle/sports/eriksens-former-cardiologist-says-he-had-no-history-heart-concerns-2021-06-13/

Han vart vaccinerad. Förmodligen biverkning på vaccinet då.

Här era nötter.
Ingen av er har kunnat hänvisa till källor där Eriksen ska vara vaccinerad.
Här får ni från Inter Milan att han inte är det.

Han ska inte heller haft något som tyder på tidigare hjärtproblem.

Det står bara att han inte haft covid vad jag kan se.
Citera
2021-06-13, 20:15
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Jag lurades aldrig. Jag sa verkar.

Jag sade inte att du lurades. Jag sade att du blev lurad och frågade hur det kändes? Ordet "verkar" gör absolut noll och ingen skillnad.
Citat:

Jag hittade twittern, kastade in det här i tråden för snabbt svar om det är debunkat eller inte, har inte skrivit ett ord i denna tråd innan. Tack för svaret. Jag utnyttjade dig. Ingen idé att gräva själv när man vet att ni shills inte gör annat ändå. Får ju lov att mata hundarna.

Din tur.
Du har ju ännu inte erkänt att du blev lurad och således heller inte hur det känns.

Men jag kan svara på din fråga ändå. Du blir troligtvis återigen lurad. Det verkar ju vara ganska lätt hänt när det gäller dig. Som tidigare demonstrerats. Sedan är ju det väldigt ot också, då Johnson vaccinet inte har sådana misstänkta biverkningar.
Senast redigerad av MrArtur 2021-06-13 kl. 20:18.
Citera
2021-06-13, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Det står bara att han inte haft covid vad jag kan se.

Inter director says Eriksen did not have COVID and was not vaccinated.

Står det i en rubrik så borde ingen kunna missa det??

Får kidsen i skolan inte lära sig om källkritik och mer viktigt att läsa en hel text och inte bara skumma igenom den?
Citera
2021-06-13, 20:19
Medlem
Då klart eriksen är vaccinerad. Det är nog de flesta spelarna. Mångmiljardindustri. Arbetsgivaren, dvs. Klubbarna lär få tag på vaccin till sina spelare per omgående.
Citera
2021-06-13, 20:19
Avstängd
En del personer här är bergsäkra bara för att VD:n för ett italienskt klubblag har uttalat sig. Inte världens mest pålitliga källa om man säger så.

1) Har han rätt information?
2) Har han något egenintresse av att uttala sig på det ena eller andra sättet?

Han har dessutom uttalat sig efter händelsen. Det skulle vara bra med dokument och uttalanden som är daterade före Christians kollaps.
Citera
2021-06-13, 20:20
Medlem
TeamJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Inter director says Eriksen did not have COVID and was not vaccinated.

Står det i en rubrik så borde ingen kunna missa det??

Tro att alla är läskunniga här, Det vi säger att alla i han hemma lag Inter Milan har vaccinerat sig förutom Romelu Lukaku.
Citera
2021-06-13, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeamJesus
Tro att alla är läskunniga här, Det vi säger att alla i han hemma lag Inter Milan har vaccinerat sig förutom Romelu Lukaku.

Källa på det?
Citera
2021-06-13, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Jag lurades aldrig. Jag sa verkar.

Jag hittade twittern, kastade in det här i tråden för snabbt svar om det är debunkat eller inte, har inte skrivit ett ord i denna tråd innan. Tack för svaret. Jag utnyttjade dig. Ingen idé att gräva själv när man vet att ni shills inte gör annat ändå. Får ju lov att mata hundarna.

Din tur.
Snyggt försök till räddning, problemet är bara att det inte stämmer då du i slutet la en värdering till länken du postade genom att skriva "Det förklarar allt". Hade du istället ställt en fråga om det hela var korrekt eller rimligt så hade man lättare kunnat ta dig på allvar. Men bra i alla fall att du verkar ha insett att länken och inlägget i den var rent nonsens. Det är mer än vad de flesta antivaxxare och foliehattar här kan med att erkänna.
Citera
2021-06-13, 20:28
Medlem
Citat:
Kasta Källa på dig!

https://sempreinter.com/2021/06/04/inter-striker-romelu-lukaku-involved-in-covid-19-vaccine-controversy-with-belgium-italian-media-repo rt/

Denna artikel handlar inte om Inter utan om Belgiens landslag. Dessutom så står det att Lukaku har tagit vaccinet.

Så fram med en källa som säger att alla spelare i Inter är vaccinerade.
Citera
Medlem
Citat:

Fast det är ju åter igen fel.
Både Vidal och Lukaku fick sin vaccinations spruta för 1-2 veckor sedan genom sitt landslag.
Vidal som uttrycker sig vara pro vacin hade ju mest troligt tagit sin spruta redan när sina lagkamrater i Inter fick det.

Så åter igen har ni inga tillförlitliga källor för era påståenden utan ni bara hoppas för att era sjuka egon ska få rätt.

Påpekar det igen, tydligen är du inte läskunnig. För källan du länkar precis efter din kommentar till mig är när Lukaku får sprutan i landslaget, har ingenting med Eriksen att göra.
Citera
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
En del personer här är bergsäkra bara för att VD:n för ett italienskt klubblag har uttalat sig. Inte världens mest pålitliga källa om man säger så.

1) Har han rätt information?
2) Har han något egenintresse av att uttala sig på det ena eller andra sättet?

Han har dessutom uttalat sig efter händelsen. Det skulle vara bra med dokument och uttalanden som är daterade före Christians kollaps.
Haha vafan, varför ska han ha uttalat sig före kollapsen? Det är väl superrimligt att han uttalar sig först efter.
Citera
2021-06-13, 20:29
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Se upp så du inte bryter mot 1.06.

På undersökningar.
Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera