2021-06-10, 22:36
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Japp.
Vi vet vem som vinner det valet. 👌

Det går inte att veta, det går ju att valfuska något grymt i USA. Bestämmer sig Joe "Flash" Biden för att vinna nästa val så gör han det.

Stop The VoterFraud

Mike Pensé
2021-06-10, 22:38
Medlem
Trump samhällsfarliga uttalande borde väl även få rep, att tänka till. Extremistorg. som Oak Keeper och Qanon går i gång av hasn uttlande. För vad händer när Trumps tal om valfusk inte får det gehör Trump är ute efter och att hans uttalande om att bli återinsatt ju aldrig kommer att bli aktuellt. Fler kravaller och stormingar av federala byggnder av Trump pöbelhop?
Många av dom som lyssnade till Trump den 6 jan är ju nu övergivna och förbrukade sittande bakom galler och väntande fängelsedomar. Stackars satar som gick på Trumps bluff om att han skulle leda upproret/demonstrationen.
Valfuskpropagandan är en noga regisserad förställning där okritiska väljare som inte ens kan ifrågasätta Trump används som schackpjäser av Trump och hans hantlangare.
Trump sprang in i väggen den 20 nov och han sitter fortfarande fast där fångad i sina destruktiva tankar allt medan omvärlden går vidare.
Och en avdankad president som ser gårdagen som framtiden är ju knappast vad USA eller världen behöver så Trump går fett bort.
2021-06-10, 22:38
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Så fel elektorer förekom 2020 och det är valfusket?

Rätt elektorer skulle inte acceptera valet över huvudtaget och således inte rösta för Peking-Joe som president.
2021-06-10, 22:45
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Rätt elektorer skulle inte acceptera valet över huvudtaget och således inte rösta för Peking-Joe som president.

Ok! så de som röstar som du vill är de som är de som respekterar och vördar kejsaren och hans absoluta rätt?

Men de som gör det konstitutionen säger är "fel elektorer"!

Skit i konstitutionen om den inte håller med dig.

2021-06-10, 22:47
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ok! så de som röstar som du vill är de som är de som respekterar och vördar kejsaren och hans absoluta rätt?

Men de som gör det konstitutionen säger är "fel elektorer"!

Skit i konstitutionen om den inte håller med dig.

Uppdagas valfusk så får jag rätt, vi får vänta och se.
2021-06-10, 22:52
Medlem
0rganets avatar
Citat:

Nä ingen kommer kunna veta något efter den senaste amatörmässiga hanteringen av röstsedlar/maskiner/röstkuvert..

Det enda du kommer "veta" är hur mer osäker du är på hur valet gick! och det är det de vill.

Trist!

2021-06-10, 22:59
Avslutad
Citat:

Nej och åter nej. Det blir varken inbördeskrig eller att militären återinsätter Trump. Det existerar inte i konstitutionen det du drömmer om.

För det andra, valfusket är en fantasi och snart står du med byxorna vid knäna igen som du har gjort i 7 månader nu.
Du får gärna återkomma senare när du inser att du blivit rövknullad igen och berätta hur det känns
2021-06-10, 23:06
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Nä ingen kommer kunna veta något efter den senaste amatörmässiga hanteringen av röstsedlar/maskiner/röstkuvert..

Det enda du kommer "veta" är hur mer osäker du är på hur valet gick! och det är det de vill.

Trist!

Som vanligt så konstaterar jag att vi står på varsin sida i konflikten och ämnar inte att lyssna till den andres påstående.

Återstår nog bara inbördeskrig om detta återspeglar samhället i övrigt.
2021-06-10, 23:07
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Nej och åter nej. Det blir varken inbördeskrig eller att militären återinsätter Trump. Det existerar inte i konstitutionen det du drömmer om.

För det andra, valfusket är en fantasi och snart står du med byxorna vid knäna igen som du har gjort i 7 månader nu.
Du får gärna återkomma senare när du inser att du blivit rövknullad igen och berätta hur det känns

Hårda ord men korrekt det sekten står för är att erkänna att de hade fel eller fortsätta med sina sagor.
2021-06-10, 23:14
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Edit: vilket är ditt favorit-tweet av Trump?
Jag passar tweet för tillfället, men bjuder på en klassisk photo op:
https://ibb.co/HX0xktT
2021-06-10, 23:21
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Som vanligt så konstaterar jag att vi står på varsin sida i konflikten och ämnar inte att lyssna till den andres påstående.

Återstår nog bara inbördeskrig om detta återspeglar samhället i övrigt.
Vi får väl se. Ni diskuterar i alla fall, svårt att kriga när man diskuterar.

Om det verkligen är så att den här privata firman verkligen skulle ha "sumpat" en "shitload" valsedlar (jag tar inget för givet vid det här laget) så blir det nog dödstöten för de här försöken att åstadkomma omval.

Som någon skrev, hur ofta har det förekommit att oppositionen vinner på valfusk? Det krävs i så fall en genomkorrupt stat som tröttnat på ledaren. USA har många brister, men så jävla korrupt är det inte. Det är helt enkelt osannolikt.
2021-06-10, 23:22
Medlem
Citat:
Om det konstateras att Trump fick flest röster så har jag svårt att se Harris i WH.

Hur har hon rätt att bo där då?

Men det kommer inte att gå att konstatera att Trump fick flest röster. Man kan bara upptäcka att det fuskats. Men det kommer aldrig att veta hur det verkliga resultatet skulle varit utan fusk. Det kan man bara göra antaganden eller bedömningar av.

Och i detta fall har ju Biden dessutom mer än 7 miljoner röster mer än Trump. Det gör att det måste finnas minst 10 miljoner falska röster bara för att Trump ska kunna ha fått flest röster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in