2021-06-13, 19:32
Medlem
ackefoleys avatar
Den ifrånsprungna De Coninck sänker sig iaf.
Citera
2021-06-13, 19:35
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ackefoley

Hon börjar att springa ikapp. Men inte Bivstedt.
Citera
2021-06-13, 19:40
Medlem
Svagare än väntat av Bengtström.
Citera
2021-06-13, 19:44
Medlem
ackefoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Hon börjar att springa ikapp. Men inte Bivstedt.
Halvt ifrånsprungen bara numera . Bivstedt har det lite kämpigt. Men solbränd blev hon i Spanien iaf.
Citera
2021-06-13, 19:45
Medlem
Citat:

Citat:
Hon börjar att springa ikapp

Haha, hon har alltid varit före tvillingarna, men blev tydligen ifrånsprungen i uppehållet mellan hennes inomhus -och utomhussäsong, då hon inte tävlade..
Senast redigerad av sportnorden12345 2021-06-13 kl. 19:47.
Citera
2021-06-13, 19:56
Medlem
Jeng lyrisk efter ett halvdant lopp av Kramer. Mer än 1,5 sekunder från hans svenska rekord och bara runt sekunden före övriga svenskar.
Citera
2021-06-13, 20:01
Medlem
ackefoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Haha, hon har alltid varit före tvillingarna, men blev tydligen ifrånsprungen i uppehållet mellan hennes inomhus -och utomhussäsong, då hon inte tävlade..
Jag var lite ironisk. Tyckte den debatten var rätt märklig överlag. Kul att flera unga tjejer är förhållandevis jämna. Nån blir förhoppningsvis bra.
Citera
2021-06-13, 20:04
Medlem
Citat:
Jag var lite ironisk. Tyckte den debatten var rätt märklig överlag. Kul att flera unga tjejer är förhållandevis jämna. Nån blir förhoppningsvis bra.

Det förstod jag, min pik var knappast riktad mot dig.

Precis, bra med konkurrens, tycker man ska skicka så många man kan till U23-EM.. Det viktigaste är att de får tävla internationellt på mästerskap och samlar på sig erfarenheter inför framtiden, svårt att se någon vinna i vilket fall..

Tvillingarna Nielsen har kvalat in på 1500 m och kan springa där, medan Ohlsson, De Coninck & Bivstedt löst kvalet på 800 m å kan tävla på den distansen..
Senast redigerad av sportnorden12345 2021-06-13 kl. 20:17.
Citera
2021-06-13, 20:10
Medlem
ackefoleys avatar
Citat:
Det förstod jag, min pik var knappast riktad mot dig..
Skönt att va på god fot med Sportnörden

Tycker inte denna säsong riktigt lyfter. För mycket sur mellanmjölk.
Citera
2021-06-13, 20:10
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:

Hon är fortfarande ifrånsprungen av den ena tvillingen trots att hon nu börjat tävla.
Senast redigerad av Alkibiades 2021-06-13 kl. 20:15.
Citera
2021-06-13, 20:29
Medlem
Citat:
Hon är fortfarande ifrånsprungen av den ena tvillingen trots att hon nu börjat tävla.

Håller inte med, du låser dig vid siffror istället för att se det i ett större sammanhang..

Med ditt tänk, så skulle även någon som förlorar på målfoto vara ifrånsprungen..
Citera
2021-06-13, 20:34
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Håller inte med, du låser dig vid siffror istället för att se det i ett större sammanhang..

Med ditt tänk, så skulle även någon som förlorar på målfoto vara ifrånsprungen..

Jag tycker det är tvärtom att det är du som inte kan se de större sammanhangen. Dessutom är det svårt att första vad du egentligen är ute efter då du kommer med så många olika argument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in