Citat:
Ursprungligen postat av
Nuevablue
Livsmissbrukare: ni må hata Saint Nicco som många här kallar honom , men för det första han är INGEN våldtäktsman!!! För det andra han är en smart individ som aldrig skulle begå en våldtäkt och absolut inte i sitt eget hem!!! Tjejen som påstår detta var med på allt detta från första början, ångrade sig dagen efter och anmälde , tragiskt men så är det ,
Men nu får alla hatare som är så avendsjuka på han chansen att
Hata här på Flashback , majoriteten är för fega att säga va dom tkr irl vilket är
Patetiskt !! . Antagligen blir han/dom dömda oavsett i detta fall men jag vet att det inte har skett någon våldtäkt !.
Vi har nog alla fattat att
du vet att det inte var någon våldtäkt. Men du måste nog acceptera att det är inte så lätt för oss utomstående som inte sitter på samma uppgifter att göra samma antagande. Speciellt med tanke på de inblandades kriminella historik och det faktum att de alltjämt sitter häktade. Jag kan inte riktigt väga betydelsen av att hela fupen verkar vara sekretessbelagd i sin helhet men kan mycket väl tänka mig att det beror på att det handlar om betydligt värre saker än oklarheter kring samtycke av ett i övrigt fredligt och respektfullt samlag.
Om du nu verkligen sitter på uppgifter som friar dem från alla misstankar så är det inte bara obegripligt att du låtit dem sitta häktade så här lång tid, nu antyder du att du även kan låta dem bli oskyldigt dömda i vilket fall istället för att se till att dina uppgifter blir kända för utredarna. Är det konstigt att jag (och kanske rent av flera utomstående!) faktiskt tvivlar på den här "rätta sanningen" som du påstår dig sitta på? Du kanske inte förstår det men för en utomstående betraktare är det lätt, mycket mycket lätt, att tänka sig att du bara gissar utifrån personliga känslor och antaganden och inte grundar dina påståenden på annat än din egen magkänsla och önskningar vad som är sant.
Och den här ständigt upprepade önskan om att träffas irl och väga argument muntligt istället för att sakligt presentera dem här, vad fan handlar det om? Bekymrar det dig inte att det bara får dina argument att framstå i ännu sämre dager och dig själv i nivå med en kriminell spännblatte som tar till våld och hot när intellektet tryter? Och det är väl definitivt ingenting som en frisk människa vill förknippas med? Eller vill du det? Är det kanske just det som du ser framför dig vid ett sådant möte? Misshandla någon tills du
känner att du har rätt? Skriv det då i klartext istället.