Citat:
Ursprungligen postat av
vinkelhak
Förstår inte vad du yrar om nu, men förstår att du börjar bli riktigt frustrerad nu när det börjar brännas. Sanningen brukar ha den effekten på folk som gärna vältrar sig i träsket av lögner.
Hur som, det jag syftade på var något helt annat än det du inbillar dig. DET kommer nu. Bevisen och vittnena finns där klara. Pusselbitarna börjar falla på plats. Snaran dras åt. Träsket kommer yla mer och mer och högre och högre ju mer det torkas ut. Anklagelserna och personangreppen kommer explodera. Så funkar träsket det känner sig hotat. Men du kommer förmodligen inte förstå ändå förrän det är försent. Sorry, men jag lägger inte ner någon energi på dravel och sidospår.
Det är otroligt hur dåliga ni protrumpers är på att läsa era egna citat! Men jag hjälper till nemas problems vännen!
Jag citerade ju dig, men du kanske inte förstod det. Om du trycker på citatet ser du citatet i sin kontext, alltså vad du svarade på. Men ingen fara, jag ställer upp åt dig:
Citat:
Ursprungligen postat av
aloc
Det har ju redan skett tre gånger enligt honom, Ted Cruz 2016, Hillary 2016 och demokraterna 2018, ska de komma undan?
Och då svarar du - min fetmarkering:
Citat:
Ursprungligen postat av
vinkelhak
Men det är nu har dom bevisen och vittnena. Då var det nog svårare. Nu har dom gått i fällan. Jag tror detta var planerat innan. Det här är mycket större än 2016 och 2018.
Så Jo, du skrev att Trump planerat det här, att valfuskarna nu gått i fällan. Jag fick känslan av att du trodde fällan skulle slås igen kanske innan Biden varit president ett halvår men du kanske fortfarande tänker att vi är "enligt plan" alltså? När kan vi förvänta oss att vslfuskarna Ted Cruz är i fängelse, enligt dig? Ge mig ett datum så kan vi kolla då hur den förutsägelsen gick om det nu börjar brännas till!
Älskar förresten att du kallar din egen teori för dravel, minns att allt jag gjorde i posten var att påminna dig om vad du sagt tidigare haha