Citat:
"Senast igår slängde Slängde Sl:s medarbetare Anna på luren efter att jag enligt henne betedde mig hotfullt. Det jag hade gjort var att höja rösten."Senast igår slängde Slängde Sl:s medarbetare Anna på luren efter att jag enligt henne betedde mig hotfullt. Det jag hade gjort var att höja rösten.
Har även vid tillfällen blivit spärrad att ringa 112 då de ansett att jag ringt för mycket trots historik som tydligt visar att det aldrig ringt okynnessamtal. Så vi ska inte dra några förhastade slutsatser.
Det verkar lite stört att skicka en ros men det kanske bara var ett tack. Vem vet? Kundtjänstmedarbetare får räkna med spott och spä när de lägger på luren på folk som vill klaga, vilket jag inte vill försvara. Menar bara att detta kan vara en storm i ett vattenglas.
Har även vid tillfällen blivit spärrad att ringa 112 då de ansett att jag ringt för mycket trots historik som tydligt visar att det aldrig ringt okynnessamtal. Så vi ska inte dra några förhastade slutsatser.
Det verkar lite stört att skicka en ros men det kanske bara var ett tack. Vem vet? Kundtjänstmedarbetare får räkna med spott och spä när de lägger på luren på folk som vill klaga, vilket jag inte vill försvara. Menar bara att detta kan vara en storm i ett vattenglas.
Vad är Sl? Storstockholms lokaltrafik? Varför höjer du rösten mot en människa i telefon i telefon som du ringer (för att få hjälp kantänka) ? Är du också en "Henrik" som inte kan sköta dig gentemot andra människor?
"Kundtjänstmedarbetare får räkna med spott och spä när de lägger på luren på folk som vill klaga, "
Varför vräka ur sig skit på en budbärare? Meddelar dina klagomål på ett respektfullt och konstruktivt sätt så förs de med större sannolikhet vidare och kan leda till förändring.
Förolämpar och spottar du på budbäraren kommer budskapet hamna i papperkorgen då du direkt bevisar att du är en arsel och ingen bryr sig.
Det enda du lyckades med är att göra en kundtjänstassistent ledsen. Samt att du fick gapa lite. Det är ungefär så mycket korkade och instabila lyckas åstadkomma i livet.