Citat:
Ursprungligen postat av
90510
Den här typen av självskadebeteende kan exempelvis innebära att du utsätter sig själv för farliga sexuella situationer eller att du har sex med personer du inte attraheras av.
Att dessa personer kan ta initiativ till sex ska alltså inte förväxlas med att sexet sker på ömsesidig frivillig basis.
https://www.novahuset.com/omovergrepp/sexuellt-skadebeteende/
EA anser nog att hon blir våldtagen när hon tar initiativ till att knulla och männen inte förstår att det vill hon verkligen inte?

Nu vet ju ingen i tråden hur E funkar mentalt. Det blir en massa spekulationer.
Jag avskyr hur som helst infantilisering av psykiskt sjuka människor. Det finns få psykiskt sjuka som är ansvarsbefriade. Ok, om du är djupt deprimerad, psykotisk eller tokmanisk kan du inte hjälpa vad du gör. Men oftast har man ett vuxenansvar, oavsett om man är störd, skadad etc.
Att kräva att andra ska fatta att man inte vill (infoga valfri sexuell avart här) när man skriker "Ja! Mer mer!" det är faktiskt helkonstigt. Andra kan inte gissa att man egentligen inte vill, pga en psykisk störning.
Och vad gäller att tvångsmässigt ha sex med människor man inte är attraherad av, vet jag inte vad jag ska säga. Detta är kanske intressant i ett terapisammanhang. Men ingen annanstans.
Om jag får spekulera själv, tror jag att denna E (som uppebarligen har en hjärna) tänkte utnyttja GL (eventuellt tillsammans med kumpaner) men någonting felade. Det blev nog inte riktigt som E tänkt sig. Att E hade en agenda och att hon har brunt mjöl i påsen, tar jag för givet ..
Vad GL:s plan var fattar ju alla. Han hoppades på kladdkväll + eventuell efterrätt.
Och E visste såklart att GL var på G.. han hade väl varnat dessutom, vilket kan anses bussigt, mitt i eländet. Han är inte Guds bästa barn, men han varnade iaf för sitt kladdande, eller hur han nu sa..
Så heelt borta och oinformerad var väl inte E när kvällen började.