2021-06-13, 01:24
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Därmed så hamnar vi en situation där inget kan övertyga dig om att Eriksen var ovaccinerad. Som jag skrev tidigare så är du en idiot.

Han kan ju inte säga något annat, eller hur? Ska han säga att Eriksen blev vaccinerad för 10 dagar sedan om så är fallet och får en masspanik på halsen, vad skulle politkerna säga, WHO, läkemedelsföretagen?

Har aldrig folk ljugit förut eller vad, ska vi i alla lägen alltid lita på vad alla säger?

Jag är inte naiv och lättlurad, om det gör mig till en idoit får det väl vara så men vad är ditt försvar för att sitta i min båt?
Citera
2021-06-13, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Han kan mycket väl ha varit död men att dom fått igång honom, ofta får man igång hjärtstopp med hjärt och lungräddning.
det får man nog inte speciellt ofta, om ens någonsin - däremot med en hjärtstartare.... HLR är endast föra tt upprätthålla cirkulation i väntan på defibrillering.
Citera
2021-06-13, 01:25
Medlem
Är det inte jävligt onödigt att diskutera vad som orsakade Erikens hjärtstillestånd? Ni kommer ingenstans. Det blir enbart spekulationer.

Inte ens läkarna på sjukhuset vet orsaken till det som inträffade. Det måste genomföras tester innan det kan bekräftas.
Citera
2021-06-13, 01:26
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Han kan ju inte säga något annat, eller hur? Ska han säga att Eriksen blev vaccinerad för 10 dagar sedan om så är fallet och får en masspanik på halsen, vad skulle politkerna säga, WHO, läkemedelsföretagen?

Har aldrig folk ljugit förut eller vad, ska vi i alla lägen alltid lita på vad alla säger?

Jag är inte naiv och lättlurad, om det gör mig till en idoit får det väl vara så men vad är ditt försvar för att sitta i min båt?

Nu tar vi det här steg för steg så att du hänger med. Vi börjar med en mycket enkel fråga: Varför är du säker på att han är vaccinerad?
Citera
2021-06-13, 01:30
Medlem
Citat:
Nej, det har han inte.

Kan du omöjligt veta.
Citera
2021-06-13, 01:31
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Jag är så otroligt intresserad av hur du tänker. Vissa lag har gått ut med att deras spelare är vaccinerade. Tror du att de skulle kunna mörka det om nu något relaterat hände?

Typ; Vi skoja bara.
Senast redigerad av Helge.Palmcrantz 2021-06-13 kl. 01:33.
Citera
2021-06-13, 01:33
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Nu tar vi det här steg för steg så att du hänger med. Vi börjar med en mycket enkel fråga: Varför är du säker på att han är vaccinerad?

Jag är inte alls säker på att han är vaccinerad men samtidigt tror jag inte heller att han inte är vaccinerad. Jag har liksom ingen åsikt i frågan. Vad jag dock objektivt sett kan konstatera är att det är ett rimligt antagande att en dansk landslagstjärna och utlandsproffs i ett av världens största lag skulle kunnat ha fått ett vaccin som har funnits tillängligt i ett halvår och om så är fallet förmodligen relativt nära tillbaka i tiden.

Ska du ställa fler än en fråga åt gången kanske?
Senast redigerad av Fyllefyllot 2021-06-13 kl. 01:36.
Citera
2021-06-13, 01:38
Medlem
Självklart är det möjligt att Vaccinet orskade hjärtstoppet. Och självklart är inters vd tvungen o säga att han inte är vaccinerad. Frågan är om vi någonsin kommer få reda på sanningen om han nygligen är vaccierad eller inte.
Citera
2021-06-13, 01:39
Medlem
Citat:

Varför ska de ljuga om något sådant.

Med tanke på vad en fotbollsspelare i Eriksen klass kostar så vore det väl bättre att hålla sig till sanningen. Skulle det i efterhand ha vissa sig att vaccinet har orsakat detta så lär ju Inter inte tiga. Dels lär de ju vilja ha ekonomisk ersättning för skadan. Sen så lär de ju inte vaccinera sina övriga spelare.

Det är helt enkelt för höga värden för Inter att ljuga. Enligt transfermarkt.com så är värdet på Eriksen 40 miljoner Euro.
Citera
2021-06-13, 01:39
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Självklart är det möjligt att Vaccinet orskade hjärtstoppet. Och självklart är inters vd tvungen o säga att han inte är vaccinerad. Frågan är om vi någonsin kommer få reda på sanningen om han nygligen är vaccierad eller inte.

Precis. Allt handlar om teorier. Skit i vetenskap.
Citera
2021-06-13, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish

Inters VD kanske inte ens vet om att han är vaccinerad ifall han skulle vara vaccinerad.
Citera
2021-06-13, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Inters VD kanske inte ens vet om att han är vaccinerad ifall han skulle vara vaccinerad.

Så kan det också vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in