2021-06-06, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Jag är inte någon gubbe, hade jag varit en gubbe hade jag fått mina vaccindoser och dragit utomlands. Pallar inte allt krångel och pröjsa extra för pcr-test när man ändå inte riktigt vet vad som väntar en utomlands.

Du kanske är en oemotståndlig sexbomb eller så handlar det mest om vilken kommun man bor i. Vore spännande att höra vart du knullar runt.

Jag är jävligt sugen på att ta en biltur och testa nya salonger men jag skulle inte palla med en till besvikelse.

Sant är kanske att det beror på var man bor.
Jag bor i Stockholm
Accepterar inget annat än FS.
Har inte gått tomhänt på ganska länge nu, och då berodde det på priset.
Borde kanske betyda att jag får vad jag vill i betydligt mer än 90 % av fallen.
Det har nog inget att göra med om man är ful eller gammal.
Går att beskriva mig som gubbe om man vill och inte är jag vacker.
Ren och någorlunda respektfull hjälper säkert.
Citera
2021-06-06, 06:22
Medlem
Någon som har haft lyckan med sig i Uddevalla nu i pandemin..?

Aldrig slagit till faktiskt på en olje massage.. ever. Så hade varit gött även utan FS men man lever ju bara en gång.
Citera
2021-06-06, 07:35
Medlem
B-types avatar
Citat:
Jag är inte någon gubbe, hade jag varit en gubbe hade jag fått mina vaccindoser och dragit utomlands. Pallar inte allt krångel och pröjsa extra för pcr-test när man ändå inte riktigt vet vad som väntar en utomlands.

Du kanske är en oemotståndlig sexbomb eller så handlar det mest om vilken kommun man bor i. Vore spännande att höra vart du knullar runt.

Jag är jävligt sugen på att ta en biltur och testa nya salonger men jag skulle inte palla med en till besvikelse.

Jag bor i Stockholm.
Tänkte faktiskt inte på att du kanske bodde i någon by där hororna tror att deras fittor är klädda i bladguld...
Citera
2021-06-06, 08:51
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yemoja
Någon som har haft lyckan med sig i Uddevalla nu i pandemin..?

Aldrig slagit till faktiskt på en olje massage.. ever. Så hade varit gött även utan FS men man lever ju bara en gång.
Uddevalla kanske inte är något eldorado i dessa sammanhang, men prova du de ställen som finns, så tror jag "lyckan" hittar dig. Tittar du i TMG, så kan du räkna ut i vilken ordning du ska prova ställena.
Citera
2021-06-06, 09:34
Medlem
Citat:

Ditt inlägg säger allt om att du vill komma till dukat bord!

Under normala omständigheter reser jag runt i både Sverige och Danmark. Spänningen är att utforska nya salonger och se vad som händer. Ibland har det blivit mycket bra, ibland en besvikelse.
Citera
2021-06-07, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
[/b]

Ditt inlägg säger allt om att du vill komma till dukat bord!

Under normala omständigheter reser jag runt i både Sverige och Danmark. Spänningen är att utforska nya salonger och se vad som händer. Ibland har det blivit mycket bra, ibland en besvikelse.

Jag tror inte att du förstår vad ”komma till dukat bord” betyder!
Citera
2021-06-07, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Jag bor i Stockholm.
Tänkte faktiskt inte på att du kanske bodde i någon by där hororna tror att deras fittor är klädda i bladguld...

Bor inte någon by, men Stockholm är stort. Finns ju t.o.m. jävlar i Södertälje och Täby som säger att de bor i Stockholm.
Citera
2021-06-11, 14:44
Medlem
Hur känner ni inför att få fs med en thaitjej som är gift,sambo eller liknande?
Citera
2021-06-11, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cayman01

Hennes relation är hennes ensak.
Citera
2021-06-11, 18:08
Medlem
Citat:

Jag skulle gissa att de flesta som jobbar på salong är gifta, sambo, har pojkvän eller liknande.
Citera
2021-06-11, 19:35
Medlem
Citat:

Det är väl hennes ensak – vad gäller thaitjejer vet jag inte vad de har haft för familjeförhållanden, men på tyska FKK har jag knullat tjejer som har haft vigselring.

Tjejerna bekymrar sig nog inte om jag är gift/sambo eller inte. Jag vet att det till och med så att en del tjejer tycker att det är bättre med gifta kunder för då tror de att det är mindre risk för smittor (det vill säga att de tror att man inte knullar runt så mycket samt är försiktig) eller att det är mindre risk att de får en kund som kärar ner sig i dem och blir "stalker" (sen finns det de som istället är ute efter "pojkvän" eller "sugardaddy").
Citera
2021-06-11, 21:07
Medlem
Antexs avatar
Citat:

Nu är det här i o f thaimassagetråden. Men jag förstår inte vad du vill med din fråga.

Hur känner du själv när du knullar en svensk tjej som är gift?

Det är inte lika då kulturerna skiljer sig åt.

Inom budhismen är det större skillnad på kropp och själ än inom den lutheranska kristendomen eller islam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in