Citat:
Ursprungligen postat av
FedupFlorence
Jag tittar alltså ändå och efter ett par minuter kan jag konstatera att EA och TV4 kör hårt. E pratar och ses i siluett. Göran var en fadersfigur. Som en extrapappa. En av de absolut närmaste vännerna. En av tre In Case of Emergency. Och dom hade träffats en (1) gång?
Och efter första filmsekvensen som EA filmat där dem kuttrar i köket blir jag skamligt obekväm över hur hennes sällskap även ser ut och upplevs. Har hon öppnat för situationen eller riggat den från start? Hon lever och filmar skulle jag säga, det tycks vara livet med män. Just in case. Of whatever.
Har inte sett programmet än, men tänker ha i åtanke att EA hela tiden
vet att allt spelas in. Hon blir därför inte spontan på samma sätt som den som inte har en aning om att allt registreras.
De verkar motsagelsefullt att hon dels pratar (som jag uppfattat från andras inlägg) om honom som någon som står henne nära, har en papparoll och är en
in case of emergency person, dels
i hemlighet spelar in deras privata samvaro en sen julaftonskväll? Så gör man inte när det råder ömsesidig tillit och respekt. Hon avslöjar väl snarare att hennes attityd mot honom inte alls är så naiv och tillitsfull som hon försöker påskina.