2021-05-16, 19:43
Medlem
Hexen666s avatar
Nu är även den eminenta Bret Weinstein ordentligt upprörd över varför man inte har använt Ivermectin

https://www.youtube.com/watch?v=vxTODvTNHlw&t=2483s

Det torde vara ganska uppenbart vid det här laget vad det hela handlar om. Min spåkula ser framför mig en nurnberg 2.0. Och vem i sinna sinnes fulla bruk vill ta vaccinet efter att McDonalds!!!??? gått ihop med Biden administrationen och genomför en absolut genomvidrig abomination till kampanj:

https://www.today.com/food/mcdonald-s-encouraging-customers-get-vaccinated-t218032

Det här mina damer och herrar. Är litmus testet vi alla har väntat på. Som kommer att skilja agnarna från vetet. Choose wisely
Citera
2021-05-16, 23:04
Medlem
vinlands avatar
Bifogar artikel, här ser man nu pusselbitarna och vad som skett bakom kulisserna. Helt hårresande uppgifter och förklarar även varför medierna lagt på locket.

Artikeln: https://www.biznews.com/thought-leaders/2021/05/12/mailbox-ivermectin
Citera
2021-05-17, 09:32
Medlem
vinlands avatar
Dr. Ryan Cole driver ett labb, har gjort över 100.000 covid-tester, är läkare och har behandlat över 350.000 patienter under sin yrkestid. Han har alltså ganska bra erfarenhet i detta ämne.

Sevärd video som Youtube naturligtvis stoppade direkt....
LÄNK: https://seed132.bitchute.com/dtT7ShfT1ztf/hfzL5gUeQvxr.mp4?_=1
Citera
2021-05-17, 12:38
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Ganska segt brev då. Är det sniglpost från yttre rymden? Än har vi inte sett någon sådan domedagsfakta.

Autoimmuna effekter ser man väl först efter 9-12 månader som tidigast. Själv vet jag inte, men jag står ju mig själv närmast så jag har inget emot att det testas på andra före det testas på mig och min familj. Vi fortsätter istället att testa d- och c-vitamin som jag bedömer som en sammantaget lägre risk.

Det kanske är det som menas med att "ta ansvar" vad gäller vaccinering, dvs agera försöksperson? Jag väljer således att avstå från det ansvaret och fokuserar på sådana ansvar som ger bättre avkastning och innebär lägre bedömd risk. Vi tar alla våra egna beslut och utan att vara nedlåtande eller sarkastisk så är jag tacksam att det finns människor som är villiga uppoffringen som denna genterapi kan komma att innebära.

Jag önskar dig och alla andra fortsatt god hälsa!
Citera
2021-05-17, 12:58
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Flera hundratusen har i Sverige vaccinerats (tack gud) och många miljoner till kommer vaccineras, det är INTE för farligt att chansa och igen tacka gud att världen i alla fall förstått det.
Dina sk "vaccin" kommer inte ifrån Gud, de kommer ifrån läkemedelsbolag vars ledare tillber mammon.
Citera
2021-05-17, 13:03
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Flera hundratusen har i Sverige vaccinerats (tack gud) och många miljoner till kommer vaccineras, det är INTE för farligt att chansa och igen tacka gud att världen i alla fall förstått det.

Jag köper att Ivermectin och D-vitamin KAN vara i princip lika bra som ett vaccin MEN det är korkat att ta risker, vaccinet är 100% säkert, jag hade inte satsat mitt liv på något jag inte var säker på fungerar, och det är bara att kolla på världen och se att det faktiskt fungerar. Kolla på Israel.

Så finns ingen anledning att inte utnyttja det bästa från 2 sidor.

För övrigt, vet någon om det går att få tag på Ivermectin, försökt googla men det är så mycket termer och sånt jag inte förstår.
Corona är väldigt ofarligt. Om du tar Ivermectin, tränar, äter hälsosamt och får i dig ordentligt med d vitamin kan inget corona bräcka dig. Vaccinet är hastigt framtaget(tidigare rekordet 5 år). Om 10 år när vi fått vaccin som är säkra och där man vet om de långsiktiga effekterna kan det bli aktuellt att ta ett vaccin för covid. Men det är inte akutellt nu. Jag har mått så bra så de senaste 2 åren aldrig varit sjuk. Sen vill jag ta max 2 sprutor och sen ska det hålla för resten av min livstid.
Citera
2021-05-18, 02:05
Avstängd
Tre delstater i Indien ska använda Ivermectin i stor skala:
Goa, Karnataka och Uttarakhand.
Citera
2021-05-18, 10:48
Medlem
Robocraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Tre delstater i Indien ska använda Ivermectin i stor skala:
Goa, Karnataka och Uttarakhand.

Då får vi ett facit om det hjälper eller inte framöver då med andra ord!
Citera
2021-05-18, 10:59
Medlem
InteRoligts avatar
Citat:
Hur många vaccin vet du om just nu som gör något sånt? Har aldrig under min livstid hört talats om något sånt.

Att folk tror att detta vaccin skulle vara sämre för att det är "hastigt" framtaget är ju bara dumheter.

Hittade denna på 3 sekunder.

https://edition.cnn.com/2020/09/01/health/eua-coronavirus-vaccine-history/index.html

"On April 12, 1955 the government announced the first vaccine to protect kids against polio. Within days, labs had made thousands of lots of the vaccine. Batches made by one company, Cutter Labs, accidentally contained live polio virus and it caused an outbreak.
More than 200,000 children got the polio vaccine, but within days the government had to abandon the program."

""Forty thousand kids got polio. Some had low levels, a couple hundred were left with paralysis, and about 10 died," said Dr. Howard Markel, a pediatrician, distinguished professor, and director of the Center for the History of Medicine at the University of Michigan. The government suspended the vaccination program until it could determine what went wrong."

"From 1955 to 1963, between 10% and 30% of polio vaccines were contaminated with simian virus 40 (SV40)."

"he government launched the program in about seven months and 40 million people got vaccinated against swine flu, according to the CDC. That vaccination campaign was later linked to cases of a neurological disorder called Guillain-Barre syndrome, which can develop after an infection or, rarely, after vaccination with a live vaccine."
Senast redigerad av InteRoligt 2021-05-18 kl. 11:02.
Citera
2021-06-03, 17:48
Avstängd
I Delhi (31 miljoner människor) och Uttar Pradesh (235 miljoner människor) har man fått ned smittan med 98 respektive 96 % på en månad genom utbredd användning av Ivermectin.

I Tamil Nadu (79 miljoner människor), där man förbjöd Ivermectin, ökade spridningen med 49 % under samma period.

Det finns även mycket goda data från Mexico City och Peru.
https://youtu.be/NJSUKDng_Ww?t=488
Citera
2021-06-03, 17:53
Avstängd
I Mexico City gjordes en studie med 77 381 personer och en kontrollgrupp på 156 468 personer och då såg man en effekt på mellan 50 och 76 % även med små doser, 12 mg x 2.

Det som rekommenderas är 18 mg x 7.

Mexiko är dessutom världens fetaste land. Dosen är beroende av personens vikt.
Citera
2021-06-03, 22:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Det baserar Tegnell helt på massvaccinationen.
Så länge han inte börjar tala om flockimmunitet innan någon sådan är teoretisk möjlig så är han helt ok.
Öppnar samhället upp för tidigt så kan ju smittspridningen överstiga R=1 om flockimmunitet inte är uppnådd och för det krävs ~80% immunitet.

Man ska givetvis öppna upp helt så snabbt som möjligt. Personer som blir smittade kan ta Ivermectin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in