Citat:
Ursprungligen postat av
Niffy
Vennepar? Hvis han er eks-svoger har han vært gift med TH's søster, og barna er da søskenbarn. Fettere. Kusiner.
Litt spesielt å kalle det for å "legge føringer for vennskap". Jeg vil tro at alle foreldre ønsker at deres barn og deres søskens barn skal ha et godt forhold, det er jo faktisk snakk om nær familie.
Det er helt vanlig at søsken med familie/barn ferierer sammen.
Sånn ellers så er svært lite delt om "eks-svogeren" i media, og i hvert fall ingenting som tilsier noe tilnærmet det du påstår, men det er jo åpenbart at du kjenner til familien utover det som kommer frem i media.
Det er for så vidt ingenting som hindrer deg i å hevde deg bekjent av familien og at du deler informasjon basert på dette, men det gjør du foreløpig altså ikke, bortsett fra at du antyder det indirekte via måten du uttaler deg på.
Så foreløpig fremstår dine utfall mest som avledning, med mindre du vil erkjenne at du har personlig kjennskap.
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Her er det ikke bare snakk om å legge føringer for at barna skal leke sammen.
Hvis du ikke ser problemet, så er du antakeligvis like grenseløs.
Jeg tar meg friheten til å spekulere her på FB. Jeg ser ikke bortfra at eks-svogeren har planlagt dette lenge. Han vet vel om alle de digitale sporene i S4, de som hentyder at AEH ønsket skilsmisse. Noen har anstrengt seg for å overtale AEH til å søke advokathjelp ang ektepakten og videre hjelp til skilsmisse. Politiet har funnet et dokumentet datert 2002 i S4 om dette, og jeg kan lett tenke meg at eks-svogeren er avsenderen.
Jeg tror han har les THs dagbøker, og slik fikk han vite at det var våpen involvert i trusselen (mot sitt selvmedlidende ego) i 1994. Til politiet har eks-svogeren sagt at TH har fortalt om våpenet selv. Eks-svogeren vet at det bare blir ord mot ord, og siden "liksom-beviset" er nedskrevet i THs dagbok, så tenker han vel at saken er biff.
Og så kommer dagen når AEH er sporløst forsvunnet, og da er tiden inne for å late som at han var den eneste som noen gang brydde seg om AEH. Det er en svært viktig del av planen å fremstå empatisk, og de verste er flink til det.
Tenk hvis hendelsen på Gjøvik i 1970, egentlig dreier seg om eks-svogeren?
Har det mon tro dukket opp vitner som vi ikke kjenner til i media?