2021-06-10, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorillaglue
Känner du alex? Har du överhuvudtaget sett mannen på bild? Du är lite oerfaren ser jag.

Jag behöver inte känna någon för att veta en sådan sak. Det finns ingen chans i helvete att någon som inte aktivt tränat hela sitt liv och gjort allt rätt kan dra 300 kg i bänkpress. 200 armhävningar i följd tror jag inte en sekund på och med någon på ryggen??? Nigger please…
Citera
2021-06-10, 08:19
Medlem
Citat:
Känner du alex? Har du överhuvudtaget sett mannen på bild? Du är lite oerfaren ser jag.
Sen känner jag till kraftsport då jag följt och utövat det större delen av mitt liv, fråga vem som helst på det forumet över nämnda resultat du påstår att denne herre gjort.
Citera
2021-06-10, 08:40
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
Sen känner jag till kraftsport då jag följt och utövat det större delen av mitt liv, fråga vem som helst på det forumet över nämnda resultat du påstår att denne herre gjort.
Har aldrig sagt annat än att jag sett med egna ögon denna man göra armhävningar med en kändis på ryggen. Detta var på kumla h-hus för många år sedan. 300 i bänk har jag aldrig nämnt. Jag har tyvärr bott samman med denne man några år, sett vad han är kapabel till mot andra. Han skrämmer folk bara genom sin närvaro, iallafall i yngre dagar. Han är definitionen på det man inte har i huvudet får man ha andra ställen... Värre psykopat får man gräva djupt efter. Som vi vet är gorillor/apor starkare än människan, han är nog närmare de primaterna än mänskligheten. EDIT: Kolla vad han är dömd för och vad han är misstänkt för att ha gjort. Inget för svagsinnade.
Senast redigerad av gorillaglue 2021-06-10 kl. 08:43.
Citera
2021-06-10, 09:13
Medlem
Citat:
Har aldrig sagt annat än att jag sett med egna ögon denna man göra armhävningar med en kändis på ryggen. Detta var på kumla h-hus för många år sedan. 300 i bänk har jag aldrig nämnt. Jag har tyvärr bott samman med denne man några år, sett vad han är kapabel till mot andra. Han skrämmer folk bara genom sin närvaro, iallafall i yngre dagar. Han är definitionen på det man inte har i huvudet får man ha andra ställen... Värre psykopat får man gräva djupt efter. Som vi vet är gorillor/apor starkare än människan, han är nog närmare de primaterna än mänskligheten. EDIT: Kolla vad han är dömd för och vad han är misstänkt för att ha gjort. Inget för svagsinnade.

Nej det var mitt misstag,300 kg bänk var en annan som påstod. Däremot skrev du 200 armhävningar med någon på ryggen om du kollar tillbaks på dina tidigare poster, 200 armhävningar är en väldig skillnad mot att göra enstaka med en ”kändis ” på ryggen, vem var kändisen förresten?

Vet för övrigt vem Tommy är då den typen av personer fascinerar i all sin hemskhet men ofta finns förklaringar att finna i personens bakgrund och uppväxt. Det sagt så ursäktar inget de vidriga och fega mord han utfört och håller med dig om att han aldrig bör gå utanför murarna. Skulle däremot vara intressant att sätta honom tillsammans med vissa andra dårar på Fenix,se vad som utspelar sig. Som ett big brother med lite riktig dramatik.
Citera
2021-06-10, 10:47
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Nej det var mitt misstag,300 kg bänk var en annan som påstod. Däremot skrev du 200 armhävningar med någon på ryggen om du kollar tillbaks på dina tidigare poster, 200 armhävningar är en väldig skillnad mot att göra enstaka med en ”kändis ” på ryggen, vem var kändisen förresten?

Vet för övrigt vem Tommy är då den typen av personer fascinerar i all sin hemskhet men ofta finns förklaringar att finna i personens bakgrund och uppväxt. Det sagt så ursäktar inget de vidriga och fega mord han utfört och håller med dig om att han aldrig bör gå utanför murarna. Skulle däremot vara intressant att sätta honom tillsammans med vissa andra dårar på Fenix,se vad som utspelar sig. Som ett big brother med lite riktig dramatik.
Vi var rätt många som räknade när detta hände. Kändisen är en välkänd idiot på kåken, liten och ynklig idiot som jag inte vill outa även om det har skrivits om honom förr här på FB.
Citera
2021-06-10, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Pedofilen Sten-Erik Eriksson låstes in 1967, lämnade aldrig fängelset förrän i liksäck 2017.
Finns tråd om honom på sidan 2 här (i Kriminalhistoria då alltså).
Jasså!!! Det hade jag ingen aning om!! Vad bra att du berättar det för mig

Skillnaden är att den andre var dömd till livstid
Citera
2021-06-10, 15:02
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Jasså!!! Det hade jag ingen aning om!! Vad bra att du berättar det för mig

Skillnaden är att den andre var dömd till livstid

Härlig attityd, mensvecka..?

Var i mitt inlägg ser du att jag på något vis är otrevlig/menar något illa med vad jag skrev?
Det ända är att jag visste någon som hade suttit längre, inget annat. Rövskalle.
Citera
2021-06-12, 15:12
Medlem
Man borde ge Tommy vapen och fri lejd,skicka in honom i Västerort på mission
Citera
2021-06-12, 20:06
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
I min herrtidningslänk (se signatur) så finns det ett reportage om honom.
Citera
2021-06-12, 22:26
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Man borde ge Tommy vapen och fri lejd,skicka in honom i Västerort på mission
Alex gillar inte vapen. Det är för "opersonligt" han vill vara nära, mycket nära, när han absorberar en annan människas livskraft. Höra, känna, lukta, smaka. DET är alex.
Citera
2021-06-13, 23:06
Medlem
Citat:
Alex gillar inte vapen. Det är för "opersonligt" han vill vara nära, mycket nära, när han absorberar en annan människas livskraft. Höra, känna, lukta, smaka. DET är alex.

Vapen behöver inte betyda skjutvapen. Vi vet ju sen massakern i storvreten att han gillar köttyxor bland annat. Kan bli en svensk version av Johnny Machete
Citera
2021-06-14, 06:08
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Vapen behöver inte betyda skjutvapen. Vi vet ju sen massakern i storvreten att han gillar köttyxor bland annat. Kan bli en svensk version av Johnny Machete
Sant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in