Citat:
Ursprungligen postat av
gorillaglue
Har aldrig sagt annat än att jag sett med egna ögon denna man göra armhävningar med en kändis på ryggen. Detta var på kumla h-hus för många år sedan. 300 i bänk har jag aldrig nämnt. Jag har tyvärr bott samman med denne man några år, sett vad han är kapabel till mot andra. Han skrämmer folk bara genom sin närvaro, iallafall i yngre dagar. Han är definitionen på det man inte har i huvudet får man ha andra ställen... Värre psykopat får man gräva djupt efter. Som vi vet är gorillor/apor starkare än människan, han är nog närmare de primaterna än mänskligheten. EDIT: Kolla vad han är dömd för och vad han är misstänkt för att ha gjort. Inget för svagsinnade.
Nej det var mitt misstag,300 kg bänk var en annan som påstod. Däremot skrev du 200 armhävningar med någon på ryggen om du kollar tillbaks på dina tidigare poster, 200 armhävningar är en väldig skillnad mot att göra enstaka med en ”kändis ” på ryggen, vem var kändisen förresten?
Vet för övrigt vem Tommy är då den typen av personer fascinerar i all sin hemskhet men ofta finns förklaringar att finna i personens bakgrund och uppväxt. Det sagt så ursäktar inget de vidriga och fega mord han utfört och håller med dig om att han aldrig bör gå utanför murarna. Skulle däremot vara intressant att sätta honom tillsammans med vissa andra dårar på Fenix,se vad som utspelar sig. Som ett big brother med lite riktig dramatik.