2021-06-07, 19:34
Medlem
'Explosive' Evidence Coming Out of Georgia: 17,400 'Missing' Ballots Would Have Put Trump on Top

https://rumble.com/vi6qzr-explosive-evidence-coming-out-of-georgia-17400-missing-ballots-would-have-p.html

Inte undra på att dom skaffade sig brottmålsadvokater

Det kommer bli en intressant period dom närmsta veckorna. Mycket kommer hända på kort tid. Spännande.
2021-06-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
'Explosive' Evidence Coming Out of Georgia: 17,400 'Missing' Ballots Would Have Put Trump on Top

https://rumble.com/vi6qzr-explosive-evidence-coming-out-of-georgia-17400-missing-ballots-would-have-p.html

Det kommer bli en intressant period dom närmsta veckorna. Mycket kommer hända på kort tid. Spännande.

Ja det vore på tiden, det har varit rätt tråkigt och trist i över ett halvår nu. Så nu händer det något alltså. Kul!
2021-06-07, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Svar: Inte du i alla fall!
Svar:Nej, men uppenbarligen har du det!
Bara ett par i lägg bakåt här citerar jag en av alla gånger jag/vi rättat dig här inne. Du får jättegärna leta rätt på någon gång du rättat ett uppenbart fel i en källa jag presenterat och där jag missförstått innebörden för att sen be dig om hjälp - lycka till!
Senast redigerad av aloc 2021-06-07 kl. 20:18.
2021-06-07, 20:13
Medlem
Citat:

Vinkelhak! Kul att du är tillbaka! I november påstod du att Trump valde att inte ta tag i valfusket han ylade om 2016 (av Ted Cruz och Hillary) och 2018 av demokraterna för att de skulle gå i fällan att det här är en del i en stor plan han har planlagt! När slår den här fällan igen tänker du? Ted Cruz går ju runt fri som en fågel!!

Citat:
Men det är nu har dom bevisen och vittnena. Då var det nog svårare. Nu har dom gått i fällan. Jag tror detta var planerat innan. Det här är mycket större än 2016 och 2018.
2021-06-07, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Vinkelhak! Kul att du är tillbaka! I november påstod du att Trump valde att inte ta tag i valfusket han ylade om 2016 (av Ted Cruz och Hillary) och 2018 av demokraterna för att de skulle gå i fällan att det här är en del i en stor plan han har planlagt! När slår den här fällan igen tänker du? Ted Cruz går ju runt fri som en fågel!!
Förstår inte vad du yrar om nu, men förstår att du börjar bli riktigt frustrerad nu när det börjar brännas. Sanningen brukar ha den effekten på folk som gärna vältrar sig i träsket av lögner.

Hur som, det jag syftade på var något helt annat än det du inbillar dig. DET kommer nu. Bevisen och vittnena finns där klara. Pusselbitarna börjar falla på plats. Snaran dras åt. Träsket kommer yla mer och mer och högre och högre ju mer det torkas ut. Anklagelserna och personangreppen kommer explodera. Så funkar träsket det känner sig hotat. Men du kommer förmodligen inte förstå ändå förrän det är försent. Sorry, men jag lägger inte ner någon energi på dravel och sidospår.
2021-06-07, 20:31
Medlem
Citat:

Videon du länkar till postad av Steve Bannon, jahaja...

När den här storyn också har imploderat kommer vi att hänga efter dig i tråden med länkar till denna post, ytterligare en bom du inte vill kännas vid.
2021-06-07, 21:10
Medlem
0rganets avatar
Citat:

Wow!

Kul att de hittat 382,600 röster sedan mars i Georgia! och det påverkade inte resultatet men dessa sista 17.400 kommer nog göra det!!

Mars och GWP: https://www.thegatewaypundit.com/2021/03/four-months-2020-election-georgia-400000-absentee-ballots-missing-legally-required-chain-custody-doc umentation-yet-biden-given-state-12000-votes/?utm_source=Twitter&utm_medium=PostTopSharingButto ns&utm_campaign=websitesharingbuttons
Citat:
Four Months After the 2020 Election in Georgia, Over 400,000 Absentee Ballots are Missing
Senast redigerad av 0rganet 2021-06-07 kl. 21:34.
2021-06-07, 21:11
Medlem
Citat:
Förstår inte vad du yrar om nu, men förstår att du börjar bli riktigt frustrerad nu när det börjar brännas. Sanningen brukar ha den effekten på folk som gärna vältrar sig i träsket av lögner.

Hur som, det jag syftade på var något helt annat än det du inbillar dig. DET kommer nu. Bevisen och vittnena finns där klara. Pusselbitarna börjar falla på plats. Snaran dras åt. Träsket kommer yla mer och mer och högre och högre ju mer det torkas ut. Anklagelserna och personangreppen kommer explodera. Så funkar träsket det känner sig hotat. Men du kommer förmodligen inte förstå ändå förrän det är försent. Sorry, men jag lägger inte ner någon energi på dravel och sidospår.
Det är otroligt hur dåliga ni protrumpers är på att läsa era egna citat! Men jag hjälper till nemas problems vännen!

Jag citerade ju dig, men du kanske inte förstod det. Om du trycker på citatet ser du citatet i sin kontext, alltså vad du svarade på. Men ingen fara, jag ställer upp åt dig:

Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Det har ju redan skett tre gånger enligt honom, Ted Cruz 2016, Hillary 2016 och demokraterna 2018, ska de komma undan?
Och då svarar du - min fetmarkering:
Citat:
Men det är nu har dom bevisen och vittnena. Då var det nog svårare. Nu har dom gått i fällan. Jag tror detta var planerat innan. Det här är mycket större än 2016 och 2018.

Så Jo, du skrev att Trump planerat det här, att valfuskarna nu gått i fällan. Jag fick känslan av att du trodde fällan skulle slås igen kanske innan Biden varit president ett halvår men du kanske fortfarande tänker att vi är "enligt plan" alltså? När kan vi förvänta oss att vslfuskarna Ted Cruz är i fängelse, enligt dig? Ge mig ett datum så kan vi kolla då hur den förutsägelsen gick om det nu börjar brännas till!

Älskar förresten att du kallar din egen teori för dravel, minns att allt jag gjorde i posten var att påminna dig om vad du sagt tidigare haha
Senast redigerad av aloc 2021-06-07 kl. 21:16.
2021-06-07, 21:18
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
"Sant Demokrater valfuskar mindre än bananrepublikaner har vi lärt oss med tidigare valfusk undersökningar.
Så det är ett sant påstående du gör, dock inte speciellt om valfusk som ändrar presidentvalets utgång."

Det var Organet som kallade demokraterna för sekten

"ni står precis lika nakna idag och området systematiskt valfusk."

Jag är inte "ni" vik hädan lögnhals

Oj vad kul att du läser mina inlägg och berörs! Men sekten är ni som gillar kejsarens nya kläder fast hen är naken.

Men det är fascinerande hur incels i sverige verkligen vill försöka projicera att valfusk skett i USA med att hitta på (Nixter: enligt källor) eller länka till uppenbara skit-källor.

2021-06-07, 21:29
Avslutad
Citat:

Haha det har ni sagt sen november förra året Men spännande att det kommer hända mycket snart...är det bibliska proportioner som gäller på dessa kommande händelser också? Är det fredagar som gäller fortfarande?
2021-06-07, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Oj vad kul att du läser mina inlägg och berörs! Men sekten är ni som gillar kejsarens nya kläder fast hen är naken.

Men det är fascinerande hur incels i sverige verkligen vill försöka projicera att valfusk skett i USA med att hitta på (Nixter: enligt källor) eller länka till uppenbara skit-källor.

Dina ord som följer....

Citat:
Tja tråden handlar om sekten och deras röstfusk..

EDIT: OBS! inga ryssar in denna tråd!
2021-06-07, 21:49
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Dina ord som följer....

Citat:
Tja tråden handlar om sekten och deras röstfusk..

EDIT: OBS! inga ryssar in denna tråd!

Och vilka postar att de hittat valfusk men inte kan prestera när det kommer till kritan men försöker få det till röstfusk om och om igen?

För att just fuska med valresultatet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in