2021-06-06, 20:37
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Ni tomtar är medvetna om att han inte är president längre, varför hålla på att älta gårdagens nyheter?

Tråden handlar om Trump´s mentala hälsa men du tycker inte det faktum att han dyker upp på sitt första större evenemang på ett halvår med brallorna bak och fram är något som är värt att diskutera?
Citera
2021-06-06, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Tråden handlar om Trump´s mentala hälsa men du tycker inte det faktum att han dyker upp på sitt första större evenemang på ett halvår med brallorna bak och fram är något som är värt att diskutera?
Nej, ni har ett psykotiskt hat mot honom, snacka om patetiskt, det borde vara mer intressant att diskutera Bidens demens men det kommer ni inte att göra
Citera
2021-06-06, 20:41
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Nej, ni har ett psykotiskt hat mot honom, snacka om patetiskt, det borde vara mer intressant att diskutera Bidens demens men det kommer ni inte att göra

När och om Biden dyker upp med brallorna bak och fram i offentliga sammanhang så kan du räkna med att det kommer att diskuteras, och då i tråden som är avsedd för det.
Citera
2021-06-06, 20:45
Medlem
Citat:
När och om Biden dyker upp med brallorna bak och fram i offentliga sammanhang så kan du räkna med att det kommer att diskuteras, och då i tråden som är avsedd för det.
Inte av dig eftersom du är en röding, demokraterna får aldrig kritiseras. Jaha han dök upp med byxorna bakofram så vadå`?
Citera
2021-06-06, 21:42
Medlem
Citat:
Inte av dig eftersom du är en röding, demokraterna får aldrig kritiseras. Jaha han dök upp med byxorna bakofram så vadå`?

Du är väl inte seriös?

Karln konspirerar för att bli president (igen) för världens mäktigaste land och är så sinneslö att han kliver upp på scen inför miljoner tv-tittare, och ingen i hans entourage vågar ens säga "uhhhmmm chefen, bara så att du vet, dina byxor sitter lite.. uhhmm.. hmm.. fel... sir.."

Han är en sektledare. Han kan gått få fortsätta lura sina följare men kan han snälla hålla sig utanför storpolitiken?
Citera
2021-06-06, 21:51
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ni tomtar är medvetna om att han inte är president längre, varför hålla på att älta gårdagens nyheter?
Från klippet: "MR President..."
Är GOP medvetna om att tRump inte är president längre?
Är tRump medveten om det, t ex när han hallucinerar om att bli "reinstated" i augusti?

tRumpkulten kommer nog fortfarande försvara Den Store Ledaren när han har börjat pissa på sig på scenen.
Citera
2021-06-06, 21:54
Avslutad
Citat:

Älskar din och dina gelikars definition av faktum. Det är väl era så berömda "alternativa fakta" ni gillar att köra med.

Orkar egentligen inte bry mig om TDS:ares obsessioner, men om du googlar ser du snabbt att detta - givetvis - är falskt. Han hade inte på sig brallorna bak och fram. Snopes.com förklarar det, tex.

Kom igen mannen, erkänn att du inte ens tror på detta själv.
Citera
2021-06-06, 21:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd

Han kommer alltid vara Mr. President, tönt. Det är kutymen. Gäller även för Bill, George och Obongo.

Sen förstår jag att du och andra förlorar en hel del sömn över att han kan komma att ta tillbaka presidentposten vid nästa val.
Citera
2021-06-06, 22:13
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Han kommer alltid vara Mr. President, tönt. Det är kutymen. Gäller även för Bill, George och Obongo.

Sen förstår jag att du och andra förlorar en hel del sömn över att han kan komma att ta tillbaka presidentposten vid nästa val.
Moron, det är ändå en högst berättigad fråga i detta fall, med tanke på tRumps fantasier om att han ska återinsättas i Augusti. Bara HAN håller ju på så, uppenbarligen utan att någon enda på hans egen sida säger något. Btw, har du själv brallorna bak och fram?
Citera
2021-06-06, 22:22
Avslutad
Citat:
Moron, det är ändå en högst berättigad fråga i detta fall

Förstod du inte vad jag skrev, eller? Då tar vi det igen:
• All U.S. presidents retain their title for life, so all former presidents are referred to as Mr. President or President [last name].
https://www.huffpost.com/entry/forms-of-address-how-to-a_b_2390778

Eller vill du bara fjanta i den här tråden? Larva dig med "moron" och "tRump" eller "höhö, han har ju byxorna bak och fram!", trots att det är uppenbart för en sjuåring att så inte är fallet? Du verkar ärligt talat gravt omogen.

Nivån på TDS-are är verkligen löjligt låg; ni försöker inte ens komma med fakta och argument längre.
Citera
2021-06-06, 23:03
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Förstod du inte vad jag skrev, eller? Då tar vi det igen:
• All U.S. presidents retain their title for life, so all former presidents are referred to as Mr. President or President [last name].
https://www.huffpost.com/entry/forms-of-address-how-to-a_b_2390778

Eller vill du bara fjanta i den här tråden? Larva dig med "moron" och "tRump" eller "höhö, han har ju byxorna bak och fram!", trots att det är uppenbart för en sjuåring att så inte är fallet? Du verkar ärligt talat gravt omogen.

Nivån på TDS-are är verkligen löjligt låg; ni försöker inte ens komma med fakta och argument längre.
Förstår DU inte vad du läser? Nämn EN ENDA annan f d president som ett halvår efter valet han förlorade fantiserat om att bli återinsatt! Att kalla en sådan förvirrad person för "Mr President" hjälper nog iaf inte honom att få bukt med sina psykproblem, och gör det nog faktiskt t o m värre.

I ö kunde jag inte bry mig mindre om vad du tycker om mig. Stick o brinn.
Citera
2021-06-06, 23:19
Avslutad
Citat:
Förstår DU inte vad du läser? Nämn EN ENDA annan f d president som ett halvår efter valet han förlorade fantiserat om att bli återinsatt!

Du är synnerligen genomskinlig. Du vet om att du förlorat denna debatt, men stretar på ändå, som en halvdöd fluga som ligger och sprattlar i toaletten och inte vet om att den snart kommer spolas ner. Så här skrev du:

Citat:
Är GOP medvetna om att tRump inte är president längre?

Nu försöker du flytta målposterna för att undvika att bli komplett bortgjord. Men det du i dessa två meningar säger är att Trump och Republikanerna agerar anmärkningsvärt då de titulerar honom "Mr. President".

Men som jag visade för dig är det kutym. Även Clinton, Bush och Obama tilltalas på det sättet. Ok?

Du hade alltså fel.

Ditt dillande om att Trump "fantiserar om att bli återinsatt" ignorerade jag och ignorerar fortfarande. Det har inte med min korrigering av din felaktighet att göra. Jag bitchslappade dig för ett misstag: bara acceptera, och inte försöka dribbla bort genom att länka uppmärksamheten på något annat.

Teddy Roosevelt sökte för övrigt en tredje term. Men igen, det hör inte hit.

Citat:
I ö kunde jag inte bry mig mindre om vad du tycker om mig. Stick o brinn.

Du är pinsamt omogen. Ingen här tycker du är kul med dina ständiga höhö-Drumpf-Trumpen-tRump-skämt. Du är bara genant. Varför är allt detta bara komedi för dig? Kan du inte försöka debattera seriöst, som vuxna gör? Du har inte på något sätt bevisat att du är i tråden för att prata politik snarare än att öva dig för den lokala buskisteatern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in