2021-06-09, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
[b]Arizona uppdatering

Tidigare armékapten för militär intelligens, Seth Keshel https://twitter.com/SKeshel, bryter ner valdata i Maricopa County för alla att förstå:

Militär intelligens...är det vanlig eller artificiell intelligens vi har att göra med här? Har vi med intelligens att göra över huvud taget? Finns det ens förståelse för vad som skrivs? Varför känner jag mig elak nu?
2021-06-09, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodvahr
Militär intelligens...är det vanlig eller artificiell intelligens vi har att göra med här? Har vi med intelligens att göra över huvud taget? Finns det ens förståelse för vad som skrivs? Varför känner jag mig elak nu?
"Dumhet bör kallas alternativ intelligens" - en av Tage Danielssons underbara one-liners om propaganda och nyspråk.
2021-06-09, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
"Dumhet bör kallas alternativ intelligens" - en av Tage Danielssons underbara one-liners om propaganda och nyspråk.

Haha! Ja det finns ju alternativa fakta också…
2021-06-09, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodvahr

Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X

Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Haha! Ja det finns ju alternativa fakta också…

Ja, och dessutom alternativa verkligheter! Annars tycker jag nog att det räcker att kalla dumheter för vad det är, dvs just dumheter.
2021-06-09, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Ja, och dessutom alternativa verkligheter! Annars tycker jag nog att det räcker att kalla dumheter för vad det är, dvs just dumheter.

Och glöm inte de alternativa valresultaten som gav Trump en jordskredsseger.

Även om nu de alternativa valresultaten som är fullt synliga för de i den alternativa verkligheten som förlitar sig på alternativa fakta och militär intelligens är osynliga för alla utanför den alternativa verkligheten så är ju bevisen på fusk fullt synliga för alla som ser dem. Medan bevisen på bevisens existens är helt osynliga för alla utanför den alternativa verkligheten
Senast redigerad av Auric 2021-06-09 kl. 15:10.
2021-06-09, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Och glöm inte de alternativa valresultaten som gav Trump en jordskredsseger.

Även om nu de alternativa valresultaten som är fullt synliga för de i den alternativa verkligheten som förlitar sig på alternativa fakta och militär intelligens är osynliga för alla utanför den alternativa verkligheten så är ju bevisen på fusk fullt synliga för alla som ser dem. Medan bevisen på bevisens existens är helt osynliga för alla utanför den alternativa verkligheten

Välkommen till ”Ameristan”. Där lever man i den alternativa verkligheten.
2021-06-09, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Det här är ju gammal skåpmat som debunkades redan i November. De valsedlar hon såg var inte brevröster utan förtidsröster på plats i vallokalen. Därav att de var utskrivna på en maskin med kandidatens bubbla ifylld på samma sätt för alla, och även att de inte var vikta och kantstötta som de faktiska brevrösterna.

Att man drar upp samma sak 7 månader senare och tror att det ska fungera den här gången är löjesvärt.

Man pratar om "en stor hög med mail-in ballots", alltså inte förtidsröster.
Citat:
When Fulton County, Ga., poll manager Suzi Voyles sorted through a large stack of mail-in ballots last November, she noticed an alarmingly odd pattern of uniformity in the markings for Joseph R. Biden.
..vidare i artikeln:
Citat:
Adding to suspicions, she noticed that all of the ballots were printed on different stock paper than the others she handled as part of a statewide hand recount of the razor-thin Nov. 3 presidential election. And none was folded or creased, as she typically observed in mail-in ballots that had been removed from envelopes.

In short, the Biden votes looked like they’d been duplicated by a copying machine.

“All of them were strangely pristine," said Voyles, who said she’d never seen anything like it in her 20 years monitoring elections in Fulton County, which includes much of Atlanta.

She wasn’t alone.

At least three other poll workers observed the same thing in stacks of absentee ballots for Biden processed by the county, and they have joined Voyles in swearing under penalty of perjury that they looked fake.
https://www.zerohedge.com/political/why-judge-has-georgia-vote-fraud-his-mind-pristine-biden-ballots-looked-xeroxd
2021-06-09, 18:16
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OwnersManual

..vidare i artikeln:

https://www.zerohedge.com/political/why-judge-has-georgia-vote-fraud-his-mind-pristine-biden-ballots-looked-xeroxd
Fast Suzy Voyles har ju redan försökt den valsen i rätten och (spoiler alert) det hände nada.

Måste ändå ge er i sekten beröm för att ni är så miljövänliga, återanvänder samma trötta ”bevis” gång på gång.

😂
2021-06-09, 18:30
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OwnersManual

..vidare i artikeln:

Ja det är hon som har missförstått vad det är hon tittar på helt enkelt. I många stater räknas förtidsröster och brevröster under samma kategorier och hanteras likadant. Och som sagt så togs detta upp redan i November och kunde då lätt förklaras bort. Att man kommer dragandes med samma gamla skåpmat 7 månader senare är lite patetiskt faktiskt, men jag antar att man börjar få svårt att hitta på nya grejer.
2021-06-09, 18:46
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Why a Judge Has Georgia Vote Fraud on His Mind: ‘Pristine’ Biden Ballots That Looked Xeroxed

https://www.realclearinvestigations.com/articles/2021/06/08/why_a_judge_has_georgia_vote_fraud_on_his_mind_pri stine_biden_ballots_that_look_xeroxed_779795.html

“We have confirmed that there are five pallets of shrink-wrapped ballots in a county warehouse,” Favorito said in an interview with RealClearInvestigations.

Fulton County, den ökända "arenan" där man, efter att man skickat hem alla republikaner, tog fram väskor från under borden (olagligt bara det enligt Georgia election law). Allt på film som många av oss sett.

Jaa spännande tider vi har framför oss. Det drar ihop sig till storm. Etablissemanget och dess ylande valpar kommer skrika sig hesa en tid framöver. Det kommer bli ett jälka liv.

Arizona audit, Georgia Fraud, Wuhan lab och Coronans ursprung och mycket mera på gång. ALLA dessa påstått debunkade konspirationsteorier visar sig vara sanna och kommer inom kort vara bekräftade. Bubblan spricker snabbare än tåget rullar.

Hur ska dom klara sig ur detta dilemma med äran i behåll?
Intressant också att denna spring språngande galna Garland Favorito dyker upp igen i tråden. Han var ju med redan tidigt i December och hittade på åtskilliga konspirationsteorier kring vote switching och liknande (som alla snabbt motbevisades utan problem): (FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Hans trovärdighet vid det här laget är några steg under Iraks informationsminister.
2021-06-09, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Intressant också att denna spring språngande galna Garland Favorito dyker upp igen i tråden. Han var ju med redan tidigt i December och hittade på åtskilliga konspirationsteorier kring vote switching och liknande (som alla snabbt motbevisades utan problem): (FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Hans trovärdighet vid det här laget är några steg under Iraks informationsminister.

Snacka inte illa om ”Bagdad Bob”, jämför man med Nixter, Scrollock, Tok-Frans, och Vinkelhak med flera i denna tråd, så var han ju en stor sanningssägare.

Men jag håller naturligtvis med dig i sak, som jag skrev tidigare, dessa ideliga ”avslöjanden” och Breaking News etc börjar väldigt mycket likna ”Råttan i Pizzan”.
2021-06-09, 19:43
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Snacka inte illa om ”Bagdad Bob”, jämför man med Nixter, Scrollock, Tok-Frans, och Vinkelhak med flera i denna tråd, så var han ju en stor sanningssägare.

Men jag håller naturligtvis med dig i sak, som jag skrev tidigare, dessa ideliga ”avslöjanden” och Breaking News etc börjar väldigt mycket likna ”Råttan i Pizzan”.

Det är du som är "Bagdad Bob", men det förstår du inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in