2021-06-07, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porterbiff
Lågoddsare = Goda chanser / stor sannolikhet

Men självklart är det så får skylla på att jag var trött när jag skrev inlägget
2021-06-07, 01:43
Medlem
svensvenglenns avatar
Jösses va mycket whiteknightande och moraliserande det var här då, rena metoo-andan från självpåtagna kvasi-puritaner. Är man inte helt autistisk utan har lite känsla för folk är det väl rätt uppenbart att båda två är halvalkade och inte skarpaste knivarna i lådan, men å andra sidan heller inte onda eller dåliga människor. En rejäl spritfest i glesbygden med dylikt folk innehåller i regel diverse korkade ogenomtänkta uttalanden åt allehanda håll, inget att hänga upp sig på, inte folk som väger sina ord på guldvåg här direkt...jävla storstadstöntar och kränkta millenials.
Senast redigerad av svensvenglenn 2021-06-07 kl. 01:48.
2021-06-07, 02:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svensvenglenn
Jösses va mycket whiteknightande och moraliserande det var här då, rena metoo-andan från självpåtagna kvasi-puritaner. Är man inte helt autistisk utan har lite känsla för folk är det väl rätt uppenbart att båda två är halvalkade och inte skarpaste knivarna i lådan, men å andra sidan heller inte onda eller dåliga människor. En rejäl spritfest i glesbygden med dylikt folk innehåller i regel diverse korkade ogenomtänkta uttalanden åt allehanda håll, inget att hänga upp sig på, inte folk som väger sina ord på guldvåg här direkt...jävla storstadstöntar och kränkta millenials.
Nja... Men ibland är det tacksamt att kroka fast i fungerande stereotyper när man vill röra upp en lynchmobb.
2021-06-07, 09:14
Medlem
Avsiktarens avatar
Tråkigt att han har lagts ned på grund av mobbning även om han reagerar lite speciellt när han blir riktigt full fördömer jag honom inte. Övriga roliga youtubers tycks också ha tråkat ur. Det finns åtminstone Freppakungen men hans supande är lite tråkigt jag vill se riktigt runtranglande.
2021-06-07, 11:38
Medlem
svensvenglenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Nja... Men ibland är det tacksamt att kroka fast i fungerande stereotyper när man vill röra upp en lynchmobb.

Vadå nej, JO det är precis som jag sa. Vill man lynchmobba på vaga grunder kan man ansluta sig till vänsterns #metoo, näthatsgranskaren och liknande rörelser som likt ni är experter på att göra en höna av en fjäder, och hänger ut män, "rasister" och annat folk på ytterst vaga grunder. Vilket jävla kärringbeteende, osar östrogen i tråden.
2021-06-07, 12:07
Avslutad
Citat:
Vadå nej, JO det är precis som jag sa. Vill man lynchmobba på vaga grunder kan man ansluta sig till vänsterns #metoo, näthatsgranskaren och liknande rörelser som likt ni är experter på att göra en höna av en fjäder, och hänger ut män, "rasister" och annat folk på ytterst vaga grunder. Vilket jävla kärringbeteende, osar östrogen i tråden.
Jajaja, tramsa du loss med dina kärringar hit och östrogen dit. Jag tror inte särskilt många bryr sig, vi är inte i I & I nu. Här får du nog inte många ryggdunkar.

Gå och lyft lite vikter nu så att du blir en riktig jävla alfa-chad.
2021-06-07, 14:29
Medlem
svensvenglenns avatar
Citat:
Jajaja, tramsa du loss med dina kärringar hit och östrogen dit. Jag tror inte särskilt många bryr sig, vi är inte i I & I nu. Här får du nog inte många ryggdunkar.

Gå och lyft lite vikter nu så att du blir en riktig jävla alfa-chad.

visst jag låter er kärringar fortsätta med er syjunta, där ni spenderar åtskilliga timmar ar ert liv åt att racka ner på youtube "D-kändisar".
Vad är mer patetiskt än svidde som sitter o gör bort sig på fyllan på YT? Att slaviskt titta på det och sedan ägna mängder av tid och energi åt att snacka skit om det
2021-06-07, 14:34
Avslutad
Citat:
visst jag låter er kärringar fortsätta med er syjunta, där ni spenderar åtskilliga timmar ar ert liv åt att racka ner på youtube "D-kändisar".
Vad är mer patetiskt än svidde som sitter o gör bort sig på fyllan på YT? Att slaviskt titta på det och sedan ägna mängder av tid och energi åt att snacka skit om det
Det är faktiskt ganska kul att trolla och mobba fåntrattar. Har du hört talas om Magmys-Micke? Kolla upp honom på Youtube. Att driva med den här sortens figurer är både roligt och givande.

Och om det gör mig till en kvinna så må det vara hänt.
2021-06-07, 15:28
Avslutad
Citat:
Det är faktiskt ganska kul att trolla och mobba fåntrattar. Har du hört talas om Magmys-Micke? Kolla upp honom på Youtube. Att driva med den här sortens figurer är både roligt och givande.

Och om det gör mig till en kvinna så må det vara hänt.

😁😁😁
Ingen idé, tuffingen fattar inte grejen.
2021-06-07, 16:09
Medlem
GonerStoners avatar
Har han tagit bort kanalen?
2021-06-08, 08:48
Moderator
Humbugs avatar
Då kanalen numera är raderad kvalificerar sig tråden inte längre enligt riktlinjerna för denna avdelning. Jag hänger därmed på låset.
/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in