2021-05-31, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Alla män vill knulla tonårsbrudar. Inget konstigt med det.
Jämför med hur du sjäv såg ut när du var 19 och hur du ser ut idag så förstår du nog själv "problemet"
Definitivt inte alla män.

Alla svenska män? Jo, svenska män tenderar att vara pedofiler och hebefiler i väldigt hög utsträckning.

Kom däremot inte och påstå att det här är något som stämmer in på alla män. Det är bara skitsnack. Det är kulturellt. Bara svenska män tänder på barn och tonåringar och rättfärdigar det med struntprat som att det skulle vara "biologiskt".

I andra länder så hade du blivit stenad till döds för att ha uttryckt dig på det här viset.
Citera
2021-05-31, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven8899
Hej,
min man är 45 år gammal och jag har sett på vår dator att han går igång på teen-porr. Jag ser att han sneglar på unga tjejer ute på stan och verkar falla för de små, outvecklade tjejerna när det kommer till porren. Förstår att de är fina och påminner honom om sin ungdoms dagar, men vad fan! Vi har en äldre tonårsdotter hemma! Jag är äcklad och känner mig så fruktansvärt sviken. Jag är också 45 så ganska långt ifrån de där tjejerna. Dessutom verkar han ha blivit allt mer ointresserad av att ha sex med mig. Jag har gärna ännu mer sex, tycker dessutom att jag gör det ganska bra. Jag vet inte längre vad jag ska tro. Snälla FB - hjälp mig - vad händer? Vi har varit gifta i snart 20 år, jag trodde att jag kände min man?!

Förkrossad
Du får börja suga av han mer eller nått, seriöst nog enda som kan få han på andra tankar.
Citera
2021-05-31, 23:46
Medlem
Zitilitess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Tråkig situation!
Jag tänker spontant att du kan kliva ur din "comfort zone" och göra något en kväll tillsammans med honom och få honom på fall igen. Överraska med en massage kanske, det finns oljor som sägs skall fungera fint i erotiskasituationer och förför honom både mentalt och fysiskt! Ät honom med blicken, kanske hinta om vad du vill/ska göra med honom, reta upp honom ordentligt och låt inte din fantasi ha några gränser.

Han skall vilja ha dig!

Lol. Allt det där tramset kommer inte få honom att sluta tända på snärta tonåringar. Det är i en mans gener
Citera
2021-05-31, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Definitivt inte alla män.

Alla svenska män? Jo, svenska män tenderar att vara pedofiler och hebefiler i väldigt hög utsträckning.

Kom däremot inte och påstå att det här är något som stämmer in på alla män. Det är bara skitsnack. Det är kulturellt. Bara svenska män tänder på barn och tonåringar och rättfärdigar det med struntprat som att det skulle vara "biologiskt".

I andra länder så hade du blivit stenad till döds för att ha uttryckt dig på det här viset.

Det är fullt normalt för en man att bli attraherad av en ung kvinna i övre tonåren.
Senast redigerad av ClasZtefanYngwezon 2021-05-31 kl. 23:50.
Citera
2021-05-31, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zitilites
Lol. Allt det där tramset kommer inte få honom att sluta tända på snärta tonåringar. Det är i en mans gener
Om ett par tillfredsställer varandra tillräckligt bra i en relation på alla sätt händer inte det som du påstår.
Men du kanske talar av egen erfarenhet? Att du tänder på "snärta tonåringar."
Citera
2021-05-31, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Min erfarenhet är att medan jag åldras så åldras attraktionen också, detta är givetvis individuellt men som 45-åring är det hebefili att tända på så unga tjejer. Man kan tycka att han skall vara gammal nog nu för att tända på kvinnor, men problemet kanske beror på dig?

Vad har du gjort för att behålla din skönhet så länge som möjligt? Kvinnan tappar sin enklare och fortare än män, viktigt att en kvinna får i sig mycket antioxidanter, vitaminer och andra mineraler samtidigt som hon tränar. Allt för att hålla kroppen fast och så "ungt" som det går.

Har du inte ansträngt dig får du helt enkelt finna dig i att han vill knulla er dotters vänner.

Absolut, men om man faktiskt har ansträngt sig och jag känner att jag ändå är hyfsat attraktiv? Ska jag fortfarande finna mig i att han hellre knullar tonårstjejer än mig - som du säger - en kvinna som faktiskt finns här, tillgänglig och vill ha honom? Det känns inte normalt.
Citera
2021-05-31, 23:51
Medlem
LaLocas avatar
Unna honom. Har inget med ert barn att göra skulle jag tro
Citera
2021-05-31, 23:56
Medlem
Finns kanske en enkel förklaring, 20 år med samma partner i sovrummet tar kanske ut sin rätt. Fråga rakt ut om det kanske är dags för lite swinging eller lite mer öppet förhållande??

Att man tar till porr om man tycker det går på rutin är väl ganska normalt.

Vilken porr, så länge den är lagligt är ju en sak för personen som tittar och ingen annan.
Citera
2021-05-31, 23:58
Medlem
Zitilitess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Om ett par tillfredsställer varandra tillräckligt bra i en relation på alla sätt händer inte det som du påstår.
Men du kanske talar av egen erfarenhet? Att du tänder på "snärta tonåringar."

vad söt du är

Som jag sa, det är i en mans gener
Citera
2021-06-01, 00:04
Medlem
Daves avatar
Citat:
Hej,
min man är 45 år gammal och jag har sett på vår dator att han går igång på teen-porr. Jag ser att han sneglar på unga tjejer ute på stan och verkar falla för de små, outvecklade tjejerna när det kommer till porren. Förstår att de är fina och påminner honom om sin ungdoms dagar, men vad fan! Vi har en äldre tonårsdotter hemma! Jag är äcklad och känner mig så fruktansvärt sviken. Jag är också 45 så ganska långt ifrån de där tjejerna. Dessutom verkar han ha blivit allt mer ointresserad av att ha sex med mig. Jag har gärna ännu mer sex, tycker dessutom att jag gör det ganska bra. Jag vet inte längre vad jag ska tro. Snälla FB - hjälp mig - vad händer? Vi har varit gifta i snart 20 år, jag trodde att jag kände min man?!

Förkrossad

Jag förstår inte problemet? Han tycker väl att tajta brudar är mer nice? Förutsätter ju att hon är över 18 år
Citera
2021-06-01, 00:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Han faller för de "små outvecklade flickorna" står det i trådstarten. Självklart så ska hon polisanmäla pedofilen MED DETSAMMA. Inte ta några risker alls. Det är oansvarigt att låta peddot bo kvar i samma hem som deras tonåriga dotter.

Förvånar mig inte alls att svenska män kommer till undsättning och försvarar pedofilen. Alla svenska män är barnknullare. I Sverige så är det etniskt svenska män som står för alla pedofilbrott.
Har du källa på ditt påstående om att "alla svenska män är barnknullare."
Citera
2021-06-01, 00:10
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ja, visst är det så. Jag kan verkligen inte jämföra mig med mitt tonårs jag. Även om jag verkligen heller inte har "tappat det". Betyder det att detta nu är min verklighet? Han kommer för alltid vara kåt på andra yngre tjejer och jag ska acceptera att min attraktionskraft och mitt kärleksliv är slut. Att jag är över vid 45 års ålder och han kommer ägna resten av sitt liv åt att längta efter något annat. Det känns otroligt sorgligt.

Nu målar du allt i svart och vitt. Kommer antagligen att finnas dagar när han känner attraktion till dig också då och då. Du blir bara tvungen att dela hans sexuella fantiserande med några Ryska tonårsblondiner. It happens, men ert förhållande är säkerligen mer än bara sex, så ryck upp dig, dra in rumpan, och ta avstämning på vad du har och vad alternativen är. Glöm inte att hålla ett öga på din dotter också, för om fadern sitter och sexfantiserar om porrskådisar i hennes ålder, då är hon själv sannolikt ute och tänjer sexuella gränser just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in