2021-06-06, 00:48
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Ett sätt att upptäcka om man fått chipp i öronen är att de kan uppstå hudirritation just precis vid det område på huden där chippen sitter under hudytan. Min hypotes är att strålningen från dessa chipp/implant stör kroppens biologi. Samma symptom som man kan få av för mycket frekvent pratande/surfande med en mobiltelefon, det är bara att Googla på "biverkningar mobiltelefonavändning".

Det förklarar en hel del. Har på senare tid upptäckt en viss hudirritation och pyttesmå ärr i båda öronen. Har hört röster på tyska med österrikisk dialekt i vänsterörat och på serbokroatiska i högerörat sedan en tid tillbaka, vilket gett en sorts rundgång och fått mig att ofrivilligt lyssna på P2 och joddla vid sängdags. När jag sedan vaknar märker jag att agenter ändrat ordningen på kryddburkarna ovanför spisen. Mycket obehagligt!
Citera
2021-06-10, 17:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av popraven
Hur är stalkingen organiserad? Jag har endast erfarenhet av en mindre grupp, men jag undrar hur dom kan veta var dom ska vara vid en viss tidpunkt? Det här gäller även platser jag besökt som inte ingår i min rutin. Jag är försiktig, håller min telefon uppdaterad och har inte samma telefon i flera år. Jag har heller inte någon social media som tex. Facebook eller Twitter, så det går inte att spåra mig den vägen.

Det finns folk som vet betydligt mer än mig om detta vill jag först säga men min hypotes är att de använder sig av Pegasus ifrån NSO group.
Citera
2021-06-18, 23:03
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Antar att du är chippad som alla vi andra. Ska tydligen vara så att den här världsomspännande lobbyingen för vegetarisk/vegansk mat är styrd/sponsrad/betald av mörka krafter med vanligtvis trebokstäversförkortningar för att chippningen ger större effekt, går att läsa av och styra på längre avstånd med en sådan kost. Verkar rätt logiskt när man tänker efter.

Pröva så får du se, med din logik. Egen erfarenhet finns det inget som slår.
Citera
2021-06-19, 03:07
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Pröva så får du se, med din logik. Egen erfarenhet finns det inget som slår.

Nej, men jag arbetar så otroligt "deep undercover*" med direktörs grad att jag inte längre kan avsäga mig den styrning och spårning som jag infört i kontrastalkingen utan att tiotusentals människor blir lidande oh utsätts för fysisk fara. En ledtråd: Nord Stream.

* min chef vet inte ens om att hon anställt mig och min kollega som har samma arbetsuppgift fast på Gotska Sandön som är en mycket stor hub i sammanhanget.
Citera
2021-06-20, 23:30
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Nej, men jag arbetar så otroligt "deep undercover*" med direktörs grad att jag inte längre kan avsäga mig den styrning och spårning som jag infört i kontrastalkingen utan att tiotusentals människor blir lidande oh utsätts för fysisk fara. En ledtråd: Nord Stream.

* min chef vet inte ens om att hon anställt mig och min kollega som har samma arbetsuppgift fast på Gotska Sandön som är en mycket stor hub i sammanhanget.

Kan du berätta mer (annars är det lätt att man tolkar ditt inlägg som rent trams)? Du verkar så insatt!? Och Nord Stream!?
Citera
2021-06-25, 18:09
Medlem
Stalkare - De farligaste manipulatörerna som finns.

Gang stalking är en synnerligen elak form av stalking som går ut på att skrämma och lura ett ovetande offer. Stalkarna börjar samtidigt och på samma gång medvetet och ihållande mobba ett utvalt offert vart än han/hon än befinner sig, på arbetsplatsen, i hemmmiljön, eller på stan. Dessa individer anser sig berättigade till att göra som de vill utan att det skall få några konsekvenser. Att ha detta behov av att tvångsmässigt stalka andra människor är att ha en störning vad gäller hjärnan och beteende. Att ha ett starkt behov av absolut kontroll över det noggrant utvalda offret är ett kärndrag hos dessa våldsverkare. Våldsverkarna är dock inte så galna att de inte vet vad de säger och gör utan det handlar alltid om ett planerat våld precis inom lagens gränser.

Mobbarna använder samhällets och allmänhetens brist på kunskap om organiserad stalking till sin fördel. Huvudparten av de som väljs ut och grupp stalkas är konspirationsteoretiker som tror att säkerhetstjänster och hemliga sällskap har mycket mer makt i samhället än de har i verkligheten. De är för att våldsverkarna precis som majoriteten av alla människor inte tror på konspirationer och hånar offrens orimliga föreställningar.
Senast redigerad av Piratpartiet 2021-06-25 kl. 18:12.
Citera
2021-06-25, 18:43
Medlem
ekonomisnigelns avatar
Citat:
Det förklarar en hel del. Har på senare tid upptäckt en viss hudirritation och pyttesmå ärr i båda öronen. Har hört röster på tyska med österrikisk dialekt i vänsterörat och på serbokroatiska i högerörat sedan en tid tillbaka, vilket gett en sorts rundgång och fått mig att ofrivilligt lyssna på P2 och joddla vid sängdags. När jag sedan vaknar märker jag att agenter ändrat ordningen på kryddburkarna ovanför spisen. Mycket obehagligt!

Vissa råkar ut för mer illsinniga stalkers än andra. Att ändra kryddburkar kan vara en form av gaslightning https://en.wikipedia.org/wiki/Gaslighting

Jag fått intrycket att de inte kan göra vadsomhelst mot en människa utan att ge varningar. Kryddburkarna kan vara en varning. Gifter som inte går ut systemet snabbt eller liknande. Var försiktig. Ha en saltburk i en väska som du inte släpper ur sikte så får du hålla dig till det helt enkelt.

Byta lås ska du göra själv. Köp låset från ett ställe som ligger i en annan stad och välj ut en själv från samlingen. Har bytt lås tre gånger nu. Köp larm, säkerhetskamera vadsomhelt. Får de för mycket kontroll över ditt liv så kan vissa få meglomani. Gör det svårt för dem.
Citera
2021-06-25, 18:48
Medlem
ekonomisnigelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Arma krake. Nästa steg blir att klistra upp dessa dokument överallt på stan i tron att de ses som nåt annat än galet pladder. Man ser ju såna tilltag då och då.

Ta det till gatorna har jag själv tänkt. De har ju ramat in oss ganska bra vid våra datorer. Vad kostar graffiti nowadays?..
Senast redigerad av ekonomisnigeln 2021-06-25 kl. 18:51.
Citera
2021-07-08, 09:56
Medlem
Citat:
Ett sätt att upptäcka om man fått chipp i öronen är att de kan uppstå hudirritation just precis vid det område på huden där chippen sitter under hudytan. Min hypotes är att strålningen från dessa chipp/implant stör kroppens biologi. Samma symptom som man kan få av för mycket frekvent pratande/surfande med en mobiltelefon, det är bara att Googla på "biverkningar mobiltelefonavändning".

Om man nu tillhör dem som fått hjärninplantat som gör att man hör röster från s_po så kan kartlägga deras arbetspass, lika väl som de kartlägger oss.
Ett sätt att lista ut när sä_p s underhuggare går till och från arbetet är att lyssna sig till när rösterna byter ut sig, då vet man när de börjar ett nytt arbetspass eller slutar ett pass. Vissa av rösterna kan vara syntetiska, dvs framställda med någon typ av dator, vilka ej byts ut . Dagpasset verkar börja kl 7.00. vissa av de går på kväll kl 19.00. Dom har skift dygnet runt. Ett av kontoren är på polisstationen i U_eå.
Citera
2021-07-12, 00:16
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Om man nu tillhör dem som fått hjärninplantat som gör att man hör röster från s_po så kan kartlägga deras arbetspass, lika väl som de kartlägger oss.
Ett sätt att lista ut när sä_p s underhuggare går till och från arbetet är att lyssna sig till när rösterna byter ut sig, då vet man när de börjar ett nytt arbetspass eller slutar ett pass. Vissa av rösterna kan vara syntetiska, dvs framställda med någon typ av dator, vilka ej byts ut . Dagpasset verkar börja kl 7.00. vissa av de går på kväll kl 19.00. Dom har skift dygnet runt. Ett av kontoren är på polisstationen i U_eå.

Det är sannolikt AI som sköter allt, möjligen kan människor lägga till några ord, fraser eller meningar. Vidare är det sannolikt främst "militären"/"Försvarsmakten" (läs organiserad kriminalitet) som är de huvudansvariga vad gäller det praktiska genomförandet, ev. tillsammans med krigsindustrin (stora internationella krigsföretag).
Citera
2021-07-12, 01:37
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Det är sannolikt AI som sköter allt, möjligen kan människor lägga till några ord, fraser eller meningar. Vidare är det sannolikt främst "militären"/"Försvarsmakten" (läs organiserad kriminalitet) som är de huvudansvariga vad gäller det praktiska genomförandet, ev. tillsammans med krigsindustrin (stora internationella krigsföretag).

Härligt! Klaspen och statsterrorist har hittat varandra. Nu kan ni spela in fläktar åt varandra.
Citera
2021-07-12, 23:06
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Härligt! Klaspen och statsterrorist har hittat varandra. Nu kan ni spela in fläktar åt varandra.

Vi kan fånga drönarna från "Försvarsmakten" på kvällshimlen som följer en vart man än går och vi kan analysera vad främmande kroppsprover består av och vi kan fånga de olika frekvenserna och vi kan läsa av hur attackerna mot hjärtat/hjärttakten nattetid avspeglar sig på våra smartklockor. 'Kul' detta med cybertoryr va? Tycker du inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in