Citat:
Ursprungligen postat av
Formann
Du har jo terpet på at AE var utro, så da er det ikke rart om politiet spør barna om det samme.
Utenomekteskapelig sex.
Det er ikke noe nytt ved dine ville tolkninger av mine kommentarer. Og at jeg skulle være ekstremt fiksert på Hagen-ekteparets sexliv, er intet unntak.
Men det er nå engang slik at det også er forskjell på hva politiet spør om i avhør, og hva jeg diskuterer her i tråden, men selv det var ikke poenget.
Poenget med mine svar på innleggen sitert og lenket til nedenfor, var at det ikke finnes grunnlag for å påstå at barna ikke har svart på spørsmål som har blitt stilt dem i avhør, ang familieforhold, konflikter og foreldrenes seksualliv.
Mitt svar hang sammen med dette:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citat:
Både TH og barna har allerede vært i mange avhør. De har forklart seg om familieforhold og konflikter. Barna har til og med fått spørsmål om foreldrenes seksualliv.
Situasjonen er vel heller slik at TH har vært, etter politiets mening, litt for ivrig med å fortelle hva han tenker om saken.
Resultatet av dette har gjort at SH og barnas bistandsadvokat har rådet dem til å nekte flere avhør.
AEHs bistandsadvokat er heller ikke fornøyd med hvordan saken har lekket ut i media. Han mener at hans klient/AEH neppe ville satt pris på, at slike private opplysninger har blitt offentliggjort.
Mye av det som kommer frem er ikke bekreftet, og må derfor bare vurderes som rykter, og det gagner heller ikke etterforskningen. Tvert imot stempler det både offer, pårørende og politiet på en uverdig måte.
Politiet har ikke sterke bevis mot noen som helst i denne saken, og der ligger grunnlaget for hvorfor det er så viktig med en advokat som ivaretar rettsikkerheten vår.
Og videre dette:
Citat:
Det har ikke fremkommet at barna ikke svarte på spørsmål om foreldrenes seksualliv. Derimot har den ene datteren gitt uttrykk for at hun syntes at slike spørsmål var merkelig å stille til barna. Det er jo ikke alle som vet så mye om foreldrenes seksualliv, selv om de fleste etterhvert skjønner at foreldrene har hatt et sådan.
Det er heller ikke der fokuset ligger når man tror at mamma er kidnappet, så jeg forstår godt frustrasjonen.
Hvis politiet møter en slik frustrasjon med arroganse og selvopptatthet, så fortjener de å få passet sitt påskrevet.
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31