2021-06-04, 00:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Vem tror du skulle vinna?

Jag tror Svidde men bara om han är full och skriker på Cp-Micke.
Svidde skulle vinna sju dagar i veckan, full som nykter. Micke är helt ofarlig för pojkar som genomgått puberteten. Det är unga flickor och barn som Micke är farlig för. Ingen annan. Hagfösch-gnomen skulle brottat omkull barfotaklafsaren utan att ens behöva anstränga sig. Sedan skulle Micke gnällt och polisanmält.

Angående Svidde och Freppakungen så hade det varit ett kort möte i Youtubetrappan. Freppakungen är på gång uppåt med tanke på hur mycket röv han slickar på existerande Youtubers och hänger i deras lives och skickar grejer till dem. Svidde är på väg ner efter att ha gjort sig ovän med dårfinksbataljonens head honcho Hoffa. Nu börjar resten av gänget inse att Svidde är på väg ner i källaren igen och att det kanske är bäst att inte svara när han hör av sig, så att man inte själv hamnar i onåd hos Hoffa. Svidde kommer att leva en tynande tillvaro tills han helt upphör med att ladda upp. Han kommer troligen att supa ihjäl sig. Redan om tiotalet år kommer kroppen att börja protestera. Och då är han inte ens femtio. Svidde har nog sina bästa år bakom sig.
2021-06-04, 01:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Han kommer troligen att supa ihjäl sig. Redan om tiotalet år kommer kroppen att börja protestera. Och då är han inte ens femtio. Svidde har nog sina bästa år bakom sig.

Så tragiskt ändå.
2021-06-04, 01:35
Medlem
Citat:
Svidde skulle vinna sju dagar i veckan, full som nykter. Micke är helt ofarlig för pojkar som genomgått puberteten. Det är unga flickor och barn som Micke är farlig för. Ingen annan. Hagfösch-gnomen skulle brottat omkull barfotaklafsaren utan att ens behöva anstränga sig. Sedan skulle Micke gnällt och polisanmält.

Angående Svidde och Freppakungen så hade det varit ett kort möte i Youtubetrappan. Freppakungen är på gång uppåt med tanke på hur mycket röv han slickar på existerande Youtubers och hänger i deras lives och skickar grejer till dem. Svidde är på väg ner efter att ha gjort sig ovän med dårfinksbataljonens head honcho Hoffa. Nu börjar resten av gänget inse att Svidde är på väg ner i källaren igen och att det kanske är bäst att inte svara när han hör av sig, så att man inte själv hamnar i onåd hos Hoffa. Svidde kommer att leva en tynande tillvaro tills han helt upphör med att ladda upp. Han kommer troligen att supa ihjäl sig. Redan om tiotalet år kommer kroppen att börja protestera. Och då är han inte ens femtio. Svidde har nog sina bästa år bakom sig.

Mycket av det du skriver håller jag med om. Men att han skulle supa ihjäl sig inom 10 år tror jag är en väldigt låg oddsare. Vet många som supit hårt i 30 år utan att trilla av pinn. Men visst, alla kroppar är olika. Men jag satsar mina pengar på att han kan hålla på så här 20-30 år till
2021-06-04, 01:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av finnsingenamn
Mycket av det du skriver håller jag med om. Men att han skulle supa ihjäl sig inom 10 år tror jag är en väldigt låg oddsare. Vet många som supit hårt i 30 år utan att trilla av pinn. Men visst, alla kroppar är olika. Men jag satsar mina pengar på att han kan hålla på så här 20-30 år till
Nej, han kommer inte att supa ihjäl sig inom tio år. Däremot kommer han att märka inom tio år att kroppen tagit stryk. Dåliga levervärden, (om möjligt) sämre kognitiv förmåga med sluddrigt tal (som sagt, om möjligt ), glömska, svårt att få ihop hela meningar osv. Men han kommer säkert att hänga med 25-30 år till, i ett alltmer försupet skick.

Undrar hur länge äktenskapet med Pia håller?
2021-06-04, 01:41
Medlem
Citat:

Lågoddsare = Goda chanser / stor sannolikhet
2021-06-04, 10:32
Medlem
Citat:
Nej, han kommer inte att supa ihjäl sig inom tio år. Däremot kommer han att märka inom tio år att kroppen tagit stryk. Dåliga levervärden, (om möjligt) sämre kognitiv förmåga med sluddrigt tal (som sagt, om möjligt ), glömska, svårt att få ihop hela meningar osv. Men han kommer säkert att hänga med 25-30 år till, i ett alltmer försupet skick.

Undrar hur länge äktenskapet med Pia håller?

Nu överdriver du lite väl mycket. Finns inget som tyder på att han är stupfull på daglig basis, utan snarare rör det sig om en eventuell s.k. helgalkoholist. Det är inte dessa som dör av skrumplever, precis som det inte är feströkare som får lungcancer. Man måste ligga i ordentligt för att hamna där.
2021-06-04, 13:24
Medlem
Citat:

Jag är kluven, jag vet inte om jag ska skratta eller tycka synd om Svidde, han slår mig inte som en genuint vidrig människa som tex Rask.

Jag tror dock du har rätt i att det är downhill härifrån, och det är nog inga trevliga festliga fyllor som kommer framöver, det blir drängfylla, balanssvårigheter och bråk med grannen, mkt skrik också.
2021-06-04, 16:59
Medlem
Assmachines avatar
Svidde verkar ha bytt namn på sin youtube idag till Swed Swed
2021-06-04, 19:20
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assmachine
Svidde verkar ha bytt namn på sin youtube idag till Swed Swed
Kan det vara en täckmantel?
2021-06-04, 19:38
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Kan det vara en täckmantel?

Täckmantel för vaddå?
Själv tror jag att han nu kommer att vända Sverige ryggen och satsa på den engelskspråkiga marknaden, sponsringen till hans alkoholmissbruk kommer snart här att komplementeras med Paypal och Patreon..

Han och Håkan Bergmark kommer att gå till historien som de stackare som söp ihjäl sig med hjälp av allmosor de fått genom Youtube ....
2021-06-04, 20:22
Medlem
Ingen live idag, kollade vid 18.00, 19.00 och nu vid 20.00, nada. Vi får hoppas på lördan!
2021-06-04, 20:53
Avslutad
Citat:

Du ska nog inte hålla på med odds.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in