2021-06-13, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frsgrd
Vad exakt menar du? Jag har återstartat hur många hjärtan som helst med hlr, och utan defibrillator. Det är lite så de går till, antingen har man ett hjärtstopp och man har en ”rytm” som går att deffa på eller så har man inte det och då gör man bara HLR. Är så konfunderad över att detta är så svårt att förstå?

Jag är ingen läkare och det var längesen jag läste på, men jag har för mig att det är så som du säger. Det går inte att deffa ett hjärta som inte har någon form av rytm. När AED upptäcker en rytm så deffar man.

Om det inte finns någon rytm/sammandragningar (eller vad man nu kallar det) så är det HLR i kombination med adrenalin som gäller (rätta mig gärna om jag har fel).
Citera
2021-06-13, 13:09
Medlem
-benito-s avatar
Marxistiska vaccinet sätter stopp för en fantastisk karriär.
Citera
2021-06-13, 13:13
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Så varför gick en av deras läkare ut igår och bekräftade att han nyligen blivit vaccinerad?

Är det dålig kommunikation i Inter?

Syftar du på den där radiointervjun som inte går att hitta och vars existens har förnekats av radiostationen i fråga?
Citera
2021-06-13, 13:14
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-

Han var inte vaccinerad.
Citera
2021-06-13, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-

Är det bekräftat han blivit vaccinerad?
Citera
2021-06-13, 13:19
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon

Som jag skrev igår så är det bekräftat att han inte är vaccinerad. Detta vet du ju redan.
Citera
2021-06-13, 13:26
Medlem
Trumpetflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Det är bekräftat, av Inters CEO, att han inte är vaccinerad.
Citera
2021-06-13, 13:27
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Huvuddelen av Inter-truppen är vaccinerad. Lukaku är en av de som inte ville, som "var inblandad i en vaccinkontrovers" som media uttryckte det.

Skandinaver är auktoritetstroende och följsamma. Jag kan inte tänka mig att svenskar och danskar konstrar när klubben kräver sprutan i armen. Tror du?

Tvärtom, Lukako VILLE bli vaccinerad och blev det:

https://sempreinter.com/2021/06/04/inter-striker-romelu-lukaku-involved-in-covid-19-vaccine-controversy-with-belgium-italian-media-repo rt/

"Lukaku was one of the players who did agree to be vaccinated"

Lukako lär ju ångra sig nu efteråt att han lät sig bli vaccinerad med detta experimentella mRNA-vaccin, rena rama genterapin...
Senast redigerad av Död o återfödd 2021-06-13 kl. 13:34.
Citera
2021-06-13, 13:27
Medlem
Obekvamstamnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Som jag skrev igår så är det bekräftat att han inte är vaccinerad. Detta vet du ju redan.

Nu spelade han för landslaget och inte inter. Han verkar ha vaccinerats i slut maj efter han lämnat inter.
Citera
2021-06-13, 13:28
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Men ditt jävla särbarn, att du måste få detta till någon vaccinkonspiration.

Att idrottsmän får hjärtinfarkter under tävling och träning har hänt många, många gånger förut. Kan hända 16-åringar som 40-åringar.
Medfödda hjärtfel kan vara lätta att missa, en dag smäller det bara till. Har själv sett en ung kille dö av samma sätt under en idrottstävling.
Man har ju sett samband med vaccin och hjärtmuskelinflammation hos yngre män. Så det undrar jag också. Lägg av med dess löjliga påhopp.
Citera
2021-06-13, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Det är faktiskt en inte helt otrolig slutsats givet att hans läkare i Tottenham påstår att han inte har några kända hjärtproblem mellan åren 2013 - 2020
Det är en fullständigt utvecklingsstörd slutsats som saknar all form av substans, speciellt givet att personen i fråga inte var vaccinerad.
Citera
2021-06-13, 13:29
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obekvamstamning
Nu spelade han för landslaget och inte inter. Han verkar ha vaccinerats i slut maj efter han lämnat inter.

Enligt vem ska han ha vaccinerats i slutet av maj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in