2021-06-10, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Med tanke på den massiva gnällmattan som tråden består av är det ju en väldans tur att ingen enda av er behöver lyssna ens en sekund. Det är helt valfritt och eftersom det inte passar så är ni fria att göra annat. Seså, Cirkulera!
Tog du i så att det kom en klick i byxan nu eller? Högt blodtryck?

Helt ärligt så är det likadana listor varje år! Listorna är en konstant - det är lyssnarna som ändras.
Citera
2021-06-10, 20:31
Medlem
jah_man2s avatar
Jag hittade tyvärr bara tre intressanta sommarpratare i år. Janne Schaffer,Inger Nilsson och Jens Stoltenberg. Kanske Svennis ifall jag inte har nåt annat för mig.

Är egentligen inte så intresserad av vad dom har att berätta utan jag är mest intresserad av att höra vilken musik dom väljer.
Citera
2021-06-10, 20:54
Medlem
Enzymes avatar
I en gammal serie av Jan Berglin är jag för mig att det konstaterades att nästan alla sommarprat följer samma mall.

Fritt tolkat ungefär så här:

"Först ska jag berätta om när det gick dåligt/motgångar, sedan ska jag berätta om när det började gå bra för mig och slutligen ska jag berätta om när det gick något så in i helvete bra"
Citera
2021-06-10, 20:58
Medlem
Crapmagics avatar
Någon som har koll på vithet/afrika ration? iår

Det kommer smygande & positionerna flyttas varje år lite mer åt vänster av Röd-ö

Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Hur kan Tusse beredas plats trots sitt fiasko i eurovision?
Du tror inte att han ska fylla en representations-kvot nej?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-06-10 kl. 21:00.
Citera
2021-06-10, 21:02
Medlem
Kan tänka mig att Janne Schaffer kan ha en del roligt att berätta.[/quote]

Ja Janne jag jag träffar ett par gånger. Han har galna historier. Hur bob marley sov i hans garderob och hur han festade med The Beatles. Han kommer leverera godingar
Citera
2021-06-10, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EBT
Yasin nästa sommar?

Definitivt! Skulle inte förvåna det minsta.
Citera
2021-06-10, 21:06
Medlem
Steff83s avatar
Svennis måste väl ha pratat tidigare väl?
Citera
2021-06-10, 21:21
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Jag orkar inte läsa igenom listan, kan nån säga mig om en enda icke-pk smugit sig in på listan. Paolo Roberto kommer väl inte tillbaka eller?
Puma Swede. Lite kultur i samma bransch.
Citera
2021-06-10, 21:38
Medlem
Nils van der Poel kan bli bra!
Radiosporten har gjort en dokumentär om hans väg till VM-guld som var både intressant och rätt underhållande.
Citera
2021-06-10, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Nu är listan på årets sommarpratare ute. En rätt tröttsam lista med Zara Larsson och Benjamin Ingrosso. Någon du själv ser fram emot?

https://sverigesradio.se/artikel/sommarvardar-2021-hela-listan

Hur många gånger har ens Niklas Strömstedt varit sommarpratare. Finns det något överexponerade kändisar kan ta upp som kändisen inte redan sagt 100 gånger tidigare.
Tycker att det verkar vara många rätt bra i år och en blandad kompott beträffande yrke och karriär.
Dom fick nog ett ras i lyssnarsiffrorna förra året som var bedrövligt.
Var bara ett par stycken då som lockade mig att till lyssning.
Citera
2021-06-10, 22:34
Bannlyst
Schaffer kan bli intressant, resten imponerade föga. Lite bredare blandning av människor vore kul.
Citera
2021-06-10, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Tycker att det verkar vara många rätt bra i år och en blandad kompott beträffande yrke och karriär.
Dom fick nog ett ras i lyssnarsiffrorna förra året som var bedrövligt.
Var bara ett par stycken då som lockade mig att till lyssning.
Nej. Lyssnandet ökade 20% jämfört med 2019.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in