Citat:
Ursprungligen postat av
Hamilkar
Kanske inte. Men traditionellt tillmäter man i vart fall i Sverige inte karaktärsvittnen något som helst bevisvärde. Frågan om huruvida Tom Hagen av rättsväsendet kan befinnas skyldig till mord på sin fru, är helt oberoende av om den ene, andre eller tredje anser att han är en första rangens svinpäls eller en hygglig prick.
Det er riktig.
Men jeg savner at noen som kjenner TH privat vil stå frem og fortelle om Hagens positive egenskaper, og legge til noe lignende ... "men jeg kan aldri tro at Hagen har noe med forsvinningen til AE å gjøre".
Mediedekningen ville blitt mer balansert om venner og bekjente av Hagen ville stå frem med positive karakteristikker av Hagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
mener du teh snakket med th. Teh har bekreftet han snakket med moren og innholdet i samtalen.
Om TEH snakket med moren, eller trodde han snakket med moren, eller er tvunget til å lyve om å ha snakket med moren, jeg vet ikke hva som er sant.
Hvor og når drapet skjedde er uklart. Handlingsforløpet er uklart.
Jeg tror at mye vil falle på plass når vi får vite resultatene av undersøkelsene av AEs mobil.
TH er siktet for drap, eller medvirkning til drap på AE. Politiet utelukker ikke at TH har begått drapet selv. Politiet må ha en teori om hvordan det kan ha skjedd. Det ser vanskelig ut om opplysningene vi har fått så langt er korrekte.