2021-06-13, 19:50
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_association_footballers_who_died_while_pla ying

Ögna genom listan och försök lösa vilken den vanligaste dödsorsaken på planen är och räkna hur många professionella spelare som faktiskt dött.

Hände en ung svensk spelare 2019.

Sluta med löjliga konspirationerm
Men för fan! ALLT ÄR INTE KONSPERATION. Många har dött av hjärtstopp pgr av hjärrmukel inflammationen när dom tränat med det. Jösses
Citera
2021-06-13, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Inte någon snubbe. Informationen att han fått vaccin påstods komma från Radio Sportiva. Som själva går ut och hotar med åtgärder om den falska informationen inte sluter att spridas. Se här;

https://www.bildtagg.se/bild/5ickfkooy4wakmpn9ewvspkk

Dom har aldrig kommenterat något kring hans hälsa eller vaccin.

Det hela ledde till att Inters VD kände sig tvungen att gå ut och förtydliga att Eriksen ej är vaccinerad.

Så vi får alltså inte resa eller besöka vissa områden om vi inte är vaccinerade, men att spela ett mästerskap i fotboll utan social distansiering, masker och icke-vaccinerade är okej?

Kan du vänta i 3 minuter medans jag skrattar?
Citera
2021-06-13, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeamJesus
förklara gärna bilden där hans lag kamrat poserar.
https://comment-cdn.9gag.com/image?ref=9gag.com#https://img-comment-fun.9cache.com/media/aL05v4P/aXPbRAQ0_700w_0.jpg

Du menar när han tar vaccinet på en klinik vid namn San Carlos de Apoquindo som ligger i Chile. Och sen håller upp ett kort som är skrivet på spanska.
Senast redigerad av stifmeister89 2021-06-13 kl. 20:05.
Citera
2021-06-13, 19:52
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunter85
Men någon snubbe på twitter dementerade det där.. kan inte stämma! Dementerat!

Radio Sportiva som påstås ha sagt något har officiellt dementerat det.

Men troligtvis på order av Bill Gates.
Citera
2021-06-13, 19:55
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Så vi får alltså inte resa eller besöka vissa områden om vi inte är vaccinerade, men att spela ett mästerskap i fotboll utan social distansiering, masker och icke-vaccinerade är okej?

Om du visste något om em så hade du vetat att flera lag är ovaccinerade.
Citera
2021-06-13, 19:57
Medlem
Citat:

Det har man gjort inom den professionella sporten ett år nu. Har du missat det? Man testar regelbundet och hoppas på det bästa.
Citera
2021-06-13, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Men för fan! ALLT ÄR INTE KONSPERATION. Många har dött av hjärtstopp pgr av hjärrmukel inflammationen när dom tränat med det. Jösses

Kan man se ifall han drabbats av detta?
Citera
2021-06-13, 20:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Den danske landslagsläkaren i någon intervju berättade att CE hade puls och andades när de kom fram till honom, sen försämrades han och de inledde HLR. Pupillerna nämnde han inte, men jag får gratulera dig till sådan höksyn att du tror att du skulle upptäcka pupillförändringar även på inzoomade tv-bilder.

Då var det nog vaccinet ändå.
Citera
2021-06-13, 20:06
Medlem
Sannolikt SCA sekundärt till långt qtc syndrom.
Osannolikt att han kommer tillbaka, om inte genesen konstateras och han får en ICD.
Citera
2021-06-13, 20:09
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Kan man se ifall han drabbats av detta?
Se? Hur menar du då?
Citera
2021-06-13, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Då litar jag mer på Inters chefsläkare, som sagt att Eriksen vaccinerade sig den 31 maj, mycket troligt under samma gång som Lukako och andra Inter-spelare:

https://sempreinter.com/2021/06/04/inter-striker-romelu-lukaku-involved-in-covid-19-vaccine-controversy-with-belgium-italian-media-repo rt/

Det står ingenting i ditt länk att Eriksen skulle ha låtit vaccinera sig. Det står inte heller nån citat från "chefsläkare" eller läkare överhuvudtaget.

Så var fick du i ditt huvud att "chefsläkaren" skulle ha yttrat nånting i ärendet?
Citera
2021-06-13, 20:12
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Men hur känns det att ha blivit lurad? Svara på min fråga så svarar jag sedan på din. Du har mitt ord. Jag frågade dig först.

Jag lurades aldrig. Jag sa verkar.

Jag hittade twittern, kastade in det här i tråden för snabbt svar om det är debunkat eller inte, har inte skrivit ett ord i denna tråd innan. Tack för svaret. Jag utnyttjade dig. Ingen idé att gräva själv när man vet att ni shills inte gör annat ändå. Får ju lov att mata hundarna.

Din tur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in