2021-05-31, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Jo. Men inte bland foliehattarna i LW-tråden.

Såg att några dylika misssat det, ja. Men dom har å andra sidan inte greppat något.
2021-05-31, 18:39
Medlem
twoeggss avatar
Väldigt klantigt av rättsväsendet. Samma sak som när potentiella mördare släpps på fri fot i väntan på resningsbeslut och de går under jorden.
2021-05-31, 19:09
Medlem
Champagneoclocks avatar
Vet någon hur SD tog sig av daga?
2021-05-31, 19:15
Medlem
Zoneinopiums avatar
100 % att HD vet betydligt mer om mordet på Lena än vad hon vill erkänna.
Jag påstår att hon är den som sagt till att "hon ska bort!"
Senast redigerad av Zoneinopium 2021-05-31 kl. 19:52.
2021-05-31, 19:47
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Såg att några dylika misssat det, ja. Men dom har å andra sidan inte greppat något.

Hmm, vi greppar nog mer än somliga tror ...
2021-05-31, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Hmm, vi greppar nog mer än somliga tror ...

Helt övertygad om att vi gör, vi har diskuterat, delat kunskaper och erfarenheter lång tid.
2021-05-31, 20:06
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Helt övertygad om att vi gör, vi har diskuterat, delat kunskaper och erfarenheter lång tid.

japp.
och fortfarande är det otroligt svårt att förstå/gå med på att två föräldrar mist livet i samma villa/radhuskvarter ...
En pga av den andre och den andre på grund utav sig själv ...

Men det tar väl ett tag till innan det går att smälta antar jag ....

Onödigt alltihop är kontentan, kan jag tycka ...

Ibland önskar man att tiden gick att dra tillbaka såsom man gjorde med videofilmer förr ; tryck på rewiew så fixar det sig ,det som var så fel ....vroooom så dras filmen tillbaka ....och så börjar vi om från början!,,,,,med en bättre framförhållning och ett bättre beslut ....
2021-05-31, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zoneinopium
100 % att HD vet betydligt mer om mordet på Lena än vad hon vill erkänna.
Jag påstår att hon är den som sagt till att "hon ska bort!"

Vem är "hon"? Hanna? SD var en fullständig malign narcissist. Det finns video-dokumentation som bekräftar detta, samt andra uppgifter i FUP som ligger helt i den linjen. Han hade hela tiden Hanna (såväl som svärfadern) under sin tumnagel. Hur kan du tro att att Hanna hade något att säga till om?
2021-05-31, 20:15
Medlem
Champagneoclocks avatar
Något nytt om hur SD tog sig av daga?
Åkte förbi huset igår och det såg ut som allt var fixat. Allt var klippt och och ordning
2021-05-31, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Något nytt om hur SD tog sig av daga?
Åkte förbi huset igår och det såg ut som allt var fixat. Allt var klippt och och ordning

SOAs bil stod utanför huset under dagen
2021-05-31, 20:23
Medlem
Fy sjutton vad motbjudande SD låter i rättsalen, urk!
2021-05-31, 20:26
Medlem
Zoneinopiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Vem är "hon"? Hanna? SD var en fullständig malign narcissist. Det finns video-dokumentation som bekräftar detta, samt andra uppgifter i FUP som ligger helt i den linjen. Han hade hela tiden Hanna (såväl som svärfadern) under sin tumnagel. Hur kan du tro att att Hanna hade något att säga till om?

För de första har jag inte sagt att jag tror att hon hade något att säga till om... Däremot vet jag att hon (HD )såg det som att det var Lena som förstört deras äktenskap och inte SD. HDs hat mot LW var mycket starkt och för att HD skulle få tillbaka tillit till SD så ville hon ha LW ur banan och HD ville se om han var beredd att offra LW på riktigt. Därför ljuger hon exempelvis om att LW berättat för henne att de händer att hon blöder när hon är intim med SD, fast hon vet att blodet kommer från tillfället där han slog ihjäl LW och avsatte blodet på luckan till tvättmaskinen och som HD (bl.a) försökt städa bort i hans hus!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in