2021-05-31, 16:12
Medlem
Är det sant att det skedde en annan transaktion på bitcoin den 26 april (för ungefär en månad sedan)?

På vilka sidor tas detta upp här?
Citera
2021-05-31, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Hva mener du med trygge, kontrollerbare forhold? Da avhørene av TH startet, hadde han status som fornærmet. Han bodde hjemme eller hos datter, hadde all verdens frihet og trygghet. Han var så trygg at han kunne gå turer langs Langvannet kl 19.30 og « se» ungdommer leke med en Smith&Wesson pistol uten en gang å anmelde det. Var han redd? Neppe.
FØR kidnappingen, hadde han en ladd hagle som eneste selskap på sitt soverom...

Hvis du tror at en rettssak er « trygg og kontrollerbar», tar du skammelig feil. Da blir det åpen pressedekning, aktoratet og alle kortene på bordet. Da vil ikke pressen ta i bruk silkehanskene lenger, men de aller feteste typene. Veldig mye grums av privat karakter vil komme frem og mange blir ufrivillig dratt inn i en offentlig skittentøyvask uten sidestykke i norsk rettshistorie. Fordi her er det virkelig mye å grafse i for pressen og alle som har fulgt saken en stund.
Hvorfor vil ikke TH stille til flere avhør? Det er jo det lureste han kan gjøre for å bistå politiet i å oppklare saken. ALT annet får mye større konsekvenser for ham. Hvor er Holden, som ikke kan formidle dette? En rettssak er å bli kastet til ulvene. Forklar det til TH hvis du treffer ham....

Om jeg hadde sittet i den sitsen og kunne velge mellom råd fra Svein Holden eller AmundRa så hadde nok jeg klart å bestemme meg ila dagen...
Citera
2021-05-31, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Forvirret...? Pistolhistorien til TH kom faktisk tidlig i saken. Han nevnte den på tampen av et avhør i 2018, dvs ganske kort tid etter at AE forsvant. Da hadde han fortsatt status som fornærmet i saken. Igjen ser vi hvordan TT rører og skriver ting uten hold i virkeligheten.

Så du vet at pistolhistorien er løgn da eller?
Citera
2021-05-31, 16:21
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1899Osten
Är det sant att det skedde en annan transaktion på bitcoin den 26 april (för ungefär en månad sedan)?

På vilka sidor tas detta upp här?

Husker ikke sidetall, men det var brukeren FlashBaronen som tok det opp for en uke eller to siden.
Han fant ut at det lå en kodet melding i hex sammen med en transaksjon på 0.00035 BTC som
var sendt 26.04.21. Konvertert til ASCII lød meldingen slik "Interview? TV2:" med et telefonnummer
som viser seg å være til den éne av de to journalistene bak den nye boken.

Kan rett og slett være en liten skjult "promo" for bokutgivelsen.
Citera
2021-05-31, 16:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Foreløpig.

De mente det i mai 2020. Det har såvidt jeg vet ikke blitt fremmet noen ny
fengslingsbegjæring.

Ja, han måtte siktes for at de skulle få tilgang til andre eiendommer enn åstedet.

De har vel beviser for at noe alvorlig har skjedd med AEH, og at det har skjedd i S4.
De har trolig også beviser for at kryptorigget er en planlagt dekkoperasjon.

Så får vi se hvem de drar opp av hatten når neste siktelse evt. kommer.
Tror ikke det er så mange å velge mellom, hva som enn ligger i bånn av denne saken.
Det er ingen grunn til at andre enn du og dine medsammensvorne, som risikerer å være nødt til å ta på foliehatter.
Dere har uttalt dere som dere har grunnlag for å vite, imotsetning til oss andre som holder flere muligheter åpne. Nettopp fordi vi ikke vet annet enn at Eidsivating lagmannsrett har sagt at det ikke finnes rimelig grunn til mistanke.

I Norge så er det nedskrevet og vedtatt, at man er uskyldig til det motsatte er bevist.
Når det ikke finnes bevis, som tilsier at TH er skyldig, så må vi forholde oss til det.
På den måten kan vi gå under solen like glad uten hatt - no matter what!
Citera
2021-05-31, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Kanskje bedre om han overtok oljefondet når Tangen gir seg. Kan da satse vilt og uhemmet i Monero, Bitcoin og Dash på vegne av felleskapet.
Det er nok krypto valuta fabrikk han er interessert i. Produksjon, utvinning av krypto valuta, ikke investering i krypto valuta. Skjult identitet som oljefond sjef går vel heller ikke særlig bra. Nei, CEO et eller annet sted GM ikke kan finne ham må det bli. Hvis man er seriøst interessert å finne ut hvem GM er?
Citera
2021-05-31, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Husker ikke sidetall, men det var brukeren FlashBaronen som tok det opp for en uke eller to siden.
Han fant ut at det lå en kodet melding i hex sammen med en transaksjon på 0.00035 BTC som
var sendt 26.04.21. Konvertert til ASCII lød meldingen slik "Interview? TV2:" med et telefonnummer
som viser seg å være til den éne av de to journalistene bak den nye boken.

Kan rett og slett være en liten skjult "promo" for bokutgivelsen.

Hittade den: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Spektakulärt. Är det då i princip möjligt för vem som helst att skicka pengar till den andra sidan? Eller har bokförfattarna mer kunskap?

Det är trots allt anmärkningsvärt att transaktioner till den andra sidan inte har ägt rum mycket oftare.
Citera
2021-05-31, 16:44
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det er ingen grunn til at andre enn du og dine medsammensvorne, som risikerer å være nødt til å ta på foliehatter.
Dere har uttalt dere som dere har grunnlag for å vite, imotsetning til oss andre som holder flere muligheter åpne. Nettopp fordi vi ikke vet annet enn at Eidsivating lagmannsrett har sagt at det ikke finnes rimelig grunn til mistanke.

I Norge så er det nedskrevet og vedtatt, at man er uskyldig til det motsatte er bevist.
Når det ikke finnes bevis, som tilsier at TH er skyldig, så må vi forholde oss til det.
På den måten kan vi gå under solen like glad uten hatt - no matter what!

Da er det bare å pakke sammen, gutta!

Havhest har sagt at det ikke er noe å diskutere her, siden det ikke foreligger noen dom.

Da må vi ikke finne på å snakke om saken og hva man tror og mener, før rettssaken er over.......
Citera
2021-05-31, 16:54
Medlem
Jøss, nevnte han pistolhistorien av egen, fri vilje? Mon tro hva motivet var for å gjøre det?
Citera
2021-05-31, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Om jeg hadde sittet i den sitsen og kunne velge mellom råd fra Svein Holden eller AmundRa så hadde nok jeg klart å bestemme meg ila dagen...

Tar det som et kompliment at du trengte en hel dag på å bestemme deg...
Citera
2021-05-31, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1899Osten
Hittade den: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Spektakulärt. Är det då i princip möjligt för vem som helst att skicka pengar till den andra sidan? Eller har bokförfattarna mer kunskap?

Det är trots allt anmärkningsvärt att transaktioner till den andra sidan inte har ägt rum mycket oftare.

1899 Osten, nå også på svensk....sist jeg leste noe fra deg var det på tysk, eller var det engelsk? Eller var det Googlentranslate fra norsk til tysk? Hvordan går det med saken du laget på den tyske nettsiden? Det er imponerende må jeg si, at du som sier du ikke snakker norsk klarer å oversette norske avisartikler feilfritt til klingende tysk.Jeg er imponert! Har lest hele.
Citera
2021-05-31, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
1899 Osten, nå også på svensk....sist jeg leste noe fra deg var det på tysk, eller var det engelsk? Eller var det Googlentranslate fra norsk til tysk? Hvordan går det med saken du laget på den tyske nettsiden? Det er imponerende må jeg si, at du som sier du ikke snakker norsk klarer å oversette norske avisartikler feilfritt til klingende tysk.Jeg er imponert! Har lest hele.

Tack. Är det något som saknas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in