2021-06-09, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Her fikk vi et nytt eksempel på at TT vrir og vrenger på diskusjonen og kommer med påstander uten å forholde seg til faktisk informasjon.
Du synes jeg at du, som er mye smartere enn alle andre kan gi oss fasit!!

Kom igjen og fortell oss hva som skjedde med AEH og hvordan du finner det bevist.

Du kan gjerne ta med hva det er som kvalifisere for medlemskap i TT, slik at de som er opptatt av å finne seg et fellesskap vet hva som skal til.

Ordet er ditt!
Citera
2021-06-09, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Du synes jeg at du, som er mye smartere enn alle andre kan gi oss fasit!!

Kom igjen og fortell oss hva som skjedde med AEH og hvordan du finner det bevist.

Du kan gjerne ta med hva det er som kvalifisere for medlemskap i TT,
slik at de som er opptatt av å finne seg et fellesskap vet hva som skal til.

Ordet er ditt!

Jeg fikk endelig vite svart på hvitt at jeg er medlem i TT. Saklig argumentasjon og kritisk sans tipper jeg må være hovedkriteriene for å bli medlem.
Citera
2021-06-09, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
har ikke politiet tunnellsyn om th og er helt på villspor. Hvorfor tror du da de jobber ufortrødent videre på kryptosporet når de mener kidnapping er bløff.

Har politiet nylig avkreftet at det ikke var en kidnapping? I så fall vil jeg be deg om en link. Denne artikkelen ble publisert for to dager siden:

"Den eller de som står bak bortføringen av Anne-Elisabeth Hagen overførte i løpet av sommeren 2018 et beløp i kryptovalutaen dash til en konto på kryptobørsen Huobi."

"Ifølge VG bærer planleggingen og gjennomføringen av kidnappingen preg av avanserte verktøy for å skjule spor av alvorlig kriminelle handlinger."

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/06/07/195764227/lorenskog-saken-kun-79-nordmenn-opplyste-a-ha-verdier-i-dash-og-monero-det-aret-anne-elisabeth-hagen -forsvant
Citera
2021-06-09, 15:11
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Har politiet nylig avkreftet at det ikke var en kidnapping?

De har såvidt meg bekjent aldri lagt bort kidnappingshypotesen helt.
På den andre siden har de visstnok heller ikke svekket mistanken mot TH.
Citera
2021-06-09, 15:43
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Spesielt at enkelte legger mer vekt på hva TH sa under skuespillet på tv på 2-årsdagen for drapet, enn hva han sa i avhør samme dag drapet ble begått, det sier litt om seriøsiteten og den unisone spammingen fra disse.

meget spesielt, TT er lite kreative til så mange trollere..

Jeg skal gi dere litt ammo jeg, siden jeg føler litt sympati for dere..

Hva med TH faktisk er uskyldig, og alt er bare ett spill mellom politiet å TH for å gjøre de ekte kidnapperne avslappet? Det er en teori jeg vil diskutere, og er 1000x mer likely enn alt annet svada TT har klart å servere i denne tråden..
Citera
2021-06-09, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer

Hva med TH faktisk er uskyldig, og alt er bare ett spill mellom politiet å TH for å gjøre de ekte kidnapperne avslappet? Det er en teori jeg vil diskutere, og er 1000x mer likely enn alt annet svada TT har klart å servere i denne tråden..

Dette er en gammel hypotese, tror du er fjerdemann, muligens femtemann på ballen.
Ikke spesielt kreativt dette, GG99Slayer...
Citera
2021-06-09, 16:27
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:

Dette har vært nevnt tidligere i tråden.

Det er i og for seg en interessant vinkling, men som jeg nevner i linken over, virker det
ikke som om en slik taktikk, hvis den er benyttet, har hatt noe særlig suksess - så langt
vi vet, ihvertfall.

Jeg vet heller ikke hvor store fullmakter politiet har til å gjennomføre en slik taktikk.
I denne saken ville det jo i såfall tilsi at de har villedet pressen og publikum
langt utover det jeg ville oppfatte som rettslig forsvarlig.
Citera
2021-06-09, 16:32
Medlem
Om man lar være å kommentere kverrulanter og fjotter som jayce, formann snok m.fl så forsvinner de. Eller kun diskuterer med likesinnede.

De er ikke interessert i å diskutere fakta, påstander o.l. Kun si i mot sin fasit.
Citera
2021-06-09, 16:35
Medlem
Citat:

Hvis det er en teori du mener er 1000 ganger mer sannsynlig enn TT-teoriene, så begynner jeg faktisk å føle litt sympati med deg også.
Citera
2021-06-09, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Om man lar være å kommentere kverrulanter og fjotter som jayce, formann snok m.fl så forsvinner de. Eller kun diskuterer med likesinnede.

De er ikke interessert i å diskutere fakta, påstander o.l. Kun si i mot sin fasit.

Ja la oss gjøre det.
Citera
2021-06-09, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman

Og ikke minst merkelappe oss som ikke ser verden eller mennesker i sort-hvitt.
Citera
2021-06-09, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Og ikke minst merkelappe oss som ikke ser verden eller mennesker i sort-hvitt.

Er det ikke du som hevder at de som mener at TH er GM, er mennesker som er misunnelige på TH`s penger?

Du verden hvor liten selvinnsikt du har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in