Citat:
Ursprungligen postat av
Floriss
Det spiller en rolle at du lyver, jo. Alt du kommer med blir heretter kategorisert som helt upålitelig.
Har ikke løyet om noe som helst. Poenget er at det er advokaten som har sagt dette, og ikke barna selv, utad. Spiller jo ingen rolle om det er Holden eller Kihle.
For tredje gang: Sønnen hadde sagt at: "han må ha sett de slepesporene". Og med det så sier han jo at TH lyver. Jeg kan ikke se noe støttende i det. Det ble visst veldig vanskelig for deg å finne et svar på dette.
Når det en dag blir rettsak, så kommer det til å bli live-referat fra VG, og da blir det nok litt av hvert som kommer til å komme fram. Det virker som at familien er splittet. De som støtter TH og de som tar avstand fra han. Men jeg tror at selv de som støtter han, skjønner at det er han som står bak.
TH kommer til å bli dømt, det tror jeg, men jeg tror at det kanskje blir som i orderud-saken. 4 dømt for medvirkning til drap, men ingen for selve drapet. Men lange harde fengselsstraffer på samtlige av de 4.
For THs del, så slipper han neppe ut i live. Blir som med politioverbetjent E Jensen.